Gå til innhold

Flau hendelse på sykehuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var lagt inn på sykehuset for 1 måneds tid siden pga noe greier. Og skulle ta en undersøkelse av skrittet, inn kommer det en kvinnelig lege og begynner undersøkelsen med og stille spørsmål først også deretter begynne med og trykke og kjenne, midt under så blir min verste frykt realisert, jeg får en skikkelig ereksjon, heldigvis så så hun hva som var i ferd med og skje og avsluttet undersøkelsen og forholdt seg rolig.

Innvendig så var jeg så flau og hadde bare lyst til og begynne og gråte.

Er så redd for at de skal se på meg som en skikkelig pervers gris.

Er dette noe dere snakker om i etterkant?

Mann 27

Anonymkode: d9fdb...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei.

Var lagt inn på sykehuset for 1 måneds tid siden pga noe greier. Og skulle ta en undersøkelse av skrittet, inn kommer det en kvinnelig lege og begynner undersøkelsen med og stille spørsmål først også deretter begynne med og trykke og kjenne, midt under så blir min verste frykt realisert, jeg får en skikkelig ereksjon, heldigvis så så hun hva som var i ferd med og skje og avsluttet undersøkelsen og forholdt seg rolig.

Innvendig så var jeg så flau og hadde bare lyst til og begynne og gråte.

Er så redd for at de skal se på meg som en skikkelig pervers gris.

Er dette noe dere snakker om i etterkant?

Mann 27

Anonymkode: d9fdb...3f2

Er ingen sykehuspersonell, men det er jo bare en kroppslig reaksjon at sånnt skjer, helt naturlig og om noen vet det, så må det jo være de som jobber på sykehuset og har kroppen som arbeidsdag 😊

Prøv å ikke tenk på det, det var ute av din kontroll. 

Anonymkode: b7e03...75c

• Liker 1
Skrevet

Det skjer hele tiden, og er til og med pensum. Det snakkes heller ikke om på pauserommet. No worries.

Anonymkode: 9e7e5...414

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt helsepersonell lærer om at dette er noe som kan skje, også at det kan skje uten at mannen ønsker det, og også at det kan føles veldig vanskelig for pasienten. De lærer også hvordan forholde seg til det.

Mulig mitt svar blir slettet, men jeg jobber tett på personer. Når jeg en gang iblant må kjenne på området nær penis, men ikke må ta på den, så forklarer jeg først hva jeg må gjøre og hvorfor, og hva det innebærer, at jeg da kan komme nært kjønnsorganet, og at det derfor kan være greit om han bare ta sin hånd og holder kjønnsorganet litt til siden selv. Det gjør at om jeg kommer borti noe da, så er det fingrene til mannen selv, ikke selve kjønnsorganet. Har fått tilbakemelding fra flere som har sagt at de har følt det var veldig grei måte å gjøre det på, at de da lettere kunne slappe av, og at de da ikke gruet seg. Så om du skal i en lignende situasjon igjen, hvor det ikke akkurat er penis/baller som må undersøkes, så kan du kanskje si at du gjerne bare holder utstyret litt til siden, slik at det ikke kommer i veien for legen/terapeuten.

Ikke noe å stresse over, ts, dette er noe alt helsepersonell opplever innimellom, og ingen tenker eller snakker rart om deg, fordi de alle vet at dette er noe du ikke har kontroll på, og at det kan skje alle.

Anonymkode: a4da2...2e9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...