AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Har kjøpt iPhone 15, men venter fortsatt på sendingen. Min nåværende mobiltelefon har slik som 10 tusen bilder. De aller aller fleste er noen år gamle. Minste mann tok masse selfier som er like, og videoer som er morsomme el bare tull, der det ikke skjer noe spesielt. Har begynt å slette allerede men det går langsomt. Er det mulighet for å åpne disse raskt på PCen og slette derfra? Saken er at jeg ønsker å ta backup av nåværende telefon og opplaste til ny, over iTunes. Vil bare ikke ha med drøssevis av unødvendige bilder. Noen som vet en raskt måte å gjøre det på? Anonymkode: c7a42...d38
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Går ann å overføre data fra gammel til ny iphone ved å velge det i oppsettet på ny telefon og legge mobiltelefonene inntill hverandre ved overføring. (lurt å sette innstillingen på autolås til aldri på gammel telefon før man starter) Også lurt å ta backup ja. Vet ingen rask måte og slette bilder på desverre. Anonymkode: 329ff...302
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Kanskje jeg misforstod hvis du ville ha helt nytt oppsett på ny iphone. Anonymkode: 329ff...302
sonush Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje jeg misforstod hvis du ville ha helt nytt oppsett på ny iphone. Anonymkode: 329ff...302 Jeg vil overføre det meste fra gamle til det nye. Kun de tusener av bilder fra minstemann hjemme, selfier ol. De som er enten tåkete el kun et øye som syns eller de som er femten etter hver og like. Altså rydde i bildemappa. Ikke noe poeng i å overføre unødvendige bilder til ny telefon. Rydde før backup på iTunes og overflytting til ny. Resten vil jeg overføre. Inkl kontakter, meldinger ol.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg antar du vil se på hvert bilde før du sletter det uansett, så jeg vet ikke hvordan du kan gjøre det mye raskere.. Du vet du i albumet (når du ser alle bilder samtidig) kan klikke "marker" øverst og slette mange samtidig? Anonymkode: b3785...e6a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Du kan også zoome inn og ut i "album-modus" med å knipe fingrene sammen/dra de fra hverandre. Så kan du se nærmere på bilder uten å gå ut av markeringsmodus. så bare trykker du på alle bilder du vil ha bort og trykker slett og vips. Bare gjør det litt når du sitter og glor på TV av og til, burde ikke ta all verdens tid å komme seg gjenom alt. Jeg har gjort det noen ganger selv, prøver å holde det sånn halv-ryddig hele tiden så det ikke hoper seg opp med screenshots man behøvde i to sekunder. Anonymkode: b3785...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå