AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Hvis man skal registrere en bruker på debatt-forum som for eksempel på Diskusjon.no her på Kvinneguiden, eller på andre nettsider, så skal man selvfølgelig skrive inn visningsnavnet, epost-adressen sin, og passordet man ønsker å bruke der. Men det kommer også opp en slags "sikkerhetssjekk" hvor man for eksempel får spørsmål om "hva er to pluss to?" eller om å skrive inn de tre første (eller siste) bokstavene i alfabetet. Eller man får opp sånn Google Captcha, hvor man skal trykke på spesifikke bilder. men hvis jeg går inn på denne registeringssiden samtidig som jeg sitter på telefon, så får jeg ikke opp noen som helst sånn sikkerhetssjekk. Man får bare opp skriften "du feilet sikkerhetssjekken" Hvis jeg faktisk hadde fått muligheten til å skrive noe som helst i en sånn sjekk, men at dette var feil, så kunne jeg selvfølgelig ha forstått at denne beskjeden dukker opp. Men sånn som en del nettsider ser ut til å fungere på telefon, så får man ikke opp noen som helst "sikkerhetssjekk" i det hele tatt. Selv om nettsiden fungerer som den skal på datamaskin, så jeg regner med at det er mobiltelefonen det er ett eller annet feil med ettersom det bare er er at dette opplegget ikke fungerer som den skal der? Anonymkode: 0d061...212
kaarebjarne Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Tror det er noe galt med mobilen din, eller så må du bare scrolle lenger ned.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Prøv f.eks chrome nettleser på mobilen og se om det er det samme der. Anonymkode: d6017...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå