AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Hu eldste på 12 får stitch klær som hu ønsker seg. Og friesdryed candy av søsken. mellomste får ullundertøy og strykeperler. Minste har jeg ikke handlet til enda Anonymkode: 97472...cb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 6 åringen får Gabbys dukkehus, 10 åringen får kanskje fotball eller fotballsko. Anonymkode: ad488...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Har kjøpt en motivasjonsflaske og noe klær til 7-åringen. Det er alt 😇 Anonymkode: 6b104...471
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Har en ett-åring og vurderer kjøkkenhjelper 😊 Anonymkode: 9ce35...f6b 1
Gjest Heidi Høst Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Tror vi går ovet til kun penger nå. En tenåring og en som nærmer seg tenårene, og begge sparer til noe relativt kostbart.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 12-åringen tror jeg skal få sikkerhetsvest (ridning), evt ridehjelm. 6-åringen skal få Lego Super Mario og evt ridehjelm. 15-åringen tror jeg skal få nye slalåmstøvler (gitt at de gamle er for små, men det regner jeg med de er) Anonymkode: b5568...39c 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 Nye ski og skisko til hver av de. Så får minste brio byggesett og nattlampe, eldste stort legosett. Anonymkode: 30c30...baa
Minlillelykke Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 Vi vurderer disney on ice billetter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #13 Skrevet 24. oktober 2023 Baby får litt leker og klær. 6 åringen ønsker seg Gabbys Dukkehus, 7 åring får to legosett h*n ønsker seg, og 11 åringen får fotballkort, MineCraft og Fortnite klær + et spill til Switch😊 Anonymkode: bda8a...9e9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 Eldste får 2 relativt dyre legosett. Minste får noe super mario leker og dinosaurer. Kunne aldri falt meg inn å gi ullundertøy, fotballsko eller ridehjelm i julegave 😨 Anonymkode: 12e3e...660 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #15 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Baby får litt leker og klær. 6 åringen ønsker seg Gabbys Dukkehus, 7 åring får to legosett h*n ønsker seg, og 11 åringen får fotballkort, MineCraft og Fortnite klær + et spill til Switch😊 Anonymkode: bda8a...9e9 Så fine gaver! Anonymkode: 12e3e...660
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #16 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eldste får 2 relativt dyre legosett. Minste får noe super mario leker og dinosaurer. Kunne aldri falt meg inn å gi ullundertøy, fotballsko eller ridehjelm i julegave 😨 Anonymkode: 12e3e...660 I all verden, er det ille å få bruksting i gave? Jeg regner med at barnet får mer enn en gave til sammen på julaften og har virkelig ikke vondt av å få en fin ting han/ hun kan bruke til det de interesserer seg for. Min spiller f eks fotball og får selvsagt fotballsko av oss når de blir for små, men om han han har noen spesifikke ønsker ang de så legger vi litt mer i de om de er en gave. Jeg synes det er veldig viktig å bli glad for nyttige gaver også. Anonymkode: ad488...9ab 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #17 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I all verden, er det ille å få bruksting i gave? Jeg regner med at barnet får mer enn en gave til sammen på julaften og har virkelig ikke vondt av å få en fin ting han/ hun kan bruke til det de interesserer seg for. Min spiller f eks fotball og får selvsagt fotballsko av oss når de blir for små, men om han han har noen spesifikke ønsker ang de så legger vi litt mer i de om de er en gave. Jeg synes det er veldig viktig å bli glad for nyttige gaver også. Anonymkode: ad488...9ab Det er jo ting barna trenger uansett, ganske kjipt å late som det er en gave. Har du valgt å få barn har du vel også valgt å betale for fritidsinteresser. Kjente en fyr som kjøpte togbilletter til dattera si i julegave.. altså så hun kunne besøke han. Som om han ikke burde gjort det uansett. Gjerrige foreldre, og ja barna lærer kanskje å si takk og smile for å være høflige, men de blir jo åpenbart skuffet. Har selv fått sengetøy, håndklær (altså ikke med noe barnatema engang) og klær, som 7åring.. kunne like gjerne kjøpt en vase og nye tallerkner. Poenget med en gave er faktisk å gi noen noe du tror de ønsker seg. Anonymkode: 94e9c...6fd 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I all verden, er det ille å få bruksting i gave? Jeg regner med at barnet får mer enn en gave til sammen på julaften og har virkelig ikke vondt av å få en fin ting han/ hun kan bruke til det de interesserer seg for. Min spiller f eks fotball og får selvsagt fotballsko av oss når de blir for små, men om han han har noen spesifikke ønsker ang de så legger vi litt mer i de om de er en gave. Jeg synes det er veldig viktig å bli glad for nyttige gaver også. Anonymkode: ad488...9ab Da får vi bare være uenige. Det er ingen unger som blir oppriktig glad for en "nyttig ting" når de er små. Joda, en 3-åring kan bli glad for sokker med biler på. Men du skjønner poenget. Jeg fikk så mye nyttige gaver som barn, og det var like trist hver jul. Men jeg takket pent og sikkert ingen som kunne se det på meg. Men fy søren. Blir glad for nyttige ting i dag likevel. Klær og sko som barn vokser ut av på null komme svisj er skikkelig trist å gi i gave. Anonymkode: 12e3e...660 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #19 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ting barna trenger uansett, ganske kjipt å late som det er en gave. Har du valgt å få barn har du vel også valgt å betale for fritidsinteresser. Kjente en fyr som kjøpte togbilletter til dattera si i julegave.. altså så hun kunne besøke han. Som om han ikke burde gjort det uansett. Gjerrige foreldre, og ja barna lærer kanskje å si takk og smile for å være høflige, men de blir jo åpenbart skuffet. Har selv fått sengetøy, håndklær (altså ikke med noe barnatema engang) og klær, som 7åring.. kunne like gjerne kjøpt en vase og nye tallerkner. Poenget med en gave er faktisk å gi noen noe du tror de ønsker seg. Anonymkode: 94e9c...6fd Så hjertens enig med deg. Har du valgt å få barn koster det penger, fritidsaktiviteter og alt. Jeg er sikker på at om om gutten her måtte få fotballtingene sine som gaver så hadde han sluttet tvert. Anonymkode: 12e3e...660 3
Miaiai Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da får vi bare være uenige. Det er ingen unger som blir oppriktig glad for en "nyttig ting" når de er små. Joda, en 3-åring kan bli glad for sokker med biler på. Men du skjønner poenget. Jeg fikk så mye nyttige gaver som barn, og det var like trist hver jul. Men jeg takket pent og sikkert ingen som kunne se det på meg. Men fy søren. Blir glad for nyttige ting i dag likevel. Klær og sko som barn vokser ut av på null komme svisj er skikkelig trist å gi i gave. Anonymkode: 12e3e...660 Enig med deg her, en annen ting er når barna blir såpass store at dem kan ønske seg en viss type jakke/sko. Men 3 åringen her får ikke mye nytting, og skal det være noe så er det muligens joggedress med Peppa på. Så nyttige gaver holder ihvertfall vi foreldrene utenfor jul og bursdag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå