anonymous87 Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Hvordan begynne på ny etter tillitsbrudd? Jeg har gått rundt i et års tid å følt meg løyet til, angående kjæresten og forholdet hans til barnemor. I starten, var hun ute etter å sabotere for oss, flørtet med ham, gjorde ting vanskelig og det endte med hun skapte en usikkerhet for meg som ikke var der fra før, men som bare ble verre. Han betrygget meg på at de kun var venner og ingenting hadde skjedd mellom de på flere år, og at det ikke fantes interesse hos noen av dem, og at hun mest sannsynlig bare var redd for å miste vennskapet de hadde. dette betrygget han meg på flere ganger, men jeg var såpass usikker av forholdet de hadde, og at de skulle ringes og sende meldinger om alt mulig ting som ikke omhandlet barnet. (Fordi de var bestevenner). De skulle også henge sammen utenom samværsdager for barnet, som jeg godtok pga barnet, middager sammen, men jeg var ikke super fan.. Usikkerheten har jeg naturligvis slitt med fra og med hun begynte å sabotere og forsøke å ødelegge, i tillegg til all kommunikasjon som jeg ikke heller fikk vite alt om. Heldigvis roet ting seg ned og de snakker ikke så mye nå etter 1,5 år sammen. Det har sklidd ut naturlig. Det har skjedd mye andre ting han har utsatt meg for mtp usikkerhet når han har vært ute, sagt slemme ting, dratt opp andre damer i fylla som også skaper usikkerhet. vi hadde avtalt at mobilen til hverandre skal man ikke røre, og det har jeg vært enig i. Desverre etter mye krangling og han sovnet med tlf ulåst, tok fristelsen overhånd. Jeg skalv og følte meg helt jævlig for det jeg gjorde, men jeg har tross alt gått rundt å følt at han har skjult noe for meg ang barnemor. Så jeg så på meldingene… føler meg helt jævlig. Men der finner jeg altså ut at han hadde sex med henne i begynnelsen av forholdet vårt, og at hun var lei seg og såret fordi han lå med henne men fortsetter med meg. senere når vi var helt exclusive, altså myeee lengre frem i tid så hadde han sendt seksualiserte bilder til henne med kommentarer til… Jeg føler meg helt mindfucked! Jeg har gått rundt å vært usikker og fått masse falske betryggelser som ikke var sanne, og til tider følt meg litt crazy. Plutselig husker jeg andre kommentarer og spørsmål som han har «betrygget» meg på. Det hele gjør meg bare kvalm. Og at foholdet startet med løgn. JEG vet at det jeg gjorde mot han var eg stygt tillitsbrudd, og det jeg fant ut fra han er et stygt tillitsbrudd for meg. NB. Jeg gikk ikke igjennom noen andre ting på tlf hans. Vi prøver å finne ut av dette, og vi elsker hverandre. Men jeg har ikke peiling på hvordan vi fikser dette. Vi vil begge ordne dette, starte på ny. Men det er ikke så lett å bare glemme.. han har tatt ekstra låser på telefonen. og det vi prøver å finne utav er hvordan vi kan bygge tillitt igjen? Hva spesifikke ting er det man egentlig kan gjøre? Tillitt tar jo tid, men man må jo begynne en plass, og endee kommunikasjonen til det bedre, slik at man er åpen of ærlig slik at ingen føler seg utrygge.. Endret 24. oktober 2023 av anonymous87 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Første bud må jo da være å kvitte seg med de 2 låsene på tlf!!!! Hvis han ønsker å fikse dette må han jo være fullstendig gjennomsiktig! noe han ikke er! Elendig forsøk fra hans side Anonymkode: 38052...3fa 4 6
Millinea Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (5 minutter siden): han har tatt ekstra låser på telefonen. Kan vel starte med å få en begrunnelse fra han ang hvorfor det var nødvendig. 2
anonymous87 Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Første bud må jo da være å kvitte seg med de 2 låsene på tlf!!!! Hvis han ønsker å fikse dette må han jo være fullstendig gjennomsiktig! noe han ikke er! Elendig forsøk fra hans side Anonymkode: 38052...3fa Han sa at det egentlig var en felle, for å se om jeg gjorde det igjen og om jeg ville konfrontere han med ar han har ansiktsgodkjenning.. men jeg har aldri tenkt å gjøre det igjen. ( han sa også at han angret på at tankene hans gikk der, å sa ifra at han gikk vekk fra den dumme planen) men det plager meg å vite at han tatt ekstra forhåndsregler(selv om jeg forstår han ikke har så mye tillitt heller). Men tanken av at han he gjort det, gjør det ikke lett å starte på blanke ark 😔 ts Endret 24. oktober 2023 av anonymous87
anonymous87 Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Millinea skrev (18 minutter siden): Kan vel starte med å få en begrunnelse fra han ang hvorfor det var nødvendig. Han mener jo det pga jeg gjorde et massivt tillittsbrudd.. Han sa at det var så lett å ta på ansiktsgodkjenning på messenger at det blir teit å ta det tilbake nå ts Endret 24. oktober 2023 av anonymous87
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Så han manipulerer deg til å tenke at ditt bittelille overtramp kan sammenlignes med det han gjorde? seriøst?? Ha litt selvrespekt kvinne!! Du skal ikke bære noe skyld når det er han som har sveket deg så grovt!!! Anonymkode: 38052...3fa 7 5
katties Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) anonymous87 skrev (3 minutter siden): Han sa at det egentlig var en felle, for å se om jeg gjorde det igjen og om jeg ville konfrontere han med ar han har ansiktsgodkjenning.. men jeg har aldri tenkt å gjøre det igjen. men det plager meg å vite at han tat ekstra forhåndsregler(selv om jeg forstår han ikke har så mye tillitt heller). Men tanken av at han he gjort det, gjør det ikke lett å starte på blanke ark 😔 ts Det der er bare bullshit og manipulering. Han er fortsatt ikke til å stole på, tydeligvis. Endret 24. oktober 2023 av katties 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (1 minutt siden): Han mener jo det pga jeg gjorde et massivt tillittsbrudd.. Han sa at det var så lett å gjøre at det blir teit å ta det tilbake nå ts Ja da slipper han jo veldig lett unna siden det faktisk er DU som er den slemme her! NOT!! fy f for en manipulerende drittsekk!! Det er han som har gjort det groveste tillitsbruddet her. Du har bare reagert på den sannheten underbevisstheten din fortalte deg Anonymkode: 38052...3fa 6
Millinea Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (2 minutter siden): Han mener jo det pga jeg gjorde et massivt tillittsbrudd.. Han sa at det var så lett å gjøre at det blir teit å ta det tilbake nå ts Åja, så han må skjule sine tillitsbrudd enda hardere ja. Skjønner det blir teit for han hvis hans tillitsbrudd er så lett tilgjengelig for deg... Som alle andre sier her, du blir manipulert og dette er og blir grunnsteinen i forholdet. Ingen stoler på noen. 3
Gekko Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (5 minutter siden): Men tanken av at han he gjort det, gjør det ikke lett å starte på blanke ark 😔 ts Blanke ark er en god idé! Kom deg vekk fra denne mannen! Du kan aldri stole på ham. At han legger noe som helst skyld på deg viser at han er manipulerende og falsk. Han elsker deg ikke, han elsker seg selv. 8
Tusjpenn Skrevet 24. oktober 2023 #12 Skrevet 24. oktober 2023 Du og han ønsker ikke det samme. Det er vondt for deg å innse nå, men det er ingenting ved hans handlinger som tyder på at han ønsker å bygge opp noe som helst bra her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #13 Skrevet 24. oktober 2023 Men du TS… du skjønner vel at han er en drittsekk? Han må du bare dumpe. Anonymkode: b0663...5f8 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 Da jeg var 18 år la jeg meg paddeflat og gråt unnskyldende til min kjæreste fordi jeg hadde «snoket» på vår felles pc. At jeg da hadde funnet sex videoer av ham og en annen dame ble underordnet. Jeg ble den slemme og ba om tilgivelse. Ser du galskapen nå TS?? Anonymkode: 38052...3fa 6 2
anonymous87 Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Millinea skrev (8 minutter siden): Åja, så han må skjule sine tillitsbrudd enda hardere ja. Skjønner det blir teit for han hvis hans tillitsbrudd er så lett tilgjengelig for deg... Som alle andre sier her, du blir manipulert og dette er og blir grunnsteinen i forholdet. Ingen stoler på noen. Vi har jo avtalt dette med tlf fra begynnelsen fordi vi begge har opplevd lignende i andre forhold, hvor det gikk til helvete.. Det er farlig å gå på andre sin tlf pga det alltid er noe som kan mistolkes osv. jeg VET at det jeg så ikke kan mistolkes. men alt mulig annet, derfor av prinsippsak mener han at det er greit å ta forhåndregler der, slik ting er nå. MEN at han absolutt ikke har noe mer å skjule, og sier det egentlig er godt at sannheten har komt frem fordi han har syntes det har vært jævlig å lyge om. Og at hvis han hadde sagt sannheten i begynnelsen så tror han ikke vi hadde blitt sammen Endret 24. oktober 2023 av anonymous87
Blåtrå Skrevet 24. oktober 2023 #16 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (12 minutter siden): Han sa at det egentlig var en felle, for å se om jeg gjorde det igjen og om jeg ville konfrontere han med ar han har ansiktsgodkjenning.. men jeg har aldri tenkt å gjøre det igjen. ( han sa også at han angret på at tankene hans gikk der, å sa ifra at han gikk vekk fra den dumme planen) men det plager meg å vite at han tatt ekstra forhåndsregler(selv om jeg forstår han ikke har så mye tillitt heller). Men tanken av at han he gjort det, gjør det ikke lett å starte på blanke ark 😔 ts Felle?? Han manipulerer deg! Kvitt deg med faenskapet. Du kommer aldri til å stole på han igjen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (1 minutt siden): Vi har jo avtalt dette med tlf fra begynnelsen fordi vi begge har opplevd lignende i andre forhold, hvor det gikk til helvete.. Det er farlig å gå på andre sin tlf pga det alltid er noe som kan mistolkes osv. jeg VET at det jeg så ikke kan mistolkes. men alt mulig annet, derfor av prinsippsak mener han at det er greit å ta forhåndregler der, slik ting er nå. MEN at han absolutt ikke har noe mer å skjule, og sier det egentlig er godt at sannheten har komt frem fordi han har syntes det jar vært jævlig å lyge om. Og at hvis han hadde sagt sannheten i begynnelsen så tror han ikke vi hadde blitt sammen Han tror ikke dere hadde blitt sammen nei… Hva tror du? Så han løy for å beholde deg. Manipulerte. han har sørget for å trekke deg godt inn i det- gi deg skylden for tillitsbrudd og samtidig sørge for at du skulle tro du var gal som hadde en dårlig magefølelse. nice… Han er sikkert en fin fyr TS, men for meg virker det som om du er offer for en manipulerende og kynisk narsissist. Anonymkode: 38052...3fa 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #19 Skrevet 24. oktober 2023 Nei, nei og atter nei. Dump. Så har du blanke ark. Anonymkode: 4e377...a03 3
Raven.Writingdesk Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 anonymous87 skrev (18 minutter siden): Han sa at det egentlig var en felle, for å se om jeg gjorde det igjen og om jeg ville konfrontere han med ar han har ansiktsgodkjenning.. men jeg har aldri tenkt å gjøre det igjen. ( han sa også at han angret på at tankene hans gikk der, å sa ifra at han gikk vekk fra den dumme planen) men det plager meg å vite at han tatt ekstra forhåndsregler(selv om jeg forstår han ikke har så mye tillitt heller). Men tanken av at han he gjort det, gjør det ikke lett å starte på blanke ark 😔 ts Jeg hadde krevd full tilgang til mobil når jeg ønsket det skulle jeg fortsatt forholdet. Full tilgang til alle sosiale media. Men ærlig talt tenker jeg ar han bør heller finne ut av det med barnemor. De har ett barn sammen, det er de som burde gå i terapi ettersom de åpenlyst ikke er ferdig med hverandre. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå