Gå til innhold

Kjæreste som ikke vasker hender når han har tisset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min vasker ikke hendene etter han har tisset, men han holder den jo og jeg synes jo at det hadde vært naturlig å vaske hendene etterpå. Jeg har nevnt det til han, men han gjør det ikke. Er ikke det vanlig å gjøre?  

Anonymkode: 3a8f3...746

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt vasker man hendene etter dobesøk. Følger man ikke opp det har man lav boevne.

• Liker 10
Skrevet

For meg hadde det vært dealbreaker. Eller.....egentlig hadde det ikke kommet så langt at jeg hadde gått i et forhold med en som ikke vasket hendene etter dassbesøk. 

Anonymkode: a07a5...e7f

• Liker 8
Skrevet

Er han 5 år gammel? I så fall er det forståelig at han glemmer det. Hvis han er voksen burde du gi beskjed til foreldrene hans, de har tydeligvis glemt noen vesentlige ting under oppdragelsen. 

Anonymkode: 8b181...860

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med et kupp av en mann! 

Anonymkode: 449a4...392

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en dealbreaker faktisk. 

Anonymkode: 18c86...2f1

• Liker 5
Skrevet

Tiss smaker bare litt salt, er ikke så farlig. Det er fritt for bakterier og smitte. Trenger ikke vaske hendene akkurat etter å ha gjort nummer en.

Anonymkode: 99f2e...8c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tiss smaker bare litt salt, er ikke så farlig. Det er fritt for bakterier og smitte. Trenger ikke vaske hendene akkurat etter å ha gjort nummer en.

Anonymkode: 99f2e...8c0

Gammelt tiss på penis har massevis av bakterier,  æsj!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Topsi skrev (Akkurat nå):

Gammelt tiss på penis har massevis av bakterier,  æsj!

Og vasker han ikke hendene etter dobesøk så er det grunn til å tro at han ikke vasker den der så ofte som han burde 🤢

Anonymkode: 7bde5...2fc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjæresten min vasker ikke hendene etter han har tisset, men han holder den jo og jeg synes jo at det hadde vært naturlig å vaske hendene etterpå. Jeg har nevnt det til han, men han gjør det ikke. Er ikke det vanlig å gjøre?  

Anonymkode: 3a8f3...746

Naturligvis. Som flere her nevner - dette er helt grunnleggende personlig hygiene. Du både kan og bør anta at han holder dette nivået av (manglende) hygiene også når det gjelder klær, sengetøy, mat, kjøkkenutstyr, sofa etc. 

Og du både kan og bør forvente at dårlig hygiene som er innlært i barndomen og ikke valgt bort i tidlig voksenliv i eskalerende grad vil forverre seg.

Slå opp. Ditt liv, ts, er mye for kort og mye for verdifullt til å velge å være samboende støttekontakt for voksne mennesker som ikke fungerer normalt her i livet.

Anonymkode: c1b93...7d2

• Liker 6
Skrevet

Når man tisser så er det jo penishuden man holder i.  Skyller jo ikke akkurat hendene i tiss heller. Sånn sett så er ikke nødvendigvis verre å ta på penis enn å klør seg i håret. Det som ille er ikke at man berører sin egen hud, men heller at man ikke vasker seg etter å ha tatt på dosete og "spyle-knappen.

Anonymkode: e210b...a90

Skrevet

Han jeg var sammen med tar fingrene under vann i 3 sekunder, så tror han det er bra. En annen jeg vet om henger opp samme håndkle han tørke seg med etter dusjen til gjestene sine når de har vært på toalett besøk hos han. 😣 En kompis av han hadde nettopp tørket seg i ansiktet med samme håndkle på vorspiel engang, jeg måtte si det, så alle fikk oss en god latter, tom han som bor og kompisen syns dette var morsomt! Phu!
Jeg klarte aldri å låne toalettet hans! 😉

• Nyttig 3
Skrevet

Samme fyr som ikke vasker etter å ha driti ned dassen?

Mye flotte fyrer der ute. Godt menn ikke har tilsvarende utfordringer med damer.

Anonymkode: df065...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Når man tisser så er det jo penishuden man holder i.  Skyller jo ikke akkurat hendene i tiss heller. Sånn sett så er ikke nødvendigvis verre å ta på penis enn å klør seg i håret. Det som ille er ikke at man berører sin egen hud, men heller at man ikke vasker seg etter å ha tatt på dosete og "spyle-knappen.

Anonymkode: e210b...a90

Så da er det ok at dama tar seg utenpå kjønnsleppene fordi det er hud? 😂

Anonymkode: 4d8ae...d08

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde man vært en flue på veggen på herretoalettet ville man sett at det er ganske vanlig. Menn tenker ikke at penisen er ekkel og skitten å ta i, og derfor trenger de ikke verken bruke toalettpapir for å tørke bort tissedråper og de trenger heller ikke vaske hendene.

De burde jo lære bedre, vet ikke helt hvor de har logikken hen. Men :vetikke:

Anonymkode: 27a91...3f8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Man skal selvfølgelig være renslig, men dette med farlige bakterier er ikke korrekt. Hvordan overlever f eks nomader med begrenset vanntilgang?

Anonymkode: 497bf...a30

Skrevet

Som en over her sier, det at han tar i huden på penis er ikke like ille som at han tar i toalettsete/lokk, og ikke innser at der er det masse bakterier man bør vaske av seg før man går ut av badet. Min erfaring er at mange menn er dårlig på dette og synes det er noe overdrevent når man nevner det.

Anonymkode: 8e118...df6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde man vært en flue på veggen på herretoalettet ville man sett at det er ganske vanlig. Menn tenker ikke at penisen er ekkel og skitten å ta i, og derfor trenger de ikke verken bruke toalettpapir for å tørke bort tissedråper og de trenger heller ikke vaske hendene.

Ja det er sikkert ekkel og skitten å ta i hvis man har dusjet forut samme dag,,,,,,,,,,,,,

Anonymkode: 497bf...a30

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sant! Jeg har sett menn komme ut fra toalett døra på utesteder imens de drar smekken opp!  

• Liker 2
Skrevet

Skyller hendene godt etter tissing, og vasker godt med såpe etter nr 2.  

Men tenkte på en ting med alle dere som hyler ut om dealbreaker ang dette....    Så det å ta på den er så skittent at dere blir kvalme, men å ta hele sulamitten i munnen er null stress...   Hva er greia??

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...