AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Noen fler som er slankeoperert og begynt på ozempic i ettertid? Jeg tok GBP for noen år siden, offentlig. Begynte å gå sakte men sikkert opp igjen på nyåret i år, og når juni kom var jeg +10kg og så langt nede psykisk at jeg ble sykmeldt. Jeg klarte ikke å stoppe vektoppgangen, skammet meg, mye lei meg og så utrolig redd for å havne tilbake i gamle spor før GBP. Hadde en fantastisk lege som forsto meg og skrev ut Ozempic, som da har fungert med stort hell! Jeg er fremdeles 2-3kg unna målvekt, men jeg stortrives med at det går veldig sakte ned slik det gjør nå, samt kontroll over inntak igjen. Gått på minste dose hele veien, og håper jeg kan fortsette med det ei stund for å holde behovet i sjakk. Jeg har alltid slitt med et voldsomt sug etter noe å ha noe å spise på hele tiden, nå kan jeg endelig slappe av litt å ikke ha så mye fokus på ting å putte i munn. Flere slankeopererte med erfaringer her? Anonymkode: ab3d5...caa
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg tok gbp for 5 år siden. Har gått på oz av og på. Syns ikke det har så mye effekt på meg. Har gått opp 6 kilo fra laveste vekt, noe som var forventa. Brukte oz for å komme under 30 i bmi for å få fjernet løs hud. Anonymkode: 3e7a5...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå