Gå til innhold

Bare et hjertesukk, xmannen har fått en mye yngre kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det er som på film. Ex-mannen som jeg var gift med i 10 år har funnet en 13 år yngre kjæreste, selv er jeg i midten av 30 årene. Jeg tenkte først at dette ikke kom til å påvirke meg. Jeg er oppriktig glad på hans vegne at han har funnet en ny. Men så kom selvfølelsen snikende da.. her sitter jeg, sliten middelaldrende kvinne med to barn (90%) alene, med poser under øynene og med et så travelt liv hvor så og si alt enten dreier seg om jobb eller barn. Akuratt nå føler jeg meg temmelig gammel og (ut)slitt. 

sukk... 

Anonymkode: 93573...4ef

• Hjerte 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble det slutt da?

Anonymkode: d03b5...a5a

• Nyttig 2
Skrevet

En dame i tidlig 20-åra vil nok snart ta til vettet og finne seg en jevnaldrende kjæreste. 

Anonymkode: 24e4a...3c2

• Liker 24
  • Nyttig 11
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden):

Du er fortsatt ung da. Midten av 30 årene. Hallo!

Ja jeg vet jo det! Men selvfølelsen knekker bare litt innimellom🙈. Føler meg 50+ for tiden. 

• Liker 3
  • Hjerte 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Fokuser på å bli den beste versjonen av deg selv. Tren hjemme, om det bare er streching eller mindfullness. 

Bygg opp fresh garderobe som kler deg godt, heller få plagg enn mye tull. 
Spis sunt, unngå sukker og dritt. 
prioriter søvn og hvile der det er mulig. 
ta vare på hår og hud. 

Du er fortsatt ung, du er ferdig med barn. Great, nå kan du fokusere på deg og barna og etterhvert når det er ment finner du en fin jevnaldrende mann. 

så får eksen sin kaste bort tid på de unge som tar til vett og ditcher han. 

i 40 åra er du på et godt sted, mens han forblir alene og gretten. 

og husk damer som orker 13 år eldre menn har store issues. I was one of them før jeg jobbet med meg selv. Har nå to barn er i midten av 30 åra og har en yngre flott kjæreste. 

Anonymkode: 418c6...13d

• Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
26 minutter siden, Sannhetsøkende said:

Du er fortsatt ung da. Midten av 30 årene. Hallo!

Midten av 30-årene er ikke ung. Det er middelaldrende. 

27 minutter siden, AnonymBruker said:

En dame i tidlig 20-åra vil nok snart ta til vettet og finne seg en jevnaldrende kjæreste. 

Anonymkode: 24e4a...3c2

Og hvorfor det? Slutt å dra yngre penere damer ned i gjørma med slike kommentarer i et desperat forsøk på å øke deres egen parringsverdi. 

Anonymkode: 1030d...2cc

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Uff, det er som på film. Ex-mannen som jeg var gift med i 10 år har funnet en 13 år yngre kjæreste, selv er jeg i midten av 30 årene. Jeg tenkte først at dette ikke kom til å påvirke meg. Jeg er oppriktig glad på hans vegne at han har funnet en ny. Men så kom selvfølelsen snikende da.. her sitter jeg, sliten middelaldrende kvinne med to barn (90%) alene, med poser under øynene og med et så travelt liv hvor så og si alt enten dreier seg om jobb eller barn. Akuratt nå føler jeg meg temmelig gammel og (ut)slitt. 

sukk... 

Men det er jo det livet du har valgt...?

Anonymkode: 82f96...51f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Fokuser på deg selv og din velvære. Nyt at du får være den viktigste personen i dine barns liv.

Hva eks-mannen din driver med får være hans problem med mindre det berører ungene dine.

Du har statistisk rundt 50 år igjen på jorda. Sørg for å gjøre de årene gode!

Anonymkode: 06fcc...014

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg er fornøyd med min 15 år eldre dame (jeg er 33).

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hvorfor det? Slutt å dra yngre penere damer ned i gjørma med slike kommentarer i et desperat forsøk på å øke deres egen parringsverdi. 

Man blir rundt 90 i Norge, så middelaldrende ved 30, nei 🤣 45-50 ja.

