Gå til innhold

Hvis en mann ikke frir til deg er du ikke den rette…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller ingen rolle om dere er samboere eller ikke. Du er fortsatt ikke hans store kjærlighet. Altså, ikke den rette kvinnen for ham. 

Anonymkode: d13c7...d3f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ikke alle tror på ekteskap 😎

Var gift. Ingen planer om å gifte meg igjen.

Men har tro på en bestevenn, elsker og livspartner ❤️

Skrevet

Ok. Takk for info. 

Anonymkode: ab997...aba

Skrevet

Jeg er blitt både fridd til og blitt gift. Betød ingenting, ble forlatt like fullt.

Anonymkode: 1919e...c57

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er helt greit, jeg tror ikke på det der den eneste ene-greiene.

Jeg tror man kan finne lykken med mange ulike mennesker om en bare vil. Så handler det om å velge å pleie forholdet, pleie livet en har og ønsker så lenge det gagner begge parter. En kan velge å stå sammen i tykt og tynt, en eller begge parter kan velge å ikke gjøre det. Så må man også være klar for at livet skjer og av og til skjer det skikkelig kjipe ting i livet.

Forhold er for de fleste en del av livet, forhold bør aldri være livet i seg selv.

Anonymkode: 5349e...291

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hører knirkingen fra TS når hun tenker "hvordan kan jeg fyre opp kg i kveld". 

Anonymkode: e1c67...107

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiller ingen rolle om dere er samboere eller ikke. Du er fortsatt ikke hans store kjærlighet. Altså, ikke den rette kvinnen for ham. 

Jeg tror det er en sannhet med veldig mange modifikasjoner 

Anonymkode: 61672...279

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er en sannhet med veldig mange modifikasjoner 

Anonymkode: 61672...279

Jeg tror ikke det er en sannhet i det hele tatt.

Anonymkode: 9ce7d...e76

• Liker 7
Skrevet

Vil alle gifte seg? Å bli gift er ikke mer enn bare en feiring av kjærligheten, den betyr ikke mer enn et samboerskap. Jeg er like trygg på mannen som før ekteskap og etter vi giftet oss :) 

Skrevet

Hører knirkingen fra TS når hun tenker "hvordan kan jeg fyre opp kg i kveld". 

Anonymkode: e1c67...107

*Han* .Garantert.

Anonymkode: cf68a...1d0

• Liker 7
Skrevet

😂🙈..For meg høres den der ut som en 16 årig jente som har forlest seg på kjærlighetsromaner..

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Forvirret23 skrev (5 minutter siden):

Vil alle gifte seg? Å bli gift er ikke mer enn bare en feiring av kjærligheten, den betyr ikke mer enn et samboerskap. Jeg er like trygg på mannen som før ekteskap og etter vi giftet oss :) 

Det betyr mer enn et samboerskap. Er man den som tjener mest, viser du at du er villig til å dele sparepengene dine.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Det betyr mer enn et samboerskap. Er man den som tjener mest, viser du at du er villig til å dele sparepengene dine.

Men jeg er ikke villig til å dele sparepengene mine.

Anonymkode: 512d3...15b

• Liker 1
Skrevet

«Hvis en mann ikke frir til deg er du ikke den rette…»

Det motsatte er like riktig. Det at en mann frir til deg, betyr ikke at han er den rette. Man må faktisk ta en skikkelig og god vurdering før man svarer ja eller nei. Mange føler at de er nødt til å svare ja, spesielt hvis idioten har sørget for publikum og filming av begivenheten.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Brunello skrev (32 minutter siden):

Vi delte sparepengene våre lenge før vi ble gift ;) og nei mange ekteskap har hver sin økonomi. 

• Liker 1
Skrevet
Hulderen skrev (32 minutter siden):

«Hvis en mann ikke frir til deg er du ikke den rette…»

Det motsatte er like riktig. Det at en mann frir til deg, betyr ikke at han er den rette. Man må faktisk ta en skikkelig og god vurdering før man svarer ja eller nei. Mange føler at de er nødt til å svare ja, spesielt hvis idioten har sørget for publikum og filming av begivenheten.

Denne fikk meg til og le, den delen der du nevner filming og publikum 😅🤣 men jeg har vært der, følte det var litt seint og trekke seg der, men skulle nok gjort det før uansett

Anonymkode: a0333...a06

• Liker 1
Gjest ElderMillenial
Skrevet

Det finnes mange måter å vise kjærlighet på, de aller viktigste er de i hverdagen og ikke de som skjer bare den ene dagen. 

Skrevet
Forvirret23 skrev (19 minutter siden):

Vi delte sparepengene våre lenge før vi ble gift ;) og nei mange ekteskap har hver sin økonomi. 

Det forutsetter at man gjør noe aktivt og har særeie. Om ikke må du dele sparepengene dersom det blir brudd.

Skrevet
Brunello skrev (5 minutter siden):

Det forutsetter at man gjør noe aktivt og har særeie. Om ikke må du dele sparepengene dersom det blir brudd.

Sånt ordner man lenge før man er gift, og det er ikke veldig mange "goder" gifte har som ikke samboere kan ordne i dag. Man trenger ikke å bli fridd til for å arve, eller spare sammen. 

• Liker 1
Skrevet

For noe vås! 
Det er mange som ikke ønsker å gifte seg fordi de ikke tror på ekteskap som institusjon.
Å leve sammen fordi en er glad i hverandre er nok for å holde sammen , og ikke en rettslig avtale  

Anonymkode: ec0d7...e00

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...