Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Hei! Viss dere hadde vært sammen med en gutt og han ikke ville ha samleie, selv etter 8 mnd... Sier vi må bli bedre kjent! Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Spurt om hvorfor, og respektert hans valg. Sex er heldigvis mye annet enn samleie
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Vurdert om han kanskje er homo ← Home, misbrukt eller religiøs. Men det er jo bare gjetninger basert på grove generaliseringer. Finnes sikkert noen som har andre grunner og, men jeg har aldri møtt noen ...
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Hadde ikke vært sammen med noen i 8 mnd uten sex.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 det går fint an og ha et platonisk forhold. Kanskje det er det han vil ha
La Luna Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Hadde ikke vært sammen med noen i 8 mnd uten sex. ← Enig der. Ikke aktuelt for meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Du sier ikke noe om hvor gamle er dere, hvordan er forholdet deres ellers, det teller ganske mye. Du sier heller ikke noe om dere har forsøkt å ha sex eller ikke. Han har kanskje prestasjonsangst. Jeg hadde ikke sex med mannen min i første 6 månedene av forholdet vårt. Det var på grunn av at vi var forholdsvis unge (18 år), første forhold og vi var litt sjenerte. Samtidig hadde vi masse kos og nærhet osv. Nå har vi vært lykkelig gifte i 15 år.
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #10 Skrevet 26. januar 2006 Hadde ikke vært sammen med noen i 8 mnd uten sex. ← ikke jeg heller.
Gjest Piper Skrevet 26. januar 2006 #11 Skrevet 26. januar 2006 Hadde ikke vært sammen med noen i 8 mnd uten sex. ← Jeg må bare si meg enig i dette
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #12 Skrevet 26. januar 2006 Egetlig rart ja,men han har vel sikkert en god grunn da.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #13 Skrevet 26. januar 2006 Var godt inn i 20 årene når jeg gikk inn i mitt første forhold (og hans tredje), og vi hadde mye sex, men ikke noe samleie det første året. Begges valg, uten at noen av oss er religiøse, traumatiserte, eller noe i den retning. Var ganske enkelt det som blir nevnt i hovedinnlegget, vi ville bli bedre kjent først. Det behøver ikke være noe mer mystisk enn det.
Gjest jan Skrevet 27. januar 2006 #14 Skrevet 27. januar 2006 Mange som ikke kunne klart seg 8 mnd uten å hatt samleie? Er det virkelig så viktig for dere? Jeg ventet også over 6-7 mnd på mi jente;)
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #15 Skrevet 27. januar 2006 uten å vite hvor dere er i livet..så synes jeg det er rart hvordan dere "jenter" "diskrminmerer" oss gutter. Hvis detter er et ungt par. Og jente velger å vente, så er gutten pent nødt til å vente. Han skal da være den snille gutten og vente på at jenta skal blir klar. Er det derimot gutten som ikke er klar (som sikkert skjer ofte) så kommer dere med homo- beskydlninger og sier dere ville forlatt han på flekken. Når skal vi gutter på likestill som dere jenter..også på dette planet? Jeg var livredd første ganger. Heldigvis traff jeg en jente som ville vente like lenge som meg.
Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #16 Skrevet 27. januar 2006 (endret) uten å vite hvor dere er i livet..så synes jeg det er rart hvordan dere "jenter" "diskrminmerer" oss gutter. Hvis detter er et ungt par. Og jente velger å vente, så er gutten pent nødt til å vente. Han skal da være den snille gutten og vente på at jenta skal blir klar. Er det derimot gutten som ikke er klar (som sikkert skjer ofte) så kommer dere med homo- beskydlninger og sier dere ville forlatt han på flekken. Når skal vi gutter på likestill som dere jenter..også på dette planet? Jeg var livredd første ganger. Heldigvis traff jeg en jente som ville vente like lenge som meg. ← Jeg forventer da ikke at en gutt skal vente på meg i 8 mnd heller. Endret 27. januar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #17 Skrevet 27. januar 2006 er han jomfru? kansje han vil vente til han bli gift.. hvis han ikke er jomfru så kan det hende att han ikke føler du er den rette?? jeg hadde vertfall begynt og lurt
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #18 Skrevet 27. januar 2006 Trådstarter må i alle fall ikke mase om sex. Jeg og en eks som jeg var sammen med i ti år, hadde ikke samleie det første året selv om vi lå i samme seng ukentlig. Han er ikke homo, og var god i senga. P*kken hans er kanskje litt under gjennomsnittet men han kunne bruke den... Jeg var rimelig frustrert, men jeg var forelsket og ville ikke miste vennskapet ved å mase, så jeg stresset ikke unødvendig. Vi endte i senga, dvs. hadde sex og det førte til at vi ble et etablert par. Jeg spurte han ikke, men når jeg ble nærmere kjent med han visste jeg at han var skeptisk til å binde seg pga. tidligere turbolente forhold til damer (mye krangling osv.) Selvsagt ble det krangling også i vårt forhold i perioder. Hvor mye vet du om hans tidligere forhold til damer? Det kan fortelle deg mye...
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #19 Skrevet 27. januar 2006 Hadde ikke vært sammen med noen i 8 mnd uten sex. ← Ikke jeg heller. Joda, man skal respektere den andres tro og meninger, men jeg kunne aldri ha vært i et forhold så lenge uten sex. Det er min mening. Jeg er kanskje for utålmodig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå