Gå til innhold

Nen som har tips om Las Palmas ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en godt voksen mann som har blitt singel. Har bestilt meg et enkelt byhotell i Las Palmas over Jul, behovet mit er vel så mye byliv som sol og bad nå.  Noen som har vært i byen, og har noen tips til en "gamling" ?

Anonymkode: 285b6...6b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært i Las Palmas og har noen tips/råd  å komme med ?

Skrevet

Er vel ikke så mye å finne på i Las Palmas bortsett fra typiske by ting, hvis du har interesse for historie så finnes det musem som f.eks. sjøfartsmuseet og Castillo de la Luz og besøke de eldste bydelene.

De beste strendene er andre plasser på øya så jeg vil anbefale å leie bil, ellers så er det lurt å passe på lommeboken og unngå de afrikanske migrantene.

Anonymkode: 83356...c66

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er vel blitt mer opptatt av byliv enn tradisjonelt sol og strandliv med alderen.  Leie bil får jeg sepå, om jeg begynner å kjede meg. Har vært påde tradisjonelle Gran-Canaria stedene. Tenkte å prøve noe "nytt".

Takk for at du gadd å svare i hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Det var en del byliv da jeg var der i alle fall, men er jo sånn typisk sydensted føler jeg. 

Anonymkode: a17e4...608

Skrevet

Det er et subbete sted. Lokalbefolkningen er stort sett lavt utdannede eller mangler utdannelse fullstendig. De har ikke noe næringsliv der som krever hjerner, så folk som vil opp og frem i livet flytter vekk. Restauranter og bare etc er middelmådig til dårlig. Ikke noen spennende gastronomiske opplevelser. Menyer er tilpasset en monoton turistmasse, som blir glad så lenge de får pils og pommes frites til hvert måltid. Turistene der er folk som er opptatt av varme og behagelige priser, kultur bryr de seg ikke om. 
Men du kan jo få noen fine dager der. Nyte stranden når været tillater det (kjøligere og mer ustabilt i nord). Lavere priser, så du kan spise ute oftere. Ellers så kan du sitte på en bar, se på livet og snakke med mennesker. Når kvelden kommer og folk har litt i blodet, så løsner stemningen. Sikker på at du finner et par single damer i din aldersgruppe å slå av en prat og dans med 🙂

Anonymkode: fff81...15b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

. Ellers så kan du sitte på en bar, se på livet og snakke med mennesker. Når kvelden kommer og folk har litt i blodet, så løsner stemningen. Sikker på at du finner et par single damer i din aldersgruppe å slå av en prat og dans med 🙂

Høres helt ok ut. Går helt sikkert bra for 2 uker.    Ofte når forventningene ikke er for høye, at man kan bli positivt overrasket. 

Takk for bra og ærlig svar.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...