Gå til innhold

Hva gjør dere i starte på et nytt forhold sammen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker i forhold til mitt første seriøse forhold, og vi er unge begge to. jeg er 18 og han er 19. Vi liker ja å kysse og ligge tett inntil hverandre og stryke på hverandre. Har også sex hver gang vi er sammen.  Men føler å gjøre mer sammen, hva er normalt i et ferskt forhold? 

Anonymkode: 17fef...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo for eksempel gå en tur, dra på kino, bowling og slikt😊

Anonymkode: b7b0f...2c0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er så usikker i forhold til mitt første seriøse forhold, og vi er unge begge to. jeg er 18 og han er 19. Vi liker ja å kysse og ligge tett inntil hverandre og stryke på hverandre. Har også sex hver gang vi er sammen.  Men føler å gjøre mer sammen, hva er normalt i et ferskt forhold? 

Anonymkode: 17fef...b03

Den seksuelle tiltrekningen i form av at dere oppfører dere som kaniner nå, den blir redusert i løpet av det første året. Da er det greit å ha andre ting å lene forholdet mot. Benytt derfor muligheten nå med å bli kjent med hverandre på andre måter enn det seksuelle. Gå turer, finn på sosiale ting, og det aller vanligste er jo å se tv-serier og filmer sammen.

Anonymkode: bf1b0...104

Skrevet

Da jeg var på din alder og nyforelsket, hadde vi også mye sex, men utover dette også: se film, kjøreturer, kino, feste med venner (vorspiel, på byen), ut å spise, lage middag, trene, gå tur, helgebesøk hos familie, snakke og høre på musikk, shopping. Håper det er til inspirasjon 🙂 

Anonymkode: a3081...591

• Liker 1
Skrevet

Går tur

Snakker sammen

Lager mat

Kino

Se film hjemme 

Shopper 

Mm.

Anonymkode: 7eb70...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...