AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #41 Skrevet 25. oktober 2023 kaarebjarne skrev (1 time siden): Hvordan i all verden kan du mene at Coop sin løsning, som krever flere trinn enn Rema og Norgesgruppen, er bedre...? På hvilken måte krever den flere trinn? Jeg holder tlf foran scanneren og så litt opp så den scanner ansiktet mitt. Ferdig. Og da har jeg registrert medlemsskap, fått mine rabatter og bonuser både coop sine og på Ikanokortet mitt og jeg har fått kvitteringen i appen. Anonymkode: 6f7cc...96c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #42 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På hvilken måte krever den flere trinn? Jeg holder tlf foran scanneren og så litt opp så den scanner ansiktet mitt. Ferdig. Og da har jeg registrert medlemsskap, fått mine rabatter og bonuser både coop sine og på Ikanokortet mitt og jeg har fått kvitteringen i appen. Anonymkode: 6f7cc...96c Hva er det dere ikke forstår? Hos Rema og Norgesgruppen trenger man ikke å gjøre noe, man bare betaler! Anonymkode: f194c...bb2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #43 Skrevet 25. oktober 2023 Du må skanne det fysiske kortet, eller kortet i medlemskaps appen hver gang ja hvis du vil ha medlemsrabatter, bruke kuponger du har (i appen) og for å tjene opp medlemsbonus. Anonymkode: fe69a...33c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #44 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det dere ikke forstår? Hos Rema og Norgesgruppen trenger man ikke å gjøre noe, man bare betaler! Anonymkode: f194c...bb2 Men hvordan betaler du? Må du ikke bruke et betalingskort? Det slipper du med coop. Anonymkode: cc07d...02e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #45 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva er det dere ikke forstår? Hos Rema og Norgesgruppen trenger man ikke å gjøre noe, man bare betaler! Anonymkode: f194c...bb2 Med coop-appen scanner man bare og da betaler man samtidig. Man trenger ikke finne fram et kort i det hele tatt. Vet ikke med dere andre, men jeg synes det er veldig behagelig å kun måtte ha med telefonen og slippe å styre med å ha med og finne fram et kort i tillegg. Telefonen har jeg alltid med og lett tilgjengelig. Anonymkode: 6f7cc...96c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #46 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 16.52): Hvorfor tror dere iphonebrukere stadig vekk at ting gjelder bare iphone 😂 Du kan narurligvis ha den som widget på android også. Det eneste iphone kan bedre enn android er å gi lite for pengene. Anonymkode: 49e03...615 Ja du virker jo som et hyggelig menneske 🙄. Jeg kom bare med et vennlig tips for å gjøre ting enklere for vedkommende. Anonymkode: 30405...efb
kaarebjarne Skrevet 27. oktober 2023 #47 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 14.17): På hvilken måte krever den flere trinn? Jeg holder tlf foran scanneren og så litt opp så den scanner ansiktet mitt. Ferdig. Og da har jeg registrert medlemsskap, fått mine rabatter og bonuser både coop sine og på Ikanokortet mitt og jeg har fått kvitteringen i appen. Anonymkode: 6f7cc...96c På Rema eller hos Norgesgruppen, så er det eneste du trenger å gjøre å legge bankkortet ditt inntil kortterminal. Et eneste trinn. Forstår du det nå? 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #48 Skrevet 27. oktober 2023 kaarebjarne skrev (1 time siden): På Rema eller hos Norgesgruppen, så er det eneste du trenger å gjøre å legge bankkortet ditt inntil kortterminal. Et eneste trinn. Forstår du det nå? Så du må aldri taste koden? Høres veldig lite sikkert ut... Anonymkode: 6f7cc...96c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #49 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du må aldri taste koden? Høres veldig lite sikkert ut... Anonymkode: 6f7cc...96c Og jeg slipper å finne frem kortet. Jeg har alltid tlf i hånden eller i baklomma, men kortene er i lommeboka i jakkelomma. Anonymkode: 6f7cc...96c
kaarebjarne Skrevet 27. oktober 2023 #50 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så du må aldri taste koden? Høres veldig lite sikkert ut... Anonymkode: 6f7cc...96c Må taste kode over 500kr, eller ved X antall kjøp uten kode. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og jeg slipper å finne frem kortet. Jeg har alltid tlf i hånden eller i baklomma, men kortene er i lommeboka i jakkelomma. Anonymkode: 6f7cc...96c Hva er forskjellen på å finne frem tlf fra baklomma, og lommeboka fra jakkelomma? Du må jo også låse opp tlf, gå inn på appen, skanne QR-koden din (som kan være et rent helvete av og til), vente på at Coopay får kontakt og så bruke enten FaceID eller kode for å få betalt i appen. Du har egentlig bare bestemt deg for at den ene løsningen er bedre enn den andre, uten å tenke over hva de forskjellige løsningene innebærer. Og det er helt greit at du foretrekker Coop, men det er ikke enklere enn Rema eller Norgesgruppen. Jeg kan tross alt skanne strekkode fra Æ eller Trumf-app, og betale med ApplePay på Rema eller hos Norgesgruppen også. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #51 Skrevet 27. oktober 2023 kaarebjarne skrev (3 minutter siden): Må taste kode over 500kr, eller ved X antall kjøp uten kode. Hva er forskjellen på å finne frem tlf fra baklomma, og lommeboka fra jakkelomma? Du må jo også låse opp tlf, gå inn på appen, skanne QR-koden din (som kan være et rent helvete av og til), vente på at Coopay får kontakt og så bruke enten FaceID eller kode for å få betalt i appen. Du har egentlig bare bestemt deg for at den ene løsningen er bedre enn den andre, uten å tenke over hva de forskjellige løsningene innebærer. Og det er helt greit at du foretrekker Coop, men det er ikke enklere enn Rema eller Norgesgruppen. Jeg kan tross alt skanne strekkode fra Æ eller Trumf-app, og betale med ApplePay på Rema eller hos Norgesgruppen også. Jeg kjøper absolutt alt med kredittkort for å samle bonus og cashback og man kan ikke registrere trumf på et kredittkort. Så da er alternativet å styre med to kort for å få både registrert bonus og betalt. Med coopPay kan jeg legge inn kredittkort og der trenger jeg heller aldri å taste kode for å betale. Anonymkode: 6f7cc...96c
Kittykat Skrevet 27. oktober 2023 #52 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 2.12): Hvordan fungerer medlemskapet til Coop, må man drive å skanne et kort eller app hver gang man handler, eller kan man legge til bankkonto som registrerer det automatisk slik som hos Rema 1000 og Trumf? Anonymkode: b203f...f77 Man må skanne coop kortet eller appen hver gang hvis man vil ha bonusen ja. Før skannet jeg kortet hver gang, men når coop kom med appen, så bruker jeg den i stedet. Den er genial synes jeg. Null stress med å skanne qr-koden til medlemskortet, man får oversikt over kuponger og rabatter, og man kan lage handleliste. Mobilen har jeg alltid med meg og den er alltid framme. Jeg bruker google pay til å betale, så jeg slipper å dra fram bankkortet mitt også. Alt går via mobilen 😊 1
kaarebjarne Skrevet 28. oktober 2023 #53 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 14.55): Jeg kjøper absolutt alt med kredittkort for å samle bonus og cashback og man kan ikke registrere trumf på et kredittkort. Så da er alternativet å styre med to kort for å få både registrert bonus og betalt. Med coopPay kan jeg legge inn kredittkort og der trenger jeg heller aldri å taste kode for å betale. Anonymkode: 6f7cc...96c Poenget er at begge deler er like «styrete». Du har bare bestemt deg for at opplegget til Coop er mindre styrete, uten at det faktisk er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå