AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Hei, Lurer på hva forskjellen er på cybex pallas- g, i og m i-size er? Noen som har erfaringer med en eller fler av disse barnestolene? Anonymkode: 134e1...86e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Eneste Pallas stolene jeg kan finne på Cybex sine sider nå er G i-size og S Fix. G i-size er godkjent etter den nye godkjenningen UN r 129/o3. S Fix(ikke i-size) er godkjent etter den gamle og utgående godkjenningen Un r44-04. M fix(ikke i-size) som du nevner er også godkjent etter UN r 44-04. I i-size har jeg ikke hørt om og finner ikke noe om den når jeg googler. Tenker du på G i-size kanskje? Ellers er der andre designmessige forskjeller og mulig noe forskjell i størrelse.(bredde og høyde). M fix er ofte mest egnet til de mindre barna som skal over i beltestol.(fra 110 cm/18 kg). Du finner beskrivelser av stolene på Cybex sine sider. Om du ønsker framovervendt til lite barn og vil ha pute bør du heller velge Anoris T. Pallas er ikke anbefalt. Anonymkode: 109b5...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå