Gå til innhold

Jeg spurte han om vi skal fortsette å møtes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte han om vi skal fortsette å møtes, altså som ff. Og da sa han: nei det føles ikke riktig for meg å være ff. Og jeg tenkte det ville funke fint. Jeg søkte ikke et forhold heller. Det er også ganske stor alderforskjell mellom oss.

Nå føler jeg meg avvist. Vi hadde en fin date i helgen og rotet litt sammen, ikke sex. Og nå skriver han denne meldingen.... eller at han selv søker et forhold men er redd det oppstår følelser. Han sa sånn før vi møttes jeg liker deg veldig, og hele tiden snakket han om å sove sammen og kysse og på daten hintet han til at vi skulle sove sammen, han kysset meg relativt raskt. Så fikk han også utløsning fort etter sugingen, og da sa han: jeg har holdt meg så lenge. Skjønner ikke om han kun ville prøve ha ons med meg den kvelden og eller er en typisk tøm og røm fyr. Jeg følte meg lett på tråden også, han sa jeg har aldri kysset på 1.date aldri gjort dette på 1.date før.

Anonymkode: 30f13...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spurte han om vi skal fortsette å møtes, altså som ff. Og da sa han: nei det føles ikke riktig for meg å være ff. Og jeg tenkte det ville funke fint. Jeg søkte ikke et forhold heller. Det er også ganske stor alderforskjell mellom oss.

Nå føler jeg meg avvist. Vi hadde en fin date i helgen og rotet litt sammen, ikke sex. Og nå skriver han denne meldingen.... eller at han selv søker et forhold men er redd det oppstår følelser. Han sa sånn før vi møttes jeg liker deg veldig, og hele tiden snakket han om å sove sammen og kysse og på daten hintet han til at vi skulle sove sammen, han kysset meg relativt raskt. Så fikk han også utløsning fort etter sugingen, og da sa han: jeg har holdt meg så lenge. Skjønner ikke om han kun ville prøve ha ons med meg den kvelden og eller er en typisk tøm og røm fyr. Jeg følte meg lett på tråden også, han sa jeg har aldri kysset på 1.date aldri gjort dette på 1.date før.

Hvis du føler deg lett på tråden etter en avvisning kan det være lurt å slutte å gjøre seksuelle ting med menn du ikke kjenner. 

Anonymkode: 4cebd...228

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke… du spør om å være ff, men han ønsker et forhold? Hvorfor føler du deg avvist da?..

Anonymkode: d8b39...e0a

• Liker 1
Skrevet

Ikke sex? Du skriver at du ga han en bj. Det er da sex.

Anonymkode: c5c1d...63c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han fikk det han var ute etter.

Anonymkode: f2cee...a3f

Skrevet

Ja, han er en tøm og røm-fyr. Han var bare ute etter én ting, og spilte sine kort slik at han fikk det han ville. At han aldri har kysset på 1.date før er selvsagt  noe han bare sa for å få deg på kroken.

Ja, du ble avvist. Han mistet interessen for deg etter at han fikk det han ville ha. Han ville nedlegge deg, og det gjorde han.

Anonymkode: 53c25...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...