AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Noen med tips til sparing av vann og avløpsutgifter? Hva gjør dere? Anonymkode: 7154b...ef9
Ullvott Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Dusjer kortere, for eksempel ved å skru av vannet mens jeg såper meg inn. Det er strømsparende også. Dusjer litt sjeldnere enn før. Jeg MÅ ikke dusje hver eneste dag, noe huden min også setter pris på. Hadde jeg trent og blitt svett hver eneste dag, eller hatt en jobb hvor jeg blir skitten, hadde saken selvsagt vært annerledes, men jeg jobber på kontor og trener ikke hver dag. Kjører (nesten) aldri "halvtomme" maskiner med klesvask. Fyller oppvaskmaskina før jeg vasker opp. Vanner ikke plenen. Bruker "spareknappen" når jeg trekker ned i do etter tissing. Noe jeg prøver på innimellom, men ofte glemmer, er å fylle et par flasker med tappevann og sette i kjøleskapet. Da slipper man å la vannet renne for å få det så kaldt som mulig. Sparedusjhode er heller ingen dum ting, men det er forskjell på kvaliteten og ikke alle er like glad i sparedusjene. Jeg har ikke sparedusj, men vurderer å kjøpe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå