Gå til innhold

Kjedelig sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fakta om oss først.

Jeg er mann på 31 med samboer på 29.

Vi har vært sammen i 3 år.

"Problemet" er, sexlivet vårs består av det samme, det er jeg som gjør det meste under sex, fingrer, slikker, tar kontroll under sexen å endrer sex stilling når jeg føler for det. Hun er kanskje den mest sexuelle damen jeg har møtt, vil ofte ha sex. Men gjør lite under sex. Får aldri en uforventet blowjob, ikke når vi går i sengen for å ha sex heller. Skal jeg ha blowjob, så må jeg foreslå 69, å hun suger i vei da men aldri pga hun tar styringen. Hun vet godt at jeg liker oralsex å at jeg ønsker mer av det, uten at det ligger noe press på temaet. Hun er også obs på at jeg ønsker at hun skal vise at hun vil ha meg, noe som aldri er tilfellet. Hennes måte å prøve seg er å ta meg på penis alt for sent, klokken 00.00 på kvelden med tiktok på tlf skjermen i andre hånden, noe jeg har sagt jeg ikke liker. Enten fult fokus på det hun prøver på eller ingenting. Hun tar meg på penis i vente på at eg legger bort tlf hennes samt legger meg over henne, slikker henne osv.

Dette har gått til et punkt der hun sier ifra på en fin måte, at vi har lite sex, for jeg har totalt mistet lysten for sex. Jeg vet hva jeg får stegvis ved å ha sex med henne, aldri noe variasjon, som har gjort at jeg har sluttet å oppsøke sex med henne. Nå er det hun som tar meg på penis som før, er det lenge siden jeg har "tømt" meg hiver jeg meg på, men da gjør jeg ikke noe annet enn å ha sex med henne i en stilling jeg fort kommer i. Hun bruker vibrator fast når vi har sex, å jeg synes det er best slikt, da jeg kun er ute etter en orgasme av å til. Onanerer flere ganger i uken pr nå men oppsøker ikke henne for sex mere. Det er et dårlig mønster, men vi har pratet om dette som voksne folk, å snakket på en fin måte om temaet, men det skjer ingen endring. 

Ble enormt mye her, men mye frustrasjon rundt det hele da jeg har gitt opp. Noen som har opplevd lignende å klarte fikse det ? Jeg ønsker jo ikke sex med henne, å hun gjør bare samme fremgangsmåte. Resulterer ofte i at jeg sier ikke ikveld når hånda hennes kommer. Hvordan vri dette dårlige mønsteret om? Skriker etter forslag og tips.. jeg trives ikke i dette, å ikke min partner heller. Men hun sier ikke stort. Hvis jeg drar opp tema blowjob å hvor godt jeg liker det, forteller hvor flink hun er osv (dette sier jeg skjeldent så det ikke skal være et mas), så sier hun at hun sku ønske jeg fingret og slikket henne som før. Men jeg sluttet jo fordi jeg aldri fikk noe tilbake.

Mvh: en som skriver for mye

Anonymkode: 9b201...b84

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som dere begge har veldig mye fokus på sexhandlinger og mindre på fantasier, sensualitet og kommunikasjon. 

Anonymkode: 45b8e...7f2

• Liker 4
Skrevet

Wow. Skulle tro det var jeg eller typen som hadde skrevet dette for akkurat sånn har vi det også. Alt annet fungerer så bra, kommunikasjon og ærlighet og kos. Men sex! Der tar ingen av oss iniativ. Har ingen gode råd dessverre men godt å vite at man ikke er alene❤️

Anonymkode: b600e...1c1

Skrevet

Kanskje om hun legger vekk telefonen, og distrakjsonenene blir borte, hun blir mer våken for alt hun kan utforske med deg? 

Hun er nærhets lat. 

Anonymkode: a3e15...1ec

• Liker 6
Skrevet

Tror du skal prise deg lykkelig for at du har en kjæreste som faktisk VIL ha sex.

Så får du heller ta styringen da, hvis hun villig er med og lar seg styre.

Anonymkode: 33eaa...aa1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror du skal prise deg lykkelig for at du har en kjæreste som faktisk VIL ha sex.

Åja, så de fleste kvinner er asexuell mener du ? Trodde det var normalt at begge vil jeg 😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åja, så de fleste kvinner er asexuell mener du ? Trodde det var normalt at begge vil jeg 😅

Kan det tenkes at vedkommende refererte til sitt eget forhold, og ikke de "fleste"? 

