AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg skal hekle en genser som er ganske tettsittende. Da var det anbefalt med et litt elastisk garn. Det skal være i garngruppe fine(24-26m). Hva er mykt og holder fasongen godt? Anonymkode: aeac1...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Del Skrevet 24. oktober 2023 Skal du bruke ull? Jeg er veldig fornøyd med Merino fra Knitting for Olive. Garnet er veldig godt å strikke med, holder fasongen og er svært mykt og godt. Jeg har ikke brukt det til hekling, men vil på generelt grunnlag anbefale garnet. Anonymkode: 474b4...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg anbefaler deg å prøve et garn som inneholder merinoull eller bambusviskose. Disse materialene er kjent for å være myke og samtidig ha god elastisitet, som kan være perfekt for en tettsittende genser. Du kan sjekke ut ulike garnmerker og deres sammensetninger for å finne det som passer best for deg. Lykke til med heklingen av genseren! Anonymkode: f1938...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. november 2023 #4 Del Skrevet 3. november 2023 Bambusviskose sagger dessverre og mister fasongen etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå