Gå til innhold

Snakke dirty.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han tenner på dirty prat i sengen.

Jeg har virkelig ikke en ide om hvor jeg skal starte. Jeg har egentlig aldri snakket i senga.

Helt konkret, hva sier jeg?

Anonymkode: ccce8...794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler at du faktisk spørr han litt mer ut om hva konkret han tenner på av dirty talk. Hvilke ord, hva... Under hvilke omstendigheter... 

Noen liker å bruke ord som hore, knullegutt, beist, higst......

andre liker mykere ord som; Jeg vil at du skal knulle meg, vil ha pikken din inni meg NÅ, osvosv..........

Anonymkode: 5b5fa...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har virkelig ikke en ide om hvor jeg skal starte. Jeg har egentlig aldri snakket i senga.

Jeg vil ha deg inni meg! (se han i øynene, vær litt intens!). 

Når han skal til å gå inn. Si" jeg vil se på at du går inni meg".  (og se....) 

Kuken din er så hard! Den er så digg.. (noe om hvor deilig kuken hans er inni deg.. Si det du synes...) 

Når dere er godt i gang, kan du hvise i øret hans, hva som helst egentlig, eller bare puste stønne helt inntil øret hans, mens leppene dine nesten kysser, øre/hals. 

Se han inn i øynene, 

Si hva du vil at han skal gjøre. 

Ta meg doggy, få meg til å komme, sprut meg full, gi meg alt du har!.. 

Etc... 

Anonymkode: a87f0...bf1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike ting kommer naturlig, enten har du det i deg eller ikke. Om du ikke aner hvordan du begynner eller hva du skal si, er det vel egentlig ikke din greie i guess. Om du tvinger frem noe, blir det nok bare kleint og unaturlig, det er det i vertfal ingenting sexy over.

Skrevet
candykiss skrev (Akkurat nå):

Slike ting kommer naturlig, enten har du det i deg eller ikke. Om du ikke aner hvordan du begynner eller hva du skal si, er det vel egentlig ikke din greie i guess. Om du tvinger frem noe, blir det nok bare kleint og unaturlig, det er det i vertfal ingenting sexy over.

Nei, man starter jo en plass.... 

Jeg følte også på det, når en spurte meg om å snakke. 

Ante ikke hvor jeg skulle starte, eller hva jeg skulle si. 

Nå, kan jeg ikke tenke meg å ha sex uten å snakke.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, man starter jo en plass.... 

Jeg følte også på det, når en spurte meg om å snakke. 

Ante ikke hvor jeg skulle starte, eller hva jeg skulle si. 

Nå, kan jeg ikke tenke meg å ha sex uten å snakke.... 

Har vært med menn som har vært helt på bærtur når det kommer til dirtytalk, det lå virkelig ikke i deres væremåte what so ever, det ble bare kleint og tilgjort, å gjorde at jeg mistet all lyst på disse. Nå er jeg med en mann som kan dette veldig bra og det kommer helt naturlig for oss, dette er ikke noe som kan læres, enten har du det i deg eller ikke i det hele tatt. Dirtytalk handler ikke om hva man skal si eller hvordan, det kommer av seg selv, er min erfaring. Det handler om å være kompatible sammen i sengen, om en mann eller dame er veldig klein og forsiktig i sengen, mens partneren er stikk motsatt er det en stor miss match å ingen av partene får noe særlig ut av sexen.

Skrevet
candykiss skrev (1 minutt siden):

Har vært med menn som har vært helt på bærtur når det kommer til dirtytalk, det lå virkelig ikke i deres væremåte what so ever, det ble bare kleint og tilgjort, å gjorde at jeg mistet all lyst på disse. Nå er jeg med en mann som kan dette veldig bra og det kommer helt naturlig for oss, dette er ikke noe som kan læres, enten har du det i deg eller ikke i det hele tatt. Dirtytalk handler ikke om hva man skal si eller hvordan, det kommer av seg selv, er min erfaring. Det handler om å være kompatible sammen i sengen, om en mann eller dame er veldig klein og forsiktig i sengen, mens partneren er stikk motsatt er det en stor miss match å ingen av partene får noe særlig ut av sexen.

Ok. 

Men, når man ikke har gjort noe før, så føles det merkelig og uvant. Man trenger litt tid på seg og det er helt naturlig. 

Jeg har hatt dødsbra sex flere ganger med ons. Alt handler om å være komfortabel, og å lese folk. Det er ikke så himla komplisert. 

Om du hadde tatt føringa for den dirtytalken, så hadde det kanskje blitt slik du ønsket det. Men, hun har  ikke sagt noe om at de ikke passer sammen. 

Helt vanlig TS at det føles merkelig, og ikke vite heøt hvor man skal starte. 

Man kan også hvise i øret til partner, mens dere har sex, hva vil du at jeg skal si. 

Når jeg først lærte meg, så var det hvisking i øret jeg begynte med. Da kunne jeg gjemme meg litt. 

Og det er helt iorden og ikke starte med full øyekontakt og si "knull meg med den svære kuken din nå". 

Gjør det naturlig, det vil si, du ønsker å lære. Det er lov ☺️ 

And trust me... Han vil synes det er tennende i seg selv! 

Skrevet

Snakk om hvor møkkete dusjsluket er, og kommander ham til å rense det. Skru ut vannlåsen under vasken på badet, og beskriv innholdet i detalj. Smak og lukt. 

Anonymkode: 10a61...fb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok. 

Men, når man ikke har gjort noe før, så føles det merkelig og uvant. Man trenger litt tid på seg og det er helt naturlig. 

Jeg har hatt dødsbra sex flere ganger med ons. Alt handler om å være komfortabel, og å lese folk. Det er ikke så himla komplisert. 

Om du hadde tatt føringa for den dirtytalken, så hadde det kanskje blitt slik du ønsket det. Men, hun har  ikke sagt noe om at de ikke passer sammen. 

Helt vanlig TS at det føles merkelig, og ikke vite heøt hvor man skal starte. 

Man kan også hvise i øret til partner, mens dere har sex, hva vil du at jeg skal si. 

Når jeg først lærte meg, så var det hvisking i øret jeg begynte med. Da kunne jeg gjemme meg litt. 

Og det er helt iorden og ikke starte med full øyekontakt og si "knull meg med den svære kuken din nå". 

Gjør det naturlig, det vil si, du ønsker å lære. Det er lov ☺️ 

And trust me... Han vil synes det er tennende i seg selv! 

Godt vi er forskjellige, finnes ikke noe mer avtennende og usexy for min del med menn som ikke er selvsikre i sengen, å må spørre partneren sin om hvordan man snakker dirty ol. Its a no from me..

Skrevet
candykiss skrev (2 minutter siden):

Godt vi er forskjellige, finnes ikke noe mer avtennende og usexy for min del med menn som ikke er selvsikre i sengen, å må spørre partneren sin om hvordan man snakker dirty ol. Its a no from me..

Hun er dame..... 

Menn, finner det attraktivt! Haha herregud 🙈😂😅 

For en jævla kverulant du er! 😅

• Liker 2
Skrevet

At du i heletatt må få beskjed om hva du skal si sier jo alt om deg....

Null fantasi, har du sexlyst i heletatt?

Anonymkode: c96b7...da9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er dame..... 

Menn, finner det attraktivt! Haha herregud 🙈😂😅 

For en jævla kverulant du er! 😅

Er ikke kverulant, sier bare hva jeg mener. Vet godt at ts er en dame, har forøvrig aldri hørt om en mann som synes det er sexy med en usikker dame i sengen, som gjør ting som ikke ligger naturlig for dama. Nå takker jeg for meg😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Amen🙏

Skrevet

Ganske mye vanilla forslag her. Er jo ikke hot i det hele tatt å si "jeg vil ha deg inni meg" det er jo en selvfølge. Du kan heller si noe som f.eks "Faen så deilig det hadde vært med en kuk å suge mens du knuller meg" mens han tar deg bakfra 

Anonymkode: a4c30...ba8

Skrevet

Mitt poeng er at slike ting skal komme av seg selv når du er kåt og lysten....ellers blir det jo helt latterlig dumt. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ganske mye vanilla forslag her. Er jo ikke hot i det hele tatt å si "jeg vil ha deg inni meg" det er jo en selvfølge. Du kan heller si noe som f.eks "Faen så deilig det hadde vært med en kuk å suge mens du knuller meg" mens han tar deg bakfra 

Den er for veldig spesielt interesserte da 😅 få som ønsker å se eller høre om dama suger andre 

Anonymkode: a8619...33c

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

"vanilje/vanilla" har endt opp som et begrep som hovedsakelig brukes av mennesker som tar seg selv altfor høytydelige og anser seg selv som bedre fordi de har andre preferanser enn de som liker konvensjonell sex. Termen er totalt ødelagt."

Måtte bare dele denne fra en kar jeg kjenner som har vært ganske høyt opp kink/bdsm-miljøene i flere land. Det er åpenbart at termen brukes mer for å markere " Dere er kjedeligere enn oss" enn et praktisk begrep for å markere forskjellen på sexsuelle preferanser.

Ellers anbefaler jeg TS til å eksperimentere litt på "dirtytalken" selv for å finne ut hva typen responderer beste på. Folk er jo forskjellige her og. Det å utforske litt kan gjøre sex veldig morsomt :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelp. Så kleint😂🙈

Anonymkode: 8f59b...067

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker sex. Har sex når som helst.

Begynner du med såkalt «dirty talk», så mister jeg lysten umiddelbart💁🏼‍♀️

Kleineste og minst sexy som finnes, er såkalt «dirty talk». Fake, påtatt og usexy.

Litt spent på hvordan du setter = mellom dirty talk og sex lyst😂🤡

Anonymkode: 8f59b...067

Skrevet

Herregud så teite folk er... 

Folk må få tid til å utforske og utvikle seg sexuelt også. Såklart har fyren rom for at du lærer, han vil sette pris på det! 

Folk her skal alltid si noe negativt... 

🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...