Anonymkode: 0d2c6...65d

• Liker 1
Skrevet

Kunne vært meg som skrev dette, bare at jeg er kvinnen i forholdet. Samboer liker ikke å gi oralsex, han fingrer ikke - får et par kyss med tunge også skal jeg liksom være klar til å sette igang. Blir ikke nevneverdig kåt av det. Selv vil han gjerne ha BJ og han vet jeg ikke har noe imot å gi, men har begynt å nekte nå fordi jeg syns det er så urettferdig at han skal bli tilfredsstilt og ikke jeg. 

Anonymkode: dfd7f...1e0

• Liker 1
  • Hjerte 3
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nynynyny blubluhbluh!

Skrevet

Hun vil ha hyppigere sex, mens du vil først ha bedre kvalitet på sexen. Det kan gå opp om dere begge er innstilt på å fikse det. Om dere vil fortsette forholdet og ha et bra sexliv, må dere snakke sammen. Du må være veldig tydelig på hva du trenger i fra henne. Forklare hvordan sexen påvirker deg negativt (at det er turn off eller hva du føler). 

Anonymkode: 5836f...bae

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kunne vært meg som skrev dette, bare at jeg er kvinnen i forholdet. Samboer liker ikke å gi oralsex, han fingrer ikke - får et par kyss med tunge også skal jeg liksom være klar til å sette igang. Blir ikke nevneverdig kåt av det. Selv vil han gjerne ha BJ og han vet jeg ikke har noe imot å gi, men har begynt å nekte nå fordi jeg syns det er så urettferdig at han skal bli tilfredsstilt og ikke jeg. 

Anonymkode: dfd7f...1e0

Ja er litt sånn her også, at en hånd på penis mens hun scroller gjennom tiktok.. gjør meg ikke akkurat så gira eller kåt på noen som helst måte. Godt å vite at jeg ikke er alene der da, å til og med en kvinne som har det slikt.

TS

Skrevet

Du er nå inne i en vond sirkel. Det hjelper ingenting at du slutter å gi henne oralsex. Det kommer ihvertfall ikke til å øke sannsynligheten for at du får BJ. Gjør mot henne som du vil at hun skal gjøre mot deg. Så tar du det fra der. Kanskje hun ikke skjønner hvordan hun skal variere. Kanskje hun føler hun er for kjedelig for deg og dermed ikke klarer å forbedre seg, fordi disse tankene om at hun ikke er god nok kretser rundt i hodet hennes. Ja, det er kanskje ikke noe du har uttrykt verbalt, at hun ikke er god nok for deg, men det er sannsynligvis det hun tolker ut ifra at du ikke ønsker å ha sex med henne og har sluttet å slikke og fingre henne. 

Anonymkode: ae955...685

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det eneste dom hjelper er å prate om det.. Forklar henne at god sex og oral gir henne fordeler i samlivets hverdag😇

Kjøpslåing og bestikkelser kan i mange tilfeller være nødvendig, men la det diskuteres med litt humor. Etter at jeg begynte å gjøre ting hun mislikte, fikk jeg blow i bøtter og spann. Og jeg har mange ganger vasket huset og laget middag, og sendt henne på loftet for å onanere i alenetid. Det smilet som møtte meg etterpå, var så hærlig å se på.. og jeg ser jo på det, som mannens plikt å gjøre en kvinne lykkelig✔️

"I dag skal du få fri og gjøre hva du vil" det elsket hun å høre. Hun elsket meg også mere av den grunn, og sexen fikk et annet nivå.. pga av den pitte lille finurlige fordelen, av å være litt hjelpsom i huset.

Hvor mange menn gjør noe sånt for sin elskede? Svaret ligger i signaturen min.. det er slik jeg vil ha livet, og det skal forbausende lite til😉

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 minutter siden):

Det eneste dom hjelper er å prate om det.. Forklar henne at god sex og oral gir henne fordeler i samlivets hverdag😇

Kjøpslåing og bestikkelser kan i mange tilfeller være nødvendig, men la det diskuteres med litt humor. Etter at jeg begynte å gjøre ting hun mislikte, fikk jeg blow i bøtter og spann. Og jeg har mange ganger vasket huset og laget middag, og sendt henne på loftet for å onanere i alenetid. Det smilet som møtte meg etterpå, var så hærlig å se på.. og jeg ser jo på det, som mannens plikt å gjøre en kvinne lykkelig✔️

"I dag skal du få fri og gjøre hva du vil" det elsket hun å høre. Hun elsket meg også mere av den grunn, og sexen fikk et annet nivå.. pga av den pitte lille finurlige fordelen, av å være litt hjelpsom i huset.

Hvor mange menn gjør noe sånt for sin elskede? Svaret ligger i signaturen min.. det er slik jeg vil ha livet, og det skal forbausende lite til😉

Hehe 🤣. Jeg er nok litt motsatt her merker jeg ja 🤣. Er nok mer glad i samarbeid for felles nytelse. Elsker å gi blowjobs ❤️. Kan godt gi uten å få..Det er fordi det er skikkelig turnon for meg. Har et stort sugebehov her 🤣🙈. Så det er et stort savn for the time being ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (5 minutter siden):

Hehe 🤣. Jeg er nok litt motsatt her merker jeg ja 🤣. Er nok mer glad i samarbeid for felles nytelse. Elsker å gi blowjobs ❤️. Kan godt gi uten å få..Det er fordi det er skikkelig turnon for meg. Har et stort sugebehov her 🤣🙈. Så det er et stort savn for the time being ❤️

Et stort sugebehov ja😂 jeg også😂 Så jeg vil ha sugeorgie og matorgie.. like orgasmisk og gastromatisk på kjøkkenbordet som i senga😇

• Hjerte 1
Skrevet

Enig i at dere MÅ prate. Ordentlig. Kanskje dere kan kjøre/gå en tur der dere kan være alene. Min erfaring er at det er lettere å prate når man beveger seg med hodet i samme retning. Da er dessuten mobilen lagt vekk. 

Noe som er viktig i praten er at det ikke blir en anklager og en forsvarer, men et ærlig samarbeid om å løse en felles utfordring. «Hva synes du om sexlivet vårt?» er bedre enn «Hvorfor er ikke du mer interessert i å ha sex med meg?». Det er en kunst å være ærlig uten å virke anklagende. Det mest effektive er å våge å være litt sårbar og fortelle hva man føler. Det er også lurt å ikke dvele for mye rundt det som er negativt nå, men heller drømme sammen om hva som kan være positivt.

Å lytte er kanskje det viktigste i en samtale. Her er noen tips. Noe vi har hatt glede av, er tilfeldige spørsmål. De kan være enklere å stille fordi man ikke ender opp i samme spor. 

Du skriver at dere har pratet om det som voksne. Bra! Men så skjer det ikke noe. Kanskje dere må avslutte samtalen med helt konkrete avtaler?

Gjest Mr. Ron
Skrevet

Det tok svært lang tid for fruen tok initiativ til BJ. Selv om det ikke er ofte - sånn uoppfordret, så har dette endret seg gjennom samtaler om «hva vi drømmer om» osv. Bytte stillinger, nye måter å gjøre det på, har også vært tema, da jeg i hovedsak har vært pådriver. Hun liker sex, men har ofte vært fornøyd med slik det er.

For oss er det helt greit at det er et 80/20 forhold til dette, da vi på en måte er fornøyde begge to. De gangene hun tar kommando blir jo litt ekstra stas. Vi passer på å ha uker i året hvor hver av oss bytter på å ha initiativ, finne på ting etc. Det har hjulpet mye på hennes (og mitt) engasjement, kreativitet og jeg mener vi har utviklet oss mye etter vi startet med dette.

Så mitt råd er å ta en prat om dette, og bytt på uker med dominans (introduser det på en morsom måte - start gjerne uken ts). Syntes forslaget om å prate mens man går tur er toppers, det er noe vi også gjør.

Skrevet
Irak skrev (2 timer siden):

Elsker å gi, høres ut som meg før jeg gav opp å bare gikk med flyten hennes å falt i det samme mønstret som hun. Elsker å gi blowjobs? Kan du implimentere det i fruen min med via litt magisk hokkuspokkus? Har hun elsket gi meg blowjobs, om det var alt hun gjorde framfor tiktok hånda hennes på penis ville vi aldri hatt problemstillingen vi har idag. Da har jeg følt at noe kom tilbake, da jeg var flink å vise begjær for henne på mange måter.

TS

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Enig i at dere MÅ prate. Ordentlig. Kanskje dere kan kjøre/gå en tur der dere kan være alene. Min erfaring er at det er lettere å prate når man beveger seg med hodet i samme retning. Da er dessuten mobilen lagt vekk. 

Noe som er viktig i praten er at det ikke blir en anklager og en forsvarer, men et ærlig samarbeid om å løse en felles utfordring. «Hva synes du om sexlivet vårt?» er bedre enn «Hvorfor er ikke du mer interessert i å ha sex med meg?». Det er en kunst å være ærlig uten å virke anklagende. Det mest effektive er å våge å være litt sårbar og fortelle hva man føler. Det er også lurt å ikke dvele for mye rundt det som er negativt nå, men heller drømme sammen om hva som kan være positivt.

Å lytte er kanskje det viktigste i en samtale. Her er noen tips. Noe vi har hatt glede av, er tilfeldige spørsmål. De kan være enklere å stille fordi man ikke ender opp i samme spor. 

Du skriver at dere har pratet om det som voksne. Bra! Men så skjer det ikke noe. Kanskje dere må avslutte samtalen med helt konkrete avtaler?

Ja, vi må nok prate litt mer ordentlig enn det vi har gjort til nå. Vi har hatt en samtale fra før av, at tiktok i ene hånda mens den andre tar meg litt på penis ikke er veien å gå, fortalte hva jeg ønsket, hva jeg liker, at feks blowjobs er egentlig alt som skal til, evt andre ting. Hun sier hun synes blowjobs er fint osv, men skjedde aldri noe endringer. Vi snakket ordentlig om det også, var ikke noe mas eller sinne, bare en vanelig fin samtale om temaet, å da slikket jeg henne, var den som styrte så vi faktisk hadde sex, komplimenterte henne daglig, kjæretegnet henne, å alltid vært den i huset som tar ansvar for rydding i huset, vask osv. Trodde jeg gjorde alt det rette.

TS

Skrevet
Mr. Ron skrev (1 time siden):

Det tok svært lang tid for fruen tok initiativ til BJ. Selv om det ikke er ofte - sånn uoppfordret, så har dette endret seg gjennom samtaler om «hva vi drømmer om» osv. Bytte stillinger, nye måter å gjøre det på, har også vært tema, da jeg i hovedsak har vært pådriver. Hun liker sex, men har ofte vært fornøyd med slik det er.

For oss er det helt greit at det er et 80/20 forhold til dette, da vi på en måte er fornøyde begge to. De gangene hun tar kommando blir jo litt ekstra stas. Vi passer på å ha uker i året hvor hver av oss bytter på å ha initiativ, finne på ting etc. Det har hjulpet mye på hennes (og mitt) engasjement, kreativitet og jeg mener vi har utviklet oss mye etter vi startet med dette.

Så mitt råd er å ta en prat om dette, og bytt på uker med dominans (introduser det på en morsom måte - start gjerne uken ts). Syntes forslaget om å prate mens man går tur er toppers, det er noe vi også gjør.

Mange gode forslag fra dere alle, å jeg setter pris på deres innslag. Også godt å lufte ut om temaet og problemstillingen da jeg ikke kan prate me noen om dette generelt. Får mange gode nye vinkler og ta tak i dette på nå. Selv om husvask, gjøre det meste hjemme (jeg er nærmest en typisk husmor med arbeid hjemme), å slikt står mest opp til meg, å at jeg har vært flink til å være "flink" på sex. Følte egentlig je hadde prøvd alt, å at det er bare slikt sexlivet vårs er og forblir, å kanskje det gjør det. For vi er lykkelig sammen, har det fint å føler vi er perfekt for hverandre på alle andre punkter. Tenkt at man kan jo ikke få i pose og sekk som man sier, å at sexen kanskje bare alltid ville være slik. Hun sa også tidlig i forholdet at hun elsket sex, at hun kommer til å slite meg ut. Men aldri opplevd at hun har ønsket så mye sex at jeg i nærheten blir sliten. Med exen min kunne vi på det "værste" ha sex 4-5 ganger på en dag, å jeg digget slikt. Det var også begge veier, men exen kan ikke sammenlignes på aøt det andre, der var kun sexen på et bra sted.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...