AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Og hvor små ble de etter operasjonen? Er du fornøyd? Anonymkode: f8483...dcd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har ikke tatt reduksjon selv, men kjenner 2 som har gjort det. Den ene tok ca 600 g fra hvert bryst, den andre rett i underkant av 500 g fra hvert. Begge fikk stor C/liten D-cup etterpå (avhengig av type bh) Begge er veldig fornøyde, og har ikke hatt noen problemer i etterkant, men de må være veldig nøye med å ikke gå for mye opp i vekt for da kommer problemet tilbake igjen. Anonymkode: 36aff...6f4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Hadde F-cup. Nå B-cup Anonymkode: 69fe6...4f1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Tok reduksjon for ca 10 år siden. 500 på ene, 600 på andre. Hadde mye vondt i nakke skuldre, kunne ikke kjøpe kjoler, og topper. For å få stort nok over brystet, måtte jeg ha klær som ramlet ned over skuldrene, med alt for lange ermer. Er kjempefornøyd etter reduksjon. Et lettere liv på mange måter, å klær ble gøy. Brukte smertestillende dagen etter, og paracet 2 dag. Ingen problemer. Arrene blekner med tiden, og viser ikke. Har en liten bløt " hump" på hver side, under bh. Brystvortene er en tanke mer følsomme enn før, men de første 5-6 månedene etter operasjonen var de alt for følsomme. Det var visst ikke uvanlig. Har ikke angret ett eneste sekund. Får nesten vondt inni meg når jeg ser kvinner som har store bryster, slik jeg hadde. Vet jo hvilke plager de har, å hvor lett det kan ordnes Anonymkode: d1d0d...618
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Tok brystred for 2 år siden. Hadde 85 M, og de tok vekk 1, 8 kilo tilsammen på begge brystene. Nå har jeg d/f ( avhengig av merke). Det er det mest fantastiske jeg noen gang har gjort for meg selv. Fra kronisk hodepine/ nakkesmerte/frozen shoulder til ingenting de 2 siste årene. Jeg hadde veldig lite vondt. Anonymkode: 877b7...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Hadde J-cup, nå C til D litt avhengig av vekten. Veldig fornøyd, burde tatt operasjonen tidligere. Anonymkode: ed680...700
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Fjernet 400gr pr bryst. Er nå liten D. Beste jeg har gjort! Tynne striper som arr og ingen kanter eller asymmetri. Smerter i nakke og rygg er forduftet. Jeg var helt på grensen for å få det offentlig dekket, men er glad det ble godkjent for helsegevinsten ble dramatisk bedre. Anonymkode: 38b4c...b38
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Takk for svar! Jeg har I-cup og vurderer om jeg bør fjerne noe. Vi får se. Anonymkode: f8483...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå