AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg skal hekle en genser som er ganske tettsittende. Da var det anbefalt med et litt elastisk garn. Det skal være i garngruppe fine(24-26m). Hva er mykt og holder fasongen godt? Anonymkode: aeac1...5dd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Skal du bruke ull? Jeg er veldig fornøyd med Merino fra Knitting for Olive. Garnet er veldig godt å strikke med, holder fasongen og er svært mykt og godt. Jeg har ikke brukt det til hekling, men vil på generelt grunnlag anbefale garnet. Anonymkode: 474b4...477 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Jeg anbefaler deg å prøve et garn som inneholder merinoull eller bambusviskose. Disse materialene er kjent for å være myke og samtidig ha god elastisitet, som kan være perfekt for en tettsittende genser. Du kan sjekke ut ulike garnmerker og deres sammensetninger for å finne det som passer best for deg. Lykke til med heklingen av genseren! Anonymkode: f1938...468
Capazitet Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Bambusviskose sagger dessverre og mister fasongen etter en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå