Gå til innhold

Jeg tenner veldig på frodige damer, gjerne veldig frodig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det unormalt eller er det vanlig blandt menn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt like normalt som at kvinner har ulik smak når det kommer til menns fysikk. 

• Liker 6
Skrevet

Du er nok ikke alene, men det er ikke veldig mange som tenner på ekstrem overvekt.

Anonymkode: 9a216...82a

• Liker 5
Skrevet

Det er vanlig å ha ulike verdier og tenningsmønster, så det er ingenting unormalt ved dine ønsker. 

Så du skal ikke "bekymre" deg for dette.

• Liker 3
Skrevet

Det finnes noen for alle fasonger. Kanskje ikke den mest vanlige preferansen, men har ikke inntrykk av at det er direkte skjelden heller.

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk ikke så uvanlig å like store damer men mange menn som skammer seg over det, siden det er ikke akkurat en bodytype som er "in" noen gang.

Anonymkode: 2cbe1...b60

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er langt ifra alene om det! 

Anonymkode: be86d...54e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva syns du selv da? Føler du deg unormal? Eller bare som en helt vanlig fyr som liker frodige damer? Men du, vær klar over at kroppen til en dame kan endre seg over år, så uansett er det beste å gå for en dame som du trives sammen med og matcher på mange felt med, ikke bare ei som du er kåt på fordi hun er stor. Sånn i tilfelle du ser etter en partner for et lagtidsforhold. Er du bare ute etter å ligge, så har det jo ikke noe stor betydning.

• Nyttig 1
Skrevet

Da har du hvertfall bra utvalg, de blir bare flere og flere.

Anonymkode: 6f911...193

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Du e hvertfall ikke alene. Store, frodige damer er det vakreste og mest sexy jeg kan tenke meg😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenner ikke på store damer. Jeg tenner på menn. Ikke for tynne, ikke for lave. Ellers er jeg altetende, så lenge huet er godt påskrudd og han har lun humor og glimt i øyet. Og ikke liker fotball eller lastebiler. Eller gamer. 

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke vil sette barn på de går det bra.

Anonymkode: 6a933...d62

• Liker 2
Skrevet

Er det fordi du ikke er  populær hos damene og tar det du får?

Anonymkode: e92c3...fb7

• Liker 1
Skrevet

I følge menn her inne,er det kun vanlig å tenne på tynne 18 åringer. 

Anonymkode: a90bd...7f6

• Liker 1
Skrevet
On 10/24/2023 at 10:28 AM, Troyamin said:

Det er selvsagt like normalt som at kvinner har ulik smak når det kommer til menns fysikk. 

Nei. Det er det ikke. Å tenne på overvektige mennesker er en fetisj på lik linje med å tenne på andre unormale ting. Det er ingenting biologisk som tilsier at man tenner på slike ting så det er å regne som et avvik - altså en fetisj. 

Anonymkode: c7ced...4e9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det er det ikke. Å tenne på overvektige mennesker er en fetisj på lik linje med å tenne på andre unormale ting. Det er ingenting biologisk som tilsier at man tenner på slike ting så det er å regne som et avvik - altså en fetisj. 

Anonymkode: c7ced...4e9

Å, herligfreden....🙄 Du må gjerne leve i den fantasiverdenen du har laget deg. Så kan vi andre forholde oss til den virkelige verden. Nå, gå og gjør noe annet i kveld i stedet for å lage kvalm på kg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 10.29):

Du er nok ikke alene, men det er ikke veldig mange som tenner på ekstrem overvekt.

Anonymkode: 9a216...82a

Hei Jeg tenner på sylslanke damer. Helt nydelig å holde henne rundt midjen mens jeg slikker henne til orgasme

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kjempen skrev (3 timer siden):

Hei Jeg tenner på sylslanke damer. Helt nydelig å holde henne rundt midjen mens jeg slikker henne til orgasme

Mens andre igjen digger å holde rundt runde gode lår mens de gjør det. 

🎶I like a little cushin on what ever i’m pushing…

Ts, det er helt normalt og veldig bra for frodige damer at du liker det du liker.

Anonymkode: 3f7e8...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 10.51):

Da har du hvertfall bra utvalg, de blir bare flere og flere.

Anonymkode: 6f911...193

Samme med menn. Ca 60% av kvinner over 40 er overvektig og hele 75% av menn

Anonymkode: 91b9a...f73

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det fordi du ikke er  populær hos damene og tar det du får?

Anonymkode: e92c3...fb7

Minner om at det er flere menn enn kvinner som er tjukke. 60% av kvinner, 75% av menn

Anonymkode: 91b9a...f73

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...