Gå til innhold

Medlemskap Coop, nå man skanne kort hver handel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
kaarebjarne skrev (4 timer siden):

Tror du Rema eller Norgesgruppen er synske, eller at de har en annen og bedre teknologisk løsning enn Coop...?

Jeg for min del synes Coop sin løsning er den beste.

Anonymkode: 6f7cc...96c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

På hvilken måte er det bedre å skanne noe enn å ikke skanne noe? Jeg hadde gjerne sett at jeg kunne registrert Coop med visakortet mitt så jeg slapp å skanne to ulike kort (pluss flerbruksposen). Når det gjelder andre ting som feks rabattkuponger, er derimot Coop lysår foran Rema med Æ og sine såkalte "personlige" tilbud. 

Anonymkode: e9540...5b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

du må scanne kortet hver gang ja, ellers får du ikke bonus. du kan jo bruke tlf din om du har coop pay installert da, men ellers er det coop-kortet som gjelder

Anonymkode: 1dcbc...8f4

Man behøver ikke Coop pay. Det er nok å ha Coop sin app. Jeg bruker den, og skriver alltid handlelisten i appen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har tatt en screenshot av QR koden og lagret bildet som favoritt, og scanner det. Enig i at det er litt tungvint. Synes det var lettere da jeg hadde kortet i lommeboka, men det gikk ut på dato for noen måneder siden og de sender ikke ut nye (alle skal visst over på app/QR kode). 

Anonymkode: 4d45b...82c

Det er bare å kontakte dem, så sender de ut nye. Samboeren min fikk nytt uten å spørre, mens jeg måtte kontakte Coop. Vi har ikke felles konto.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

På hvilken måte er det bedre å skanne noe enn å ikke skanne noe? Jeg hadde gjerne sett at jeg kunne registrert Coop med visakortet mitt så jeg slapp å skanne to ulike kort (pluss flerbruksposen). Når det gjelder andre ting som feks rabattkuponger, er derimot Coop lysår foran Rema med Æ og sine såkalte "personlige" tilbud. 

Du må uansett skanne noe. Enten et kort, en app el lignende. Med coop skanner du appen, og da trenger du ikke bruke visakortet ditt. 

Anonymkode: cc07d...02e

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må uansett skanne noe. Enten et kort, en app el lignende. Med coop skanner du appen, og da trenger du ikke bruke visakortet ditt. 

Men jeg vil jo bruke visakortet mitt for rabatter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du tar varene og går gjennom kassen uten å betale mener du?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du tar varene og går gjennom kassen uten å betale mener du?

Hvordan i all verden kom du frem til det? Jeg betaler med visakort. Men hos Coop må jeg skanne medlemskortet i tillegg. Handler jeg på feks Kiwi eller Meny får jeg bonusen automatisk fordi jeg har registrert kortet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg scanner qr-koden i appen på mobilen og godkjenner med faceid og da har jeg både registrert medlemsskapet og betalt for varene. Og da ligger i tillegg kvitteringen i appen.

Helt genialt.

Ikke helt genialt nei. Tungvindt å alltid måtte huske å skanne.

Rema er best på dette. Bruke kort eller mob. Og kvitt. i appen.

Synd og rart ikke trumf får til det samme

Anonymkode: aad70...84e

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

I alle Rema og Norgesgruppen sine butikker må man ikke scanne noe som helst. Der er bonusoppsparing og rabatter koblet mot bankkortet vårt. Mye mer praktisk enn Coop sin løsning.

Anonymkode: 828ef...a42

• Liker 3
Skrevet

Savner de strekkodelappene man fikk fra Coop vær så god disse kan du klistre på bankkortet ditt eller hva det stod 😀

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men jeg vil jo bruke visakortet mitt for rabatter.

Jeg har lagt inn mitt Ikano Visa i Cooppay. Når jeg betaler scanner jeg medlemsskortet i appen og betaler med Coopay og får da både de 2% til Ikano og 1% fra Coop-medlemsskapet. 

Anonymkode: f7848...a13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om du har iphone kan du ha qr-koden som en widget, så slipper du å dra frem et bilde hver gang 😊 

mulig man kan det på androidtelefoner også. 

Anonymkode: 30405...efb

Hvorfor tror dere iphonebrukere stadig vekk at ting gjelder bare iphone 😂

Du kan narurligvis ha den som widget på android også.

Det eneste iphone kan bedre enn android er å gi lite for pengene.

Anonymkode: 49e03...615

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Uansett mer tungvint med en app enn å bare tæppe kortet. En uting at man må ha apper for alt mulig. 

Skrevet

Ikke helt genialt nei. Tungvindt å alltid måtte huske å skanne.

Rema er best på dette. Bruke kort eller mob. Og kvitt. i appen.

Synd og rart ikke trumf får til det samme

Anonymkode: aad70...84e

Man bruker jo bare mobilen med Coop også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så slitsomt! Det burde vært mulig å bare legge til bankkortet sitt så ble det automatisk skannet med coop kortet samtidig som en betaler med bankkortet.

Anonymkode: e0fe7...8d2

Ja uff så tungvint. Enkelte bruker fortsatt kontanter, tro det eller ei 

Anonymkode: 3316f...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om du har iphone kan du ha qr-koden som en widget, så slipper du å dra frem et bilde hver gang 😊 

mulig man kan det på androidtelefoner også. 

Anonymkode: 30405...efb

Man kan ta screen shot av det og ha det som bakgrunnsbilde på mobilen og, den blir lest 😁

Anonymkode: 3316f...f65

Skrevet

I alle Rema og Norgesgruppen sine butikker må man ikke scanne noe som helst. Der er bonusoppsparing og rabatter koblet mot bankkortet vårt. Mye mer praktisk enn Coop sin løsning.

Anonymkode: 828ef...a42

Men da må du jo fram med bankkortet. Med coop slipper du å skanne eller tæppe bankkortet, du skanner bare appen i stedet. Jeg synes det går ut på det samme om jeg må skanne et bankkort eller en app. 

Skrevet

Uansett mer tungvint med en app enn å bare tæppe kortet. En uting at man må ha apper for alt mulig. 

Apper er genialt. Jeg har 1 telefon med apper for alt i stedet for diverse kort og alt mulig annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan i all verden kan du mene at Coop sin løsning, som krever flere trinn enn Rema og Norgesgruppen, er bedre...?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...