Gå til innhold

Tips til komfortabel bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne en som gir litt løft også.

Anonymkode: 8d9b7...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med Triumph sin minimizer BH. Jeg bruker 85C og jeg synes den gir puppene fin fasong. Helt enkel Bh men stødig og behagelig. 

Anonymkode: 0af0e...665

• Hjerte 1
Skrevet

BHer fra merket Elomi er gode, i alle fall hvis du trenger stor cup-størrelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
On 10/28/2023 at 1:39 AM, Sphynx said:

https://www.missmary.com/no/stay-fresh-underwired-bra-black

Mest komfortable bhen jeg har. Har alltid slitt med å finne bh som passer, da brystene mine er store med mye heng... Løfter greit til å være så behagelig. 

Jeg har kikket på den. Er den litt paddet i cupen? Jeg kan ikke gå med bher uten litt padding, brystvortene blir så  synlige.. 

Anonymkode: 9c891...41b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 1.44):

Jeg er fornøyd med Triumph sin minimizer BH. Jeg bruker 85C og jeg synes den gir puppene fin fasong. Helt enkel Bh men stødig og behagelig. 

Denne er det ikke noe innlegg i. 

Skrevet

Hva slags BH er aktuelt for deg TS? 

Hva som er en behagelig BH er jo veldig individuelt. For meg som har store tunge bryst som trenger mye støtte, synes jeg BH med spiler er det mest behagelige. Jeg vet at mange synes bralette-BHer uten spiler er det beste, men for meg er de helt ubrukelige 

Det som avgjør for meg om en BH er god å ha på, er først og fremst at den finnes i stor nok cup så hele brystet får plass og blir støttet uten at spilene stikker og gnager. I tillegg bør den være brei over ryggen slik at jeg får god støtte hele veien. En behagelig BH kan gjerne også ha brede og myke skulderstropper, men det er mindre viktig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (30 minutter siden):

Hva slags BH er aktuelt for deg TS? 

Hva som er en behagelig BH er jo veldig individuelt. For meg som har store tunge bryst som trenger mye støtte, synes jeg BH med spiler er det mest behagelige. Jeg vet at mange synes bralette-BHer uten spiler er det beste, men for meg er de helt ubrukelige 

Det som avgjør for meg om en BH er god å ha på, er først og fremst at den finnes i stor nok cup så hele brystet får plass og blir støttet uten at spilene stikker og gnager. I tillegg bør den være brei over ryggen slik at jeg får god støtte hele veien. En behagelig BH kan gjerne også ha brede og myke skulderstropper, men det er mindre viktig. 

Takk for mange tips 🥰

Det jeg har mest ubehag med er at det er stramt rundt livet.

Jeg har a-b cup.

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 10.36):

Jeg har kikket på den. Er den litt paddet i cupen? Jeg kan ikke gå med bher uten litt padding, brystvortene blir så  synlige.. 

Anonymkode: 9c891...41b

Jeg husker ikke helt akkurat nå, jeg vil si ja? Jeg har noen bher hvor man ser brystvortene igjennom, men man ser ikke de i denne. 

Skrevet

Liker best bh'er uten spiler men med padding. H&M hadde noen, Cubus og Hubkemøller!

Anonymkode: f4725...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 13.32):

Takk for mange tips 🥰

Det jeg har mest ubehag med er at det er stramt rundt livet.

Jeg har a-b cup.

Ts

Takk for info, da befinner vi oss i hver vår ende av BH-alfabetet, og har ulike behov for hva som er komfortabelt. 

• Liker 1
Skrevet
Sphynx skrev (På 28.10.2023 den 1.39):

https://www.missmary.com/no/stay-fresh-underwired-bra-black

Mest komfortable bhen jeg har. Har alltid slitt med å finne bh som passer, da brystene mine er store med mye heng... Løfter greit til å være så behagelig. 

Den var fin! Hvordan er den i størrelsen, syns du? 

Anonymkode: 83a69...d69

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den var fin! Hvordan er den i størrelsen, syns du? 

Anonymkode: 83a69...d69

Jeg bestilte maaaaange for å skulle sikre meg at en passet. Jeg passer godt både 90E og 85F og beholdt begge. Bruker de størrelsene til vanlig. Men i følge størrelsesguiden på nettbutikken deres skulle jeg visstnok ha A cup 😂 tror ikke den regner med at noen kan ha store bryster som henger 😂 Er ikke noe stress å returnere iallefall. Bestiller alltid mange størrelser for å se. 

• Nyttig 1
Skrevet
Sphynx skrev (6 timer siden):

Jeg bestilte maaaaange for å skulle sikre meg at en passet. Jeg passer godt både 90E og 85F og beholdt begge. Bruker de størrelsene til vanlig. Men i følge størrelsesguiden på nettbutikken deres skulle jeg visstnok ha A cup 😂 tror ikke den regner med at noen kan ha store bryster som henger 😂 Er ikke noe stress å returnere iallefall. Bestiller alltid mange størrelser for å se. 

jeg tok størrelsestesten deres, og kom også ut med A-cup. Bruker D-cup til vanlig, så jeg tenkte at dette er jo helt useriøst!!!

Men for å svare på ts' spørsmål - dette er min favoritt:

https://www.lindex.com/no/p/8078641-6793-beige-myk-bh

Myk BH

Anonymkode: 1cba2...9d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 10.30):

https://www.hunkemoller.no/vattert-bh-uten-boyle-longline-shiloh-svart-170986.html

Jeg er på min fjerde av denne modellen, har slitt ut noen 😃 Den løfter, holder ting på plass og er behagelig. 

Kjøper oftest på salg! 

Anonymkode: 13481...465

Jeg bestilte denne, og den var veldig behagelig! 🤩

Så takk for tipset 🥰

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...