Gå til innhold

Bare anta at daten er useriøs og droppe for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han følger 300 stk på insta og 1/2 ligner Sophie Elise og har profilbilde med åpen munn og kløft. Privatpersoner, ikke modeller eller kjendiser. Mannen selv er lege og virker oppegående og ikke harry så ble overrasket 

Anonymkode: 70874...6a1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange 25-30+ og med mye plastikk så hadde jeg kanskje vært litt småskeptisk? Sånne menn er ikke helt riktig justert. 

Er de stort sett rundt 18-22 så vet du at han er en sunn og heterofil mann. 

Uansett. Disse damene er jo bare runkemateriale for en regnværsdag. Er ikke så mye å bry seg om så lenge du liker han og han liker og tenner på deg. 

Vanlige kvinner kan oppføre seg billigere enn horer og vanlige menn kan åpenlyst følge og runke til hvem de vil. Velkommen til 2023 hvor det ikke finnes seksuell skam for noen av kjønnene. ☺️👍💀

#likestilling

#feminisme

Anonymkode: 07a28...8db

• Liker 1
Skrevet

Hadde jo snakket med ham om dette og hvordan man som kvinne tenker rundt en slik sosial presentasjon av seg selv, og lyttet til hans meninger og tanker rundt dette før jeg dro en hastig konklusjon om å droppe ham. Så må jeg jo vedkjenne at det ikke hadde hjulpet noe at han var lege og virket oppegående dersom han ikke tenker og handler oppegående, også angående hvordan han sosialt fremstår på sosiale medier. Altså skjønner at hva man som singel mann følger blir respektløst og flaut når man går inn i et forhold. 

Nå kan jeg egentlig ikke forstå at menn velger å offentliggjøre sine seksuelle preferanser på sosiale medier generelt, akkurat fordi det selvfølgelig får kvinner til å bli skeptisk til hvor oppegående de er, angående sosial kompetanse og prioriteringer, men jeg hadde uansett pratet med ham og lyttet til hans tanker rundt slikt før jeg konkluderte veldig hardt, og kanskje urettferdig. 

• Liker 4
Skrevet

Det er jo på ingen måte creepy at du gjennomgår Insta profilen hans og hvem han følger 🙄

Hvis du bare dropper ham pga dette så er du umoden og kanskje litt for usikker til å inngå forhold. 

Jeg er enig i at det er rart at en voksen mann følger såpass mange damer av denne typen. Creepy, egentlig. Men for øyeblikket vet du ikke hvorfor han gjør det. 

Her er noen teorier :

1) mange influenser-wannabies kjører like4likes kampanjer og han kan ha naivt bare fulgt tilbake alle de som har fulgt ham. 

2) han har på et tidligere tidspunkt vært på et dårlig sted i livet og døyvet ensomheten ved å følge alt som er pent. 

Ikke alle har full oversikt over hva de følger. Det har vært flere tråder på KG om dette temaet og første gangen jeg leste det må jeg innrømme at jeg måtte inn på Insta og sjekke hva jeg egentlig følger. Heldigvis var det så å si ingen sånne. Men en og annen treningsfrue var det og ellers normale folk. 😅

Mitt forslag : snakk med ham om det og spør hva dette handler om. Kanskje du får et ok svar. Kanskje han blir flau og klein. Ta beslutning om hva du gjør etter det. 

Skrevet

Hadde droppa det. Dritflaut. Han er en taper, selv hvor mye han liksom er lege. Håper aldri han er legen min! 

Anonymkode: 4cde1...e79

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han følger 300 stk på insta og 1/2 ligner Sophie Elise og har profilbilde med åpen munn og kløft. Privatpersoner, ikke modeller eller kjendiser. Mannen selv er lege og virker oppegående og ikke harry så ble overrasket 

Jeg synes det er litt tynn grunn å dumpe noen for hvem de følger på insta…

Skrevet

Hadde droppa han… er ikke snakk om å være usikker, men sånt er driiit kleint! Eksen min fulgte mange sånne på Instagram, men ga det en sjanse. Mista lysten av han når jeg så at han begynte å følge flere imens vi var sammen..

Anonymkode: 8eea8...750

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Han framstiller ikke seg selv i noe bra lys når han følger en slik liste. Han framstiller seg selv om en som ser på kvinner som pule/runkemateriale, og ikke noe mer.

Det er et veldig rødt flagg hos meg.

Anonymkode: ce468...b88

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg aner ikke hvem min mann følger på insta en gang jeg. Bryr meg katten om det. Jeg driter i sosiale medier jeg. Har nok selvtillit på at han vil ha meg. 

Anonymkode: e1f90...bed

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg aner ikke hvem min mann følger på insta en gang jeg. Bryr meg katten om det. Jeg driter i sosiale medier jeg. Har nok selvtillit på at han vil ha meg. 

Anonymkode: e1f90...bed

Jeg har heldigvis en mann som ikke er så klein at han følger en haug med lettkledde instababes. 

Han kan fint se på så mange han vil, men å følge de, like de eller trykke 😍 er bare flaut og atter flaut. En sånn mann ønsker jeg ikke. 

Spiller ingen rolle selv om jeg vet han vil ha meg, er noe med typen menn/gutter som er som TS beskriver. 

Anonymkode: a8a3c...0da

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
35 minutter siden, BobTheNoob said:

Det er jo på ingen måte creepy at du gjennomgår Insta profilen hans og hvem han følger 🙄

Hvis du bare dropper ham pga dette så er du umoden og kanskje litt for usikker til å inngå forhold. 

Jeg er enig i at det er rart at en voksen mann følger såpass mange damer av denne typen. Creepy, egentlig. Men for øyeblikket vet du ikke hvorfor han gjør det. 

Her er noen teorier :

1) mange influenser-wannabies kjører like4likes kampanjer og han kan ha naivt bare fulgt tilbake alle de som har fulgt ham. 

2) han har på et tidligere tidspunkt vært på et dårlig sted i livet og døyvet ensomheten ved å følge alt som er pent. 

Ikke alle har full oversikt over hva de følger. Det har vært flere tråder på KG om dette temaet og første gangen jeg leste det må jeg innrømme at jeg måtte inn på Insta og sjekke hva jeg egentlig følger. Heldigvis var det så å si ingen sånne. Men en og annen treningsfrue var det og ellers normale folk. 😅

Mitt forslag : snakk med ham om det og spør hva dette handler om. Kanskje du får et ok svar. Kanskje han blir flau og klein. Ta beslutning om hva du gjør etter det. 

Har truffet han flere ganger og aldri sjekket følgere før i dag, det var tilfeldig fordi en kollega sa han er god venn med kusinen hennes, så søkte vi opp. Flere følger han tilbake så tror mer det er kvinner han har møtt/datet enn bare runkemateriale? Og merker at jeg ble skuffet for jeg trodde han var veldig ordentlig og at han likte meg fordi han syns at jeg var søt og likte personligheten min, men nå føler jeg at han bare er ute etter en ting og at han er useriøs

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde droppa han… er ikke snakk om å være usikker, men sånt er driiit kleint! Eksen min fulgte mange sånne på Instagram, men ga det en sjanse. Mista lysten av han når jeg så at han begynte å følge flere imens vi var sammen..

Anonymkode: 8eea8...750

Ja, jeg blir ikke usikker i den forstand at jeg ikke føler meg bra nok. Er heller at det endrer synet på og tilliten til han. Er liksom ikke forholdsmateriale for meg. Eksen fulgte ingen slike 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mange 25-30+ og med mye plastikk så hadde jeg kanskje vært litt småskeptisk? Sånne menn er ikke helt riktig justert. 

Er de stort sett rundt 18-22 så vet du at han er en sunn og heterofil mann. 

Uansett. Disse damene er jo bare runkemateriale for en regnværsdag. Er ikke så mye å bry seg om så lenge du liker han og han liker og tenner på deg. 

Vanlige kvinner kan oppføre seg billigere enn horer og vanlige menn kan åpenlyst følge og runke til hvem de vil. Velkommen til 2023 hvor det ikke finnes seksuell skam for noen av kjønnene. ☺️👍💀

#likestilling

#feminisme

Anonymkode: 07a28...8db

En sosialt sett sunn og oppegående mann legger ikke runkematerialet sitt til offentlig beskuelse. Det er jo pinlig. For ham og for eventuell partner. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Red flag og utrolig turn off. Kommer helt an på dine intensjoner med denne mannen. Er det bare gøy og artig gjør det jo ingenting. Er du ute etter noe seriøst ville jeg vært mer skeptisk 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Trolltunge skrev (På 24.10.2023 den 16.22):

Hadde jo snakket med ham om dette og hvordan man som kvinne tenker rundt en slik sosial presentasjon av seg selv, og lyttet til hans meninger og tanker rundt dette før jeg dro en hastig konklusjon om å droppe ham. Så må jeg jo vedkjenne at det ikke hadde hjulpet noe at han var lege og virket oppegående dersom han ikke tenker og handler oppegående, også angående hvordan han sosialt fremstår på sosiale medier. Altså skjønner at hva man som singel mann følger blir respektløst og flaut når man går inn i et forhold. 

Nå kan jeg egentlig ikke forstå at menn velger å offentliggjøre sine seksuelle preferanser på sosiale medier generelt, akkurat fordi det selvfølgelig får kvinner til å bli skeptisk til hvor oppegående de er, angående sosial kompetanse og prioriteringer, men jeg hadde uansett pratet med ham og lyttet til hans tanker rundt slikt før jeg konkluderte veldig hardt, og kanskje urettferdig. 

Dette! Det er viktig at de får høre det, i tillegg så tenker jeg at han vil få respekt for deg for at du gir beskjed, Eventuelt så får du se en reaksjon som gjør at du har fått klart svar på at han ikke er en mann man ønsker et seriøst forhold med. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde nok bare takket for meg, for sånne menn er fullstendig uaktuelle. Hadde han spurt hvorfor jeg ikke ville ta det videre, hadde jeg sagt at han fikk bli sammen med en av damene på Instagram, eller noen som ligner, for det er jo åpenbart det som er greia hans. Jeg hadde ikke giddet å være det trauste, fornuftige valget, hun som passer å vise frem til mamma og pappa, når det er helt tydelig at det er noe annet han egentlig vil ha. Siden han har reklamert for runkematerialet sitt ved å følge alle mulige bimboer med gullfiskmunn, så hadde også alle kunnet vite at jeg var det trauste og fornuftige valget, det hadde bare gjort det hele enda mer uaktuelt. 

Anonymkode: f8c95...8f6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde nok bare takket for meg, for sånne menn er fullstendig uaktuelle. Hadde han spurt hvorfor jeg ikke ville ta det videre, hadde jeg sagt at han fikk bli sammen med en av damene på Instagram, eller noen som ligner, for det er jo åpenbart det som er greia hans. Jeg hadde ikke giddet å være det trauste, fornuftige valget, hun som passer å vise frem til mamma og pappa, når det er helt tydelig at det er noe annet han egentlig vil ha. Siden han har reklamert for runkematerialet sitt ved å følge alle mulige bimboer med gullfiskmunn, så hadde også alle kunnet vite at jeg var det trauste og fornuftige valget, det hadde bare gjort det hele enda mer uaktuelt. 

Anonymkode: f8c95...8f6

Er litt sånn jeg føler det, bare enda verre enn fornuft hjem til mor og far, ser for meg han skal bruke meg som et tidsfordriv og ikke har planer om forhold før han finner seg en av disse. Heldigvis fant jeg ut av det før det gikk så langt 😅

• Liker 5
Skrevet

Uff, oppdaget det med en jeg datet i fjor, der jeg også tok det opp med ham. Han sluttet å følge flere av de profilene, og vi ble etterhvert sammen. Viste seg at han ikke var riktig god i huet, så vi er ikke lenger sammen.

Anonymkode: 928ca...e4d

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at han er lege, ts? Kunne vært typen til å juge det på seg, denne her.

Kleint uansett.

Anonymkode: d4711...4b0

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er lege og dette er måten han fremstiller seg på offentlig, så er det rødt flagg både privat og profesjonelt.

Tittel har lite å gjøre med ev. gode verdier.

Anonymkode: 900e8...5c4

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...