Gå til innhold

Hjemmelagede tiaraer til brudepiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg synes det hadde vært gøy å lage tiaraer til brudepikene mine, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. :o Tar jeg utganspunkt i en hårbøyle? Er det noen her inne som har laget tiaraer som kunne tenke seg å dele sin "visdom" med meg..? :P

-Loonie-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg lager tiaraer og selger, så hvis du sender meg en PM kan du få noen grunnleggende tips av meg. Det krever en del tålmodighet og nøyaktighet å lage, dessuten trenger man litt "utstyr".

Skrevet

Jentene mine ville gjerne ha tiaraer. men fordi min egen var så liten og diskret, var det vanskelig å finne en til dem som ikke ble veldig flashy i forhold. Isteden brukte jeg samme stoff som i kjolene deres og lagde hårstrikk og bøyler. Surret stoffet rundt en kjøpt bøyle, surret "ståltråd" utenpå, og limte på små "diamanter". Strikkene var i kjolestoffet med pålimte "diamanter". På bryllupsdagen hadde begge to fransk flette med strikk i enden og bøyle oppå, og de var nydelige og fornøyde!

Skrevet

Jeg har også laget tiaraer til mine brudepiker. Litt smykketråd, perler og en tang eller to gjør susen. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde, og så koselig å holde på med mens det stormet utendørs :D

Lykke til med kreativiteten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...