AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Fikk tung pust, litt sår hals, hodepine i pannen, litt feber og tørrhoste for en uke siden. Tenkte at det var covid men testene var negativ. Jeg er ikke i form og er forkjølet men feberen på rundt 38,5 er der konstant. Hva gjør jeg? Oppsøker lege? Anonymkode: 8136e...6e6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Du må gjerne oppsøke lege, men de fleste jeg kjenner har gått gjennom langvarige forkjølelser med feber i høst. Ta d vitamin og sink for å styrke immunforsvar, drikk appelsinjuice (ikke fra konsentrat) og sitronvann, hvil. Anonymkode: 34e6e...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk tung pust, litt sår hals, hodepine i pannen, litt feber og tørrhoste for en uke siden. Tenkte at det var covid men testene var negativ. Jeg er ikke i form og er forkjølet men feberen på rundt 38,5 er der konstant. Hva gjør jeg? Oppsøker lege? Anonymkode: 8136e...6e6 Sjekk deg for mykoplasma lungebetennelse. Det går mye av det her nå. Datteren min hanglet I 4 uker før vi gikk til legen og hun fikk ab. Anonymkode: 9de6c...27e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekk deg for mykoplasma lungebetennelse. Det går mye av det her nå. Datteren min hanglet I 4 uker før vi gikk til legen og hun fikk ab. Anonymkode: 9de6c...27e Lungene er vonde selv om jeg hoster lite, så kanskje jeg skal sjekke meg hos lege. Ts Anonymkode: 8136e...6e6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Gå til legen ! Fastlegen finnes for at en skal kunne få sjekke helsen sin . Noen tror at en må være dødssyk for å ha en legitim grunn til å oppsøke lege. En legetime er en rettighet en har om en ønsker det. En kan faktisk bestille seg time bare for å snakke om ting en lurer på om en har behov for det. Men å gå med feber i en uke tyder på en infeksjon som ikke vil gi seg Anonymkode: fcd39...879 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå