Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid 5+2 og håper så inderlig at testen skal vise 3+

Har lest at noen opplever det allerede sent i uke 4.

Imorges tok jeg en test og den viser fortsatt 2-3, åpnet den og inni ciser stripsene knallblå. Bjrde den ikke ha slått ut på 3+ da?

Hvordan så deres strips ut når testen viste 3+

20231024_083908.jpg

Anonymkode: f8c2a...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noe praktisk betydning? Hva testen viser tenker jeg. Du er gravid å vet selv hvor mange uker. 

• Liker 1
Skrevet
NinaLisa skrev (1 minutt siden):

Har det noe praktisk betydning? Hva testen viser tenker jeg. Du er gravid å vet selv hvor mange uker. 

Ja, jeg har opplevd så mange ganger å mistet før jeg har fått 3+, så for meg er det litt ekstra betryggende å få 3+

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 8.48):

Jeg er gravid 5+2 og håper så inderlig at testen skal vise 3+

Har lest at noen opplever det allerede sent i uke 4.

Imorges tok jeg en test og den viser fortsatt 2-3, åpnet den og inni ciser stripsene knallblå. Bjrde den ikke ha slått ut på 3+ da?

Hvordan så deres strips ut når testen viste 3+

20231024_083908.jpg

Mine var svakere enn dine når jeg fikk 3+. Hadde du tatt en til så tipper jeg den hadde vist 3+.

Anonymkode: 06f59...03e

Skrevet

Du skal aldri åpne en digital uansett. Bare blodprøver kan gi deg litt visning på nivå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mine var svakere enn dine når jeg fikk 3+. Hadde du tatt en til så tipper jeg den hadde vist 3+.

Sterkere enn disse? Hvordan er det mulig? Har du bilde?

Skrevet

Man skal ikke åpne digitale tester for å "vurdere" strekene... De vil alltid ha 2 streker selv om de eventuelt er negative. 

Clearblue viser 3+ når hcg er over 2753. 

Fargen på streken inni har INGENTING å gjøre med hcg nivået ditt. Kun en blodprøve kan si noe om det. 

Lær å lese pakningsvedlegg og brukt tester slik de er ment så slipper man mye unødig bekymring. 

Anonymkode: b54e8...f9b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man skal ikke åpne digitale tester for å "vurdere" strekene... De vil alltid ha 2 streker selv om de eventuelt er negative. 

Clearblue viser 3+ når hcg er over 2753. 

Fargen på streken inni har INGENTING å gjøre med hcg nivået ditt. Kun en blodprøve kan si noe om det. 

Lær å lese pakningsvedlegg og brukt tester slik de er ment så slipper man mye unødig bekymring. 

Jo, styrken på strekene kan si mye om hcg nivået. Bare google forskjellen på hvordan streken på en 1-2 test ser ut kontra 3+

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 9.08):

Sterkere enn disse? Hvordan er det mulig? Har du bilde?

Hæ, sterkere? Skrev svakere enn dine. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 15.18):

Jo, styrken på strekene kan si mye om hcg nivået. Bare google forskjellen på hvordan streken på en 1-2 test ser ut kontra 3+

KAN si noe ja.. Men ingen her kan si ut i fra ett bilde hvor høy hcg er. Det kan heller ikke leger. Derfor benyttes blodprøve. KUN blodprøve kan si hcg nivå. Men det er ikke noe som er håndfast man kan stole på. Det vil variere i forhold til hvor mye fargestoff hver enkelt batch med tester har når de er produsert, hvilket merke osv. Digitale tester er IKKE ment for å åpnes. Det står i bruksanvisningen til og med. 

• Liker 2
Skrevet

Fikk 3+ imorges og er idag 5+6

20231028_094821.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk 3+ imorges og er idag 5+6

20231028_094821.jpg

Ta blodprøver.. ikke les av digitale tester som ikke skal åpnes eller leses av 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...