Hun hadde funnet seg en på egen alder, men hun har antagelig noen issues som gjør at menn på hennes alder ikke vil ha henne. Daddy issues, gold digger for å nevne noe

Anonymkode: 26e42...bf7

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi unner yngre pene damer det beste. Derfor håper man selvfølgelig de finner yngre og penere menn enn middelaldrende menn også. Og det gjør hun nok. Er gjerne lite seriøst hvis ei sjeldent nok skulle bli sammen med en som er så mye eldre. Sorry guys.

Anonymkode: 3e484...e1a

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun hadde funnet seg en på egen alder, men hun har antagelig noen issues som gjør at menn på hennes alder ikke vil ha henne. Daddy issues, gold digger for å nevne noe

Det slår aldri feil, hvordan dere kvinner raker ned på yngre kvinner som liker menn som er eldre enn dem. Noe dere sannsynligvis også gjorde selv da dere var yngre. Veldig sjarmerende! 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

sukk... 

Spiller det noen rolle om partneren er yngre?

Midten av 30 årene er uansett ikke middelaldrende, men skjønner at et liv med barn tar på.

Men hvorfor har mannen din barna kun 10 % av tiden?

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fokuser på å bli den beste versjonen av deg selv. Tren hjemme, om det bare er streching eller mindfullness. 

Bygg opp fresh garderobe som kler deg godt, heller få plagg enn mye tull. 
Spis sunt, unngå sukker og dritt. 
prioriter søvn og hvile der det er mulig. 
ta vare på hår og hud. 

Du er fortsatt ung, du er ferdig med barn. Great, nå kan du fokusere på deg og barna og etterhvert når det er ment finner du en fin jevnaldrende mann. 

så får eksen sin kaste bort tid på de unge som tar til vett og ditcher han. 

i 40 åra er du på et godt sted, mens han forblir alene og gretten. 

og husk damer som orker 13 år eldre menn har store issues. I was one of them før jeg jobbet med meg selv. Har nå to barn er i midten av 30 åra og har en yngre flott kjæreste. 

Anonymkode: 418c6...13d

Du må gjerne ha hatt «issues» da du var i et forhold med en eldre mann, men du får snakke for deg selv og ikke alle andre. Jeg har vært sammen med min mann lenge, vi er samboere, venter en liten en til våren og har det veldig flott med en 16 års aldersforskjell. At det livet ikke passer deg gjør ikke meg til en dårlig person med problemer. Jeg i midten av 30 åra nå, lykkelig og har en flott kjekk mann!  

Anonymkode: 21f3c...475

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
Traktor skrev (1 minutt siden):

Det slår aldri feil, hvordan dere kvinner raker ned på yngre kvinner som liker menn som er eldre enn dem. Noe dere sannsynligvis også gjorde selv da dere var yngre. Veldig sjarmerende! 

Haha. NEI. Kvinner flest liker ikke nye eldre menn. Og vi rakker ikke ned på yngre kvinner. Vi rakker ned på eldre menn.

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har stor sympati med TS. Litt mindre sympati med mannehaterene som benytter sjansen til å drive med sine korstog.

• Liker 8
  • Hjerte 3
Skrevet

Vi ønsker det beste for yngre medsøstre, det er helt sant. Og det beste er ALDRI en mye eldre mann for en kvinne. Regner med at hun har noe greier med selvtillit eller noe, ellers hadde hun gått for det beste, nemlig jevnaldrende kjekkas (uten barn).

Anonymkode: b5449...eb2

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må gjerne ha hatt «issues» da du var i et forhold med en eldre mann, men du får snakke for deg selv og ikke alle andre. Jeg har vært sammen med min mann lenge, vi er samboere, venter en liten en til våren og har det veldig flott med en 16 års aldersforskjell. At det livet ikke passer deg gjør ikke meg til en dårlig person med problemer. Jeg i midten av 30 åra nå, lykkelig og har en flott kjekk mann!  

Og før noen drar gold digger kortet, jeg eier eget hus og hytte, og gjorde det før vi møttes. Har utdanning og jobb, og så absolutt ikke avhengig av min mann økonomisk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har stor sympati med TS. Litt mindre sympati med mannehaterene som benytter sjansen til å drive med sine korstog.

Buhu. At menn ikke takler å få høre at kvinner flest ikke er tiltrukket av mye eldre menn, er strengt tatt deres eget problem. Det er ikke mannehat. Det er fakta. Menn og kvinner som gifter seg er som oftest jevnaldrende, og de fleste kvinner tenner på unge menn.

• Liker 8
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...