Gå til innhold

Er det positivt at mannen kommer kjapt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som liker det....? Dette er en mann tidlig i 40årene, han kom etter kun 3-4 jukk. Er det fordi tenningen er ekstrem? 

Anonymkode: cb366...4a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du selv vil ha noe ut av sexen, så er det ikke positivt, nei.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noe som skjer en sjelden gang eller er det vedvarende? Dersom det er sistnevnte ville jeg blitt skuffet. 

Anonymkode: 45014...b22

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er det positivt.

Selve samleie er bare en hyggelig avslutning på sex og helt ærlig mest for han sin del. 

Anonymkode: 41042...bd3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det bare meg som liker det....? Dette er en mann tidlig i 40årene, han kom etter kun 3-4 jukk. Er det fordi tenningen er ekstrem? 

Tenningen er nok ekstrem ja.. men mulige årsaker kan være.. at han har fantasert om deg lenge, og terget seg skikkelig opp først. Men det gjør kanskje heller ikke noe, hvis dere har hatt et deilig forspill.. og kanskje du har fått dine orgasmer først? Da ser det så mye mere positivt ut🤭

Du vil nok få meldinger som "ahh, for en kjedelig type" "dump han" Btw.. det skal du ikke bry deg om, for sexen og kjærligheten skjer IRL mellom dere.. og ikke på dette forumet😂

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noe som skjer en sjelden gang eller er det vedvarende? Dersom det er sistnevnte ville jeg blitt skuffet. 

Anonymkode: 45014...b22

Første sexen vår😉

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Tenningen er nok ekstrem ja.. men mulige årsaker kan være.. at han har fantasert om deg lenge, og terget seg skikkelig opp først. Men det gjør kanskje heller ikke noe, hvis dere har hatt et deilig forspill.. og kanskje du har fått dine orgasmer først? Da ser det så mye mere positivt ut🤭

Du vil nok få meldinger som "ahh, for en kjedelig type" "dump han" Btw.. det skal du ikke bry deg om, for sexen og kjærligheten skjer IRL mellom dere.. og ikke på dette forumet😂

Tror nok det stemmer det, han har likt meg lenge. Så tenningen og stemningen har nok bygd seg opp. 

• Hjerte 2
Gjest Angry Man
Skrevet

Øhhh. Om dette skjedde en gang så betyr det vel ikke noe. Han var vel super horny og på bristepunktet. Har da opplevd at kvinner har kommet superraskt også. Og det har jeg også. it happens. 

Hvis standarden er 3-4 jukk så har han dog et problem. :P 

Skrevet
Angry Man skrev (1 time siden):

Øhhh. Om dette skjedde en gang så betyr det vel ikke noe. Han var vel super horny og på bristepunktet. Har da opplevd at kvinner har kommet superraskt også. Og det har jeg også. it happens. 

Hvis standarden er 3-4 jukk så har han dog et problem. :P 

Er det ikke nokså vanlig om det er lenge siden man har hatt sex og lysten har vært der lenge? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke nokså vanlig om det er lenge siden man har hatt sex og lysten har vært der lenge? 

Ja det er sant. Første, men kan nok også fort skje flere ganger. Kanskje greit å ha sex litt jevnlig? 

Men om man runker ofte, vil ikke det hjelpe litt da? 

Skrevet

Jeg hadde vært skuffet om jeg kom med en gang - spesielt første gang med en kvinne.

Anonymkode: f773e...069

• Nyttig 1
Gjest Angry Man
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel jeg sier jo at det skjer. Men sånn generelt sett hvis det er lenge siden så klarer man vel å holde noen minutter og ikke 3-4 jukk. :D 

Da er du jo såvidt innom før du kommer. Det blir litt som å komme på besøk til noen. Stå 3 sekunderi gangen før du snur og går ut igjen. Simpelthen uhøflig. ;) 

Skrevet

Helt greit første gang man har sex. Han var vel sprengkåt, da. Det er ikke uvanlig.

Det roer seg nok om en stund.

Anonymkode: eda20...ac2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så lenge det ikke alltid er sånn så kan det vel være greit? 
Er jo egentlig bare du som kan avgjøre hva du er fornøyd med.

Jeg hadde ikke vært fornøyd, for jeg ser litt på det som at han er ego. De fleste klarer å roe såpass ned at de ikke kommer etter 3-4 jukk, selv når de er ekstremt kåt.

Anonymkode: 4ebb5...fc0

• Nyttig 1
Skrevet

Med nok annet som skjer på forhånd, der jeg får lov til å kunne få en orgasme selv, så hadde jeg vært helt fornøyd med 3-4 jukk. Penetrering er ikke min favoritt, da det gir meg mer mental nytelse (av nærhet), enn fysisk nytelse.

Heller 3-4 jukk enn en som holder på i 15-20 minutter uten å komme 😵

Anonymkode: 6aef4...cfe

• Liker 2
Skrevet

Dama elsker de gangene jeg klarer å komme veldig fort, oftest skjer det hvis jeg slikker og koser med henne i lang tid, da er jeg så sprengkåt at det kan ta 10sek, slikker henne til jeg kommer, og støter inn mens hun orgasme og fyller henne opp med en gang. Men ikke sikkert hun hadde likt det om det skjedde hver gang 

Anonymkode: e1e21...a6d

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Positivt for meg i alle fall. Kommer selv ofte etter bare noen sekunder penetrering. Digger menn som spruter fort og ikke klarer å holde seg 😍

Skrevet

Kommer helt an på.

Om gubben og jeg har en hyrdestund så liker jeg at han holder en god stund så vi får skikkelig glede av det, begge to. 

Om det er vårt avtalte spill med en annen så skal han som tar meg holde lenge så jeg virkelig kjenner det og da er avslutningen selvsagt sånn at gubben, når (eller hvis) han slipper til,  får klar beskjed av meg om ikke å holde igjen, bare sprut så raskt han kan.

• Nyttig 1
Skrevet

Alt med måte på begge sider av spekteret. Jeg nyter penetrering så at det er over etter 4 jukk er en nedtur dersom det ikke tilhører sjeldenhetene. Skjer det en gang i blandt kan det være et kompliment.

En mann man må streve og jobbe mye for at skal komme er ikke akkurat et kompliment. Her har jeg medfølelse med noen menn med tanke på st orgasme hos kvinner noen ganger kan være en jobb. Når orgasmen hans blir en jobb og krever 5 minutter med intens Duracell-kanin lokking på slutten av hver akt så er det også kjedelig og nedtur. 

Gi meg en mann som ligger i mitten. Kanskje greit at jeg er litt vid, da kan en mann som kommer lett holde ut litt lenger. 

Anonymkode: f2f55...468

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...