Gå til innhold

Kontrollkomiteen med enda en sak mot nåværende regjering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror denne regjeringen snart må pakke sammen. Blir det enda flere saker nå, så må Støre-regjeringen omdøpes til Tull- og Røre-regjering.

https://e24.no/naeringsliv/i/Q74JL4/kontrollkomiteen-skal-granske-vedums-prestisjekjoep

Har ikke mye sansen for Erna Solberg sin naive tro på ektefellens evne til å holde henne opplyst, ei heller hennes evne til å holde seg selv opplyst i det han bukte tiden sin på. Men helt ærlig, med det antall saker Støre & Vedum & Co har klart å rote seg borti, så begynner snart Erna Solberg & Finnes å bli småtteri. 

Vet snart ikke om jeg skal bli trist eller sint etterhvert som den ene saken avløser den andre.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MorTil2 skrev (1 time siden):

Tror denne regjeringen snart må pakke sammen. Blir det enda flere saker nå, så må Støre-regjeringen omdøpes til Tull- og Røre-regjering.

https://e24.no/naeringsliv/i/Q74JL4/kontrollkomiteen-skal-granske-vedums-prestisjekjoep

Har ikke mye sansen for Erna Solberg sin naive tro på ektefellens evne til å holde henne opplyst, ei heller hennes evne til å holde seg selv opplyst i det han bukte tiden sin på. Men helt ærlig, med det antall saker Støre & Vedum & Co har klart å rote seg borti, så begynner snart Erna Solberg & Finnes å bli småtteri. 

Vet snart ikke om jeg skal bli trist eller sint etterhvert som den ene saken avløser den andre.

Det tar ikke slutt.Kommer sikkert mer - uansett parti. Og det har heller ingen konsekvenser for politikere eller offentlige ledere for den saks skyld. Det opprettes heller noen nye stillinger 😊

• Liker 4
Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå med den saken. Husker at den var mye omtalt da det pågikk. Det var vel noe med størrelsen på arealet som gjorde det ekstra viktig.

Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Det tar ikke slutt.Kommer sikkert mer - uansett parti. Og det har heller ingen konsekvenser for politikere eller offentlige ledere for den saks skyld. Det opprettes heller noen nye stillinger 😊

Det gjør det sikkert, men nå er det jo egentlig fritt for alle å melde seg inn i et parti og forsøke å gjøre en bedre jobb enn alle sammen, inkl. meg, men det er jo lettere å sitte på sidelinjen og klage enn å bidra så... (meg inklusiv der også). Jeg oppfatter vel helst H, V og Frp sin klage mer som et forsøk på å dysse ned en viss annens partileders sprell og danseglede.

Skrevet
Lawyam skrev (19 timer siden):

Jeg oppfatter vel helst H, V og Frp sin klage mer som et forsøk på å dysse ned en viss annens partileders sprell og danseglede

SV jubler over alt som for dem betyr "ikke eiet av baroner" og SP mener det er fornuftig å bruke 2, 65 milliarder på å sikre noen fiske- og jaktmuligheter. Finnes tjente i beste fall 1,8 millioner iløpet av 8 år. Det blir småpenger i forhold.

https://e24.no/norsk-oekonomi/i/0QQbE2/statskog-betaler-265-milliarder-kroner-for-meraker-brug

Skrevet

Hver gang vi trodde at nå kan det ikke komme mer, så kom det mer. Og så mer. Og mer. Og enda mer. For så å komme enda mer. Og nå igjen. 

At Støre later som at han ikke forstår at han må ta hele regjeringen sin og gå er takket være maktarrogansen Ap har imprintet i sine gener.

Sitter nå og leser om Fellesforbundets 3 voteringer som totalslaktet Støre og regjeringen. Om Acer, om EU og om kablene. Jeg har ikke sansen for LO i det hele tatt, men jeg ble positivt overrasket nå og tenker at kanskje, kaaanskje er det håp å skimte i enden av tunnelen vi befinner oss i.

• Liker 1
Skrevet

Det dette masse skjeletter ut av skapene 

• Liker 1
Skrevet
MorTil2 skrev (5 timer siden):

SV jubler over alt som for dem betyr "ikke eiet av baroner" og SP mener det er fornuftig å bruke 2, 65 milliarder på å sikre noen fiske- og jaktmuligheter. Finnes tjente i beste fall 1,8 millioner iløpet av 8 år. Det blir småpenger i forhold.

https://e24.no/norsk-oekonomi/i/0QQbE2/statskog-betaler-265-milliarder-kroner-for-meraker-brug

Så flott å se at du stemmer Høyre fordi Sinnes klarte å gå litt i pluss pga aksjehandelen sin. 

Skrevet
Lawyam skrev (På 25.10.2023 den 21.15):

Så flott å se at du stemmer Høyre fordi Sinnes klarte å gå litt i pluss pga aksjehandelen sin. 

Hvor står det at jeg stemmer Høyre?

Hvis du ønsker å delta i en diskusjon, diskuter sak, ikke person.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
MorTil2 skrev (8 minutter siden):

Hvor står det at jeg stemmer Høyre?

Hvis du ønsker å delta i en diskusjon, diskuter sak, ikke person.

Ok. Du har rett i det.

Endret av Lawyam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...