kitekatt Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #21 Skrevet 30. januar 2006 Dytter den opp, siden jeg har endret innlegget
*Emma* Skrevet 30. januar 2006 #22 Skrevet 30. januar 2006 Jeg likte best den til HØYRE. Og jeg syns forøvrig at de bør ha like kjoler Begge er kjempe fine - har sett på dem selv. (Men har du sett/lagt merke til at den butikken har hele 38$ i frakt mens mange av de andre bare har rundt 25$ - defor vil jeg kjøpe fra noen andre )
kitekatt Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #23 Skrevet 30. januar 2006 Jeg likte best den til HØYRE. Og jeg syns forøvrig at de bør ha like kjoler Begge er kjempe fine - har sett på dem selv. (Men har du sett/lagt merke til at den butikken har hele 38$ i frakt mens mange av de andre bare har rundt 25$ - defor vil jeg kjøpe fra noen andre ) ← å? er det noen av de andre som har akkurat den kjolen?
*Emma* Skrevet 31. januar 2006 #24 Skrevet 31. januar 2006 Nei om det er akkurat den vet jeg ikke....jeg bare søkte etter "flower girl" på ebay og da fikk jeg opp masse...og de var jo ganske like endel av dem.....og det var ihvertfall noen butikker som hadde 25$ i frakt og en som hadde 38$ Disse feks.....(vet de ikke er like som din da men i samme stil...og de har sikkert andre også .....) http://cgi.ebay.com/WHITE-PRINCESS-BRIDAL-...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/SIMPLY-WHITE-PAGEANT-C...3QQcmdZViewItem
Gjest gjest 0 Skrevet 31. januar 2006 #25 Skrevet 31. januar 2006 Kan ikke finne noen brudepikekjoler på de siden jeg
*Emma* Skrevet 31. januar 2006 #26 Skrevet 31. januar 2006 Kan ikke finne noen brudepikekjoler på de siden jeg ← Scrollet du nedover???? Hos meg virker linkene ihvertfall....vildene er litt lengere nedover bare.....
*Emma* Skrevet 31. januar 2006 #27 Skrevet 31. januar 2006 Eller mente du på siden til kittekatt??? (Det ligger en link øverst til høyre.)
kitekatt Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #28 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Nei om det er akkurat den vet jeg ikke....jeg bare søkte etter "flower girl" på ebay og da fikk jeg opp masse...og de var jo ganske like endel av dem.....og det var ihvertfall noen butikker som hadde 25$ i frakt og en som hadde 38$ Disse feks.....(vet de ikke er like som din da men i samme stil...og de har sikkert andre også .....) http://cgi.ebay.com/WHITE-PRINCESS-BRIDAL-...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/SIMPLY-WHITE-PAGEANT-C...3QQcmdZViewItem ← Åja Har sett de kjolene, men er liksom de to jeg la ut som jeg har falt for. Har sett nøye på farge, materiale osv, så tror jeg holder meg til disse Da får portoen bare være. Sendte en mail til selger og spurte om de kunne skrive på pakken at det var gave (da slipper man toll + mva tror jeg) og hun svarte at de alltid skriver det er gave Så da er det jo greit...250 kr pr kjole inkl. porto ca. er helt ok! Endret 31. januar 2006 av kitekatt
*Emma* Skrevet 31. januar 2006 #29 Skrevet 31. januar 2006 Å kuult - takk for tipset For jeg syns også endel av de fra den butikken var litt extra fine...men hadde bestemt meg for å "være gjerrig" å ikke betale extra i frakt Da blir det nok derfra på meg og - må bare kjøpe til megselv først. Vil liksom at brudepiken skal matche meg og ikke jeg henne..ha ha ha.
Gjest Gjest_Høstdamen_* Skrevet 1. februar 2006 #30 Skrevet 1. februar 2006 Åja Har sett de kjolene, men er liksom de to jeg la ut som jeg har falt for. Har sett nøye på farge, materiale osv, så tror jeg holder meg til disse Da får portoen bare være. Sendte en mail til selger og spurte om de kunne skrive på pakken at det var gave (da slipper man toll + mva tror jeg) og hun svarte at de alltid skriver det er gave Så da er det jo greit...250 kr pr kjole inkl. porto ca. er helt ok! ← Hei Kitekatt. Jeg har sett tidligere på kjolen til venstre til min datter og den er bare super søt. Hva er internett adressen til hvor du skal kjøpe kjolen ? Jeg har sett den på ebay.
kitekatt Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #31 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei Kitekatt. Jeg har sett tidligere på kjolen til venstre til min datter og den er bare super søt. Hva er internett adressen til hvor du skal kjøpe kjolen ? Jeg har sett den på ebay. ← Her er ebay butikken til denne selgeren. Stadig auksjoner ute http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og her er nettsiden (ikke ebay, men direkte) Men størrelsene stusser jeg litt på da...synes ikke de virker helt standard. Har spurt, men ift. høyde på de jentene jeg skal kjøpe til, passer ikke alderen. De bor langt borte, men jeg får bare be foreldrene måle de tror jeg.. Hva er forresten "Shoulder to hem"? Er visst slik de måler.. Endret 1. februar 2006 av kitekatt
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. februar 2006 #32 Skrevet 1. februar 2006 Hva er forresten "Shoulder to hem"? Er visst slik de måler.. ← Shoulder to hem er lengden på kjolen fra skuldersømmen til skjørtekanten
kitekatt Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #33 Skrevet 2. februar 2006 Shoulder to hem er lengden på kjolen fra skuldersømmen til skjørtekanten ← Takk
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #34 Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville valgt kjolen til høyre til begge to.
kitekatt Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #35 Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville valgt kjolen til høyre til begge to. ← Ja, det blir nok det Har sett på sikkert 500 kjoler, men jeg vet på en måte når jeg har funnet den rette. Følelsen man får liksom når man tenker "DER var den" Var slik jeg følte når jeg så den. Men hadde pekt meg ut den andre fra før, derfor litt usikkerhet. Men blir høyre til begge småjentene når jeg bare finner ut av størrelsene Takk til alle her inne for hjelp i min forvirring og overstimulanse av brudegreier !
Sandnesbrud Skrevet 4. februar 2006 #36 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg synes du burde velge lik kjole til jentene... De var like opene begge to i mine øyner Endret 4. februar 2006 av Sandnesbrud
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå