Gå til innhold

Koagulert blødning 3 uker etter abort, gyn bryr seg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt rådvill her. Straks 4 uker siden cytotec, og alt kom ut av det sommer "graviditetsprodukter". Hadde avtagende blødninger og smerter i 13-14 dager. På dag 15 kjente jeg det ble varmt i hele underlivet og blødde gjennom ALT på under 10 min. Satt meg på do når jeg kom hjem og kom fullt av koagulert blod. Roa seg deretter og blødde lite. Slik fortsatte det annenhver dag i 5-6 dager. Det ble mindre blødning for hver gang, men gikk gjennom bindet på under 10 min. Siste 4-5 dagene nå så har dette skjedd hver dag, men nå skjer det litt oftere og gjerne flere ganger daglig, så jeg fossblør ikke på samme måten lenger. Det begynner å blød, og så kommer det koagler og så stopper det igjen. Snakket med føden for 2 uker siden og de mente det var livmor som renset seg, snakket med de igjen nå men de gir meg ikke ultralyd for å sjekke rester.

Det virker som livmoren samler opp blod som koagulerer seg, før det plutselig kommer en utskylling, og sånn holder det på. Siste dagene har det vært litt hvitt vev/slim i koaglene, så funderer på om det kan være slimhinnen som har holdt på å komme ut siste uka nå?

Det skjer oftere og oftere, men mindre og mindre mengde.

Noen som har vært borti lignende?? Føler det var for tidlig med mensen etter 2 uker liksom.. Kan man få eggløsning selv om man blør etter abort? Testet fortsatt positivt 2 uker etter abort, men skal teste igjen imorgen..  Hvis det er rester, vil da g-test være positiv?

Anonymkode: f416b...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...