Gå til innhold

Kjedelig sex ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du ikke er mer spennende enn TikTok bør du ta deg sammen. Bruk fantasien, kvinner flest ønsker god og variert sex regelmessig.

Anonymkode: 01e7f...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen sex er bedre enn kjedelig sex. Da drar jeg heller litt i forhuden for meg selv for å få det ut og så slipper jeg å bli skuffa. Så får dama gjøre hva ho vil, kjedelig sex klarer jeg meg uten.

Anonymkode: c49c6...f79

• Liker 2
Skrevet

Huff hun høres forferdelig kjedelig ut. Når min mann sier at han liker noe, så synes jeg det er kjempedeilig å gi han det han har lyst på. Sexlivet til meg og mannen er hellig. Det er noe jeg alltid kommer til å forsøke å ta vare på.

Hvis min mann hadde tatt meg på musa samtidig som han glodde på TikTok hadde jeg blitt forbanna altså. 100% turn-off. At hun ikke skjønner det når du faktisk sier det rett ut får meg til å tro at hun må være helt fjern.

Kanskje dere har et veldig ulikt forhold til sex? Jeg er f.eks typen som har sex med hele mitt hjerte og sjel. Da er det full fokus på oss to. Det skal være nært, romantisk, sensuelt, lidenskapelig, sexy. Noe annet enn det gidder jeg ikke. Jeg var sammen med en mann før i tiden som hadde et helt annet forhold til sex. Følte sex havnet i samme katagori som å spise middag og gå på do. Man er sulten = da spiser man mat. Man er kåt = da har man sex. Det var ikke et sted han søkte intimitet eller emosjonell tilknytning. Det var liksom bare et behov og ingenting annet.
Det holdt nesten på å knekke min seksuelle selvtillitt og jeg er så glad for at jeg fant min samboer, som har samme "sex-stil" som meg.

Anonymkode: 0839c...6ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Et stort sugebehov ja😂 jeg også😂 Så jeg vil ha sugeorgie og matorgie.. like orgasmisk og gastromatisk på kjøkkenbordet som i senga😇

Your wish is my command 😉🤭

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff hun høres forferdelig kjedelig ut. Når min mann sier at han liker noe, så synes jeg det er kjempedeilig å gi han det han har lyst på. Sexlivet til meg og mannen er hellig. Det er noe jeg alltid kommer til å forsøke å ta vare på.

Hvis min mann hadde tatt meg på musa samtidig som han glodde på TikTok hadde jeg blitt forbanna altså. 100% turn-off. At hun ikke skjønner det når du faktisk sier det rett ut får meg til å tro at hun må være helt fjern.

Kanskje dere har et veldig ulikt forhold til sex? Jeg er f.eks typen som har sex med hele mitt hjerte og sjel. Da er det full fokus på oss to. Det skal være nært, romantisk, sensuelt, lidenskapelig, sexy. Noe annet enn det gidder jeg ikke. Jeg var sammen med en mann før i tiden som hadde et helt annet forhold til sex. Følte sex havnet i samme katagori som å spise middag og gå på do. Man er sulten = da spiser man mat. Man er kåt = da har man sex. Det var ikke et sted han søkte intimitet eller emosjonell tilknytning. Det var liksom bare et behov og ingenting annet.
Det holdt nesten på å knekke min seksuelle selvtillitt og jeg er så glad for at jeg fant min samboer, som har samme "sex-stil" som meg.

Anonymkode: 0839c...6ab

Det er alfa og omega å ha samme syn på disse tingene ❤️. Viktig det ❤️

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Du er dominant. Hun er ikke det. Så da er det lett for at du blir den som må ta all initiativ.

Jeg er dominant og slet med det motsatte de siste forholdene mine. Sex ble kjedelig og avtennende.

Møtt en fyr nå som også er dominant så da blir det helt klart mye morsommere. Begge kan fortelle om fantasier og utforske nye ting sammen. Vi har ikke hemninger. Det betyr ikke at vi tester alt som finnes innen sex, men begge er åpen for å høre om fantasier og teste det som er innafor vår grense.

Endret av WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 11.22):

Elsker å gi, høres ut som meg før jeg gav opp å bare gikk med flyten hennes å falt i det samme mønstret som hun. Elsker å gi blowjobs? Kan du implimentere det i fruen min med via litt magisk hokkuspokkus? Har hun elsket gi meg blowjobs, om det var alt hun gjorde framfor tiktok hånda hennes på penis ville vi aldri hatt problemstillingen vi har idag. Da har jeg følt at noe kom tilbake, da jeg var flink å vise begjær for henne på mange måter.

TS

Anonymkode: 9b201...b84

Hehe...Hadde det vært så enkelt så skulle jeg gjerne gjort det for deg 😉. Litt magi trengs av og til. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det ble heldigvis ikke så ille som dette da...Bare på et annet plan...

Kort fortalt jeg valgte å skille meg...

Jeg orket ikke tanken på å leve i et ekteskap der det kun går en vei....Tung avgjørelse å ta.

Dog helt nødvendig for min del ❤️

Skrevet

Er ikke sikkert det er sexen med deg spesifikt som er kjedelig.

Etter å ha vært seksuelt aktiv i temmelig nøyaktig 30 år, så syntes jeg selv sex rett og slett er litt kjedelig. Sex har havnet ganske langt ned på prioriteringslisten. Jeg prioriterer oftest søvn, trening, et glass vin etc etc.

Når alt på bucket lista er prøvd, så er mye av spenningen borte.

For meg har spenning, utforsking og nysgjerrighet vært en stor del av gleden ved sex. Når spenningen og nysgjerrigheten er borte, så blir mye av hele poenget med sex borte for min del.

Sex er ikke en del av mitt «kjærlighetsspråk». Jeg trenger ikke sex for å uttrykke kjærlighet, eller for å føle meg elsket osv. sex har aldri hatt den funksjonen for meg. 

Kanskje sex med partneren din er kjedelig fordi han også syntes sex er litt kjedelig?

Anonymkode: 24542...17f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 12.26):

Åja, så de fleste kvinner er asexuell mener du ? Trodde det var normalt at begge vil jeg 😅

Anonymkode: 9b201...b84

Jeg vet ikke med «de fleste», men mange kvinner blir lei av sex, eller lei av sex med den samme fyren.

Anonymkode: af838...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...