AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Har de siste ukene hatt kontakt med en person som jeg møtte via vår felles hobby. Har tekstet med hverandre hver dag, i tillegg til at vi har snakket sammen på denne felles hobbyen. Meldingene og samtalene har vært av veldig flørtende karakter og jeg trodde dermed åpenbart at personen var singel. Vi avtalte også å møtes en lørdagskveld sammen med flere for noen drinker. Denne kvelden eskalerte det videre og vi kysset flere ganger i løpet av kvelden. I ettertid sender denne personen godnatt-meldinger og forslag til neste «date». Det er altså overhodet ingenting som har tilsagt at h*n ikke er singel. Men så, etter litt snoking i sosiale medier, finner jeg ut at h*n er gift og har barn! Hva faen gjør jeg nå? Ikke at jeg var så fryktelig gira og vet egentlig ikke helt hvor jeg ville med denne flørten, men det var en liten interesse der. Ingenting annet enn kyss har skjedd. Men har veldig lyst til å konfrontere vedkommende, for dette er overhodet ikke greit!! Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 80b84...789
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har de siste ukene hatt kontakt med en person som jeg møtte via vår felles hobby. Har tekstet med hverandre hver dag, i tillegg til at vi har snakket sammen på denne felles hobbyen. Meldingene og samtalene har vært av veldig flørtende karakter og jeg trodde dermed åpenbart at personen var singel. Vi avtalte også å møtes en lørdagskveld sammen med flere for noen drinker. Denne kvelden eskalerte det videre og vi kysset flere ganger i løpet av kvelden. I ettertid sender denne personen godnatt-meldinger og forslag til neste «date». Det er altså overhodet ingenting som har tilsagt at h*n ikke er singel. Men så, etter litt snoking i sosiale medier, finner jeg ut at h*n er gift og har barn! Hva faen gjør jeg nå? Ikke at jeg var så fryktelig gira og vet egentlig ikke helt hvor jeg ville med denne flørten, men det var en liten interesse der. Ingenting annet enn kyss har skjedd. Men har veldig lyst til å konfrontere vedkommende, for dette er overhodet ikke greit!! Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 80b84...789 "Hei. Fant ut via facebook at du er gift og avslutter derfor dette som vi startet. Det hadde aldri startet hvis jeg var klar over situasjonen. " Anonymkode: a0bb9...d7d 6 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Skriv til han: Du er en patetisk, tafatt og feig idiot, som kaster bort både min og enda viktigere kona di sin tid. Blir kvalm av å ha rørt en så udugelig mann. Kanskje litt hardt, men han ødelegger liv. Anonymkode: 7b808...738 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skriv til han: Du er en patetisk, tafatt og feig idiot, som kaster bort både min og enda viktigere kona di sin tid. Blir kvalm av å ha rørt en så udugelig mann. Kanskje litt hardt, men han ødelegger liv. Anonymkode: 7b808...738 Enig, og ville tilføyd at om han ikke sa det til kona si selv, så gjorde jeg det Anonymkode: 70601...fed 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Som kone til en utro drittsekk som har holdt på med en annen i 3 år bak min rygg, så skulle jeg ønske flere sendte meldinger til kona. Og jeg kan skjønne at du ikke vil ha dramaet som følger med, men jeg føler meg så dum, og naiv, og ubrukelig som har trodd jeg var det viktigste i hans liv.. #sisterhood Anonymkode: b85a8...13f 3 3 3
Nymerïa Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men har veldig lyst til å konfrontere vedkommende, for dette er overhodet ikke greit!! Hva hadde dere gjort? Jeg hadde ikke gjort noe i utgangspunktet, men neste gang han tok kontakt og spurte om å møtes igjen hadde jeg spurt om dette var greit for kona. Og så hadde jeg tatt det derfra. Hvis det viser seg at han er i et åpent forhold så hadde jeg sagt at det ikke var min greie, men det blir etisk en helt annen situasjon enn om det viser seg at han prøver å være utro. Men siden han kysset deg med flere til stede tenker jeg at det er en stor sannsynlighet for at han og kona har et åpent forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Nymerïa skrev (1 minutt siden): Men siden han kysset deg med flere til stede tenker jeg at det er en stor sannsynlighet for at han og kona har et åpent forhold. Det var ingen andre som så kyssene..😣 Anonymkode: 80b84...789
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Takk for svar. Om det hadde vært snakk om et åpent forhold, så burde jo det uansett ha blitt fortalt meg på forhånd. Har litt lyst til å late som at jeg ikke vet noe og heller la dusten føler seg avvist fordi jeg bare har mistet interessen. Hadde føltes bedre for egoet mitt, men😂 Men det er jo fristende å informere ektefellen også.. Anonymkode: 80b84...789
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar. Om det hadde vært snakk om et åpent forhold, så burde jo det uansett ha blitt fortalt meg på forhånd. Har litt lyst til å late som at jeg ikke vet noe og heller la dusten føler seg avvist fordi jeg bare har mistet interessen. Hadde føltes bedre for egoet mitt, men😂 Men det er jo fristende å informere ektefellen også.. Anonymkode: 80b84...789 Yes, da får han panikk og får kjenne på konsekvensene av at han er et vandrende rasshøl. Anonymkode: ed256...e44
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skriv til han: Du er en patetisk, tafatt og feig idiot, som kaster bort både min og enda viktigere kona di sin tid. Blir kvalm av å ha rørt en så udugelig mann. Kanskje litt hardt, men han ødelegger liv. Anonymkode: 7b808...738 Ja, skriv det hvis du vil fremstå som en totalt psykotisk kaninkoker. Anonymkode: e24a2...77d
exictence Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har de siste ukene hatt kontakt med en person som jeg møtte via vår felles hobby. Har tekstet med hverandre hver dag, i tillegg til at vi har snakket sammen på denne felles hobbyen. Meldingene og samtalene har vært av veldig flørtende karakter og jeg trodde dermed åpenbart at personen var singel. Vi avtalte også å møtes en lørdagskveld sammen med flere for noen drinker. Denne kvelden eskalerte det videre og vi kysset flere ganger i løpet av kvelden. I ettertid sender denne personen godnatt-meldinger og forslag til neste «date». Det er altså overhodet ingenting som har tilsagt at h*n ikke er singel. Men så, etter litt snoking i sosiale medier, finner jeg ut at h*n er gift og har barn! Hva faen gjør jeg nå? Ikke at jeg var så fryktelig gira og vet egentlig ikke helt hvor jeg ville med denne flørten, men det var en liten interesse der. Ingenting annet enn kyss har skjedd. Men har veldig lyst til å konfrontere vedkommende, for dette er overhodet ikke greit!! Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 80b84...789 Jeg hadde spurt ham neste gang han tok kontakt: Er du gift eller har kjæreste? Endret 24. oktober 2023 av exictence
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #12 Skrevet 24. oktober 2023 Ikke si noe enda. La han drite seg litt mer ut. Det finnes ikke bevis for hans utroskap enda. Så det blir for tynt å si det til kona. Anonymkode: d13ae...297
Forundret.. Skrevet 24. oktober 2023 #13 Skrevet 24. oktober 2023 Send ham en melding i kveld og si at du kommer med god vin og lite klær på. Si du står på døra om ti min!! 🥰 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 Få til en seksuell tone, der det ligger i kortene at dere skal ha sex. Når du treffer han neste gang, spør du om hans sivile status. La han drite på draget, og kontakt kona etterpå. Anonymkode: d13ae...297 1
BobbySocks Skrevet 24. oktober 2023 #15 Skrevet 24. oktober 2023 Forundret.. skrev (15 minutter siden): Send ham en melding i kveld og si at du kommer med god vin og lite klær på. Si du står på døra om ti min!! 🥰 jah! Gjør det! 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #16 Skrevet 24. oktober 2023 Spesielt alt TS skriver et kjønnsnøytralt innlegg og at så mange går ut fra at det er en mann. Det finnes ganske mange utro kvinner her i landet også. Just sayin..... Anonymkode: 79017...2ba
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #17 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har de siste ukene hatt kontakt med en person som jeg møtte via vår felles hobby. Har tekstet med hverandre hver dag, i tillegg til at vi har snakket sammen på denne felles hobbyen. Meldingene og samtalene har vært av veldig flørtende karakter og jeg trodde dermed åpenbart at personen var singel. Vi avtalte også å møtes en lørdagskveld sammen med Hva faen gjør jeg nå? Ikke at jeg var så fryktelig gira og vet egentlig ikke helt hvor jeg ville med denne flørten, men det var en liten interesse der. Ingenting annet enn kyss har skjedd. Men har veldig lyst til å konfrontere vedkommende, for dette er overhodet ikke greit!! Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 80b84...789 Gira nok til å kysse og bli irritert. Anonymkode: fe35d...342
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 Mange artige forslag her da. men hadde sagt det sorry men jeg Jar funnet ut du er gift, og giftige menn er ikke noe for meg 😅. Går han fra kona for deg, så kan han gjøre det med deg også når hverdagen kommer og dem rosenrøde dagene er over. Det er jo nå du bør gå vidre, hadde ikke brukt en dag lengre på en sånn tulling. Er ikke sikkert jeg hadde sagt noe til kona, han kan si du juger uten bevis. Og så vips så er det du som får hate. Ikke alle er klar for og se sannheten eller vil takke deg for og si det sånn. Ikke ditt ansvar hva han velger og gjøre videre heller, han vil nok finne en annen så får vi håpe kona finner det ut, eller det blir slutt av andre årsaker selv Anonymkode: 51f33...410 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #19 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spesielt alt TS skriver et kjønnsnøytralt innlegg og at så mange går ut fra at det er en mann. Det finnes ganske mange utro kvinner her i landet også. Just sayin..... Anonymkode: 79017...2ba Joda men kvinner er mere slue en dette. Dette lukter mann lang vei, på fremgangsmåten Anonymkode: 51f33...410 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Om det hadde vært snakk om et åpent forhold, så burde jo det uansett ha blitt fortalt meg på forhånd. Har litt lyst til å late som at jeg ikke vet noe og heller la dusten føler seg avvist fordi jeg bare har mistet interessen. Hadde føltes bedre for egoet mitt, men😂 Men det er jo fristende å informere ektefellen også.. Anonymkode: 80b84...789 Skjønner at det er fristende, men jeg synes du skal arrestere ham for at han er utro. Man fortjener sosial korreksjon når man gjør noe så moralsk forkastelig. Og så kan du gjerne også sende en melding til kona! Anonymkode: 3a7ab...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå