Gå til innhold

Skifte ledning på brødrister

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Hei!

Jeg har, helt objektivt sett, verdens kuleste brødrister! Oransj sak fra syttitallet som rister skiver til den store gullmedalje hver eneste dag. Men nå er jeg bekymret fordi ledningen ser så morken og sprukken ut! Jeg vil derfor skifte den, slik at jeg kan fortsette å riste brød hver eneste morgen.

Men hvor får jeg gjort sånn? Det må vel finnes noe rimeligere enn å ringe en elektriker og få ham på hjemmebesøk? :ler: Noen butikk som gjør slikt? (Altså i Oslo.) De gjør det vel ikke på Expert, Elkjøp og lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet

Det er sikkert billigere å KJØPE ny brødrister, men det er ikke aktuelt.

Skrevet

Elkjøp tar i hvert fall i mot slike ting til reparasjon og det vil jeg tro de andre kjedene gjør også. At det blir dyrere enn å kjøpe ny, vet du jo allerede ;)

Gjest Rognebær
Skrevet
Elkjøp tar i hvert fall i mot slike ting til reparasjon og det vil jeg tro de andre kjedene gjør også. At det blir dyrere enn å kjøpe ny, vet du jo allerede ;)

Takk for tipset! Trodde faktisk ikke de gjorde sånt!

Vi snakker jo om verdens kuleste brødrister, jeg kan jo ikke hive den til fordel for en kjip, hvit en. For ikke å snakke om at det er bedre for miljøet å reparere den gamle. :tommelsmil:

Skrevet

Samboeren min er elektriker, og de fikk stadig inn folk på "kontoret" med brødristere, vaffeljern og sånt som trengte nye ledninger og støpsler. Bedriften han jobbet i så på sånne jobber som rene service-oppdrag og tok nesten ingenting for det. Det kan vel hende at andre elektrikerbedrifter har samme tankegang... Trur det bare tar et par minutter å bytte en sånn. Jeg hadde tatt den med til nærmeste elektrikerfirma og hørt med dem jeg.

Skrevet
Samboeren min er elektriker, og de fikk stadig inn folk på "kontoret" med brødristere, vaffeljern og sånt som trengte nye ledninger og støpsler. Bedriften han jobbet i så på sånne jobber som rene service-oppdrag og tok nesten ingenting for det. Det kan vel hende at andre elektrikerbedrifter har samme tankegang... Trur det bare tar et par minutter å bytte en sånn. Jeg hadde tatt den med til nærmeste elektrikerfirma og hørt med dem jeg.

:Nikke:

De elektrikerne jeg kjenner fikser stadig ledninger hos seg selv/folk de kjenner

Skrevet

Jepps, det samme sier min elektrikermann. Bare ta kontakt med en elektriker du ;)

Skrevet

Høres greiest ut å ta kontakt med en elektriker, det eneste Elkjøp, Expert og liknende butikker kan gjøre er å sende produktet inn til leverandøren for reperasjon, og det koster nok mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...