AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Hei! Dette kommer sikkert til å høres dumt og unødvendig mye drama ut for ei bukse- jeg er i grunn enig. Jeg er student og har en gjeng jeg er mye med på fritiden fra studiet. Den ene venninna mi fra denne gjengen lurte på om jeg kunne farge håret hennes. Jeg lurte på om hun hadde en joggebukse og en T-skjorte å låne bort. Så tok jeg på dette og farget håret hennes. Noen dager senere fikk hun tilbake klærne som jeg hadde vasket og buksa hadde en flekk fra hårfargen på seg. Venninna krevde 600 kr for buksa og var tydelig sur. Jeg sa at det er jo fra da jeg farget håret ditt! Hun sa at det var ei dyr bukse og at hun ikke regnet med jeg ville søle på den. Jeg hadde jo hatt klærne i mange dager så hva visste hun om hva som hadde skjedd. Jeg ville jo låne klær som kunne søles på , men det hadde ikke hun skjønt. Endte med å betale det hun ba om og holdt kjeft. Selv om jeg følte det veldig urettferdig. Videre har venninna mi snakket med de andre i gjengen og er tydeligvis sur. Selv om jeg trodde saken var ute av verden. På et vors med gjengen lurte jeg på om jeg kunne ta litt hårspray, hvorpå en annen sier at det er kanskje ikke så lurt å låne bort til meg! Plutselig har det blitt fler og fler kommentarer så jeg unngår å spørre om å låne noe som helst. Det er også andre episoder. Vi er jo studenter og jeg har ikke så mye penger til overs. Den mnd det gikk 600 kr til joggebukse takket jeg nei til å bli med på konsert, « jeg har ikke penger til det denne mnd» Venninna mi sendte melding etterpå og skrev at ikke bare ødelegger du klærne mine, men du prøver å gi meg dårlig samvittighet for det også! Jeg svarte at det ikke var i mine tanker. Senere fikk jeg snap fra konserten fra en annen venninne som skrev det er synd du ødelegger bukser for dette er dritbra! Jeg føler jeg mister vennene mine på studiet og fatter ikke at en bukse jeg til og med betalte for, skal ødelegge. Føler hun venninna får med seg resten av gjengen på en slags kampanje mot meg og at det ligger noe mer bak ingen vil si. Jeg blir fremdeles invitert på ting , men er liksom ikke med likevel, om noen skjønner. Høres ufattelig barnslig ut, men syns det ødelegger mye. Og så blir jeg helt målløs da jeg ikke fatter noen ting. Hva gjør jeg? Anonymkode: 910eb...ec3 1 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 23. oktober 2023 Wow, finn bedre venner! Å lage så mye drama for dette er helt utrolig. Så ja, finn andre Anonymkode: 15faf...5a8 43 11
Maskinfører Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Ja hun var utakknemlig bukse ødelagt i hennes tjeneste ☹️ Endret 23. oktober 2023 av Maskinfører 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Slike venner trenger man ikke. Drit i dem og finn hyggeligere folk å tilbringe tiden din med. Anonymkode: a457b...9ca 14 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Hvor gamle er dere? Dette høres ut som noe man lager drama ut av når man er 12... Anonymkode: 3f706...804 11 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere? Dette høres ut som noe man lager drama ut av når man er 12... Anonymkode: 3f706...804 20 årene. Anonymkode: 910eb...ec3
c_buk Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Erstatt buksa og få disse menneskene ut av livet ditt. Da slipper du mer drama om den buksa. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 c_buk skrev (1 minutt siden): Erstatt buksa og få disse menneskene ut av livet ditt. Da slipper du mer drama om den buksa. Den er alt erstattet. Anonymkode: 910eb...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 Hvorfor vil du være venner med sånne drittsekker? Anonymkode: 97234...50d 9
c_buk Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er alt erstattet. Anonymkode: 910eb...ec3 Da er situasjon så kjedelig at de er en skikkelig giftig vennegjeng. Det er tøft å skulle finne en ny gjeng, men du kommer til å få det så sykt mye bedre om du gjør det. Den reaksjonen de hadde i denne situasjonen er jo helt blåst. 7 1
Bloated Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 20 årene. Anonymkode: 910eb...ec3 Neste gang nokon sleng med leppa så svarer du tilbake at du trudde de var voksne folk og ikkje 12 år gamle lenger, blir du invitert med på noko så svar rett ut at det vil du gjerne dersom dei evnar å oppføre seg og ikkje slenge dritt heile kvelden over ein bagatell. Anten taklar dei ærligheit bra og innser at dei oppfører seg som drittungar (og skjerpar seg), eller så taklar dei det dårlig og du er kvitt ein barnsleg gjeng du har det bedre utan 👍 nye vennar vil komme, og bedre 😊 4 3
Mardina Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei! Dette kommer sikkert til å høres dumt og unødvendig mye drama ut for ei bukse- jeg er i grunn enig. Jeg er student og har en gjeng jeg er mye med på fritiden fra studiet. Den ene venninna mi fra denne gjengen lurte på om jeg kunne farge håret hennes. Jeg lurte på om hun hadde en joggebukse og en T-skjorte å låne bort. Så tok jeg på dette og farget håret hennes. Noen dager senere fikk hun tilbake klærne som jeg hadde vasket og buksa hadde en flekk fra hårfargen på seg. Venninna krevde 600 kr for buksa og var tydelig sur. Jeg sa at det er jo fra da jeg farget håret ditt! Hun sa at det var ei dyr bukse og at hun ikke regnet med jeg ville søle på den. Jeg hadde jo hatt klærne i mange dager så hva visste hun om hva som hadde skjedd. Jeg ville jo låne klær som kunne søles på , men det hadde ikke hun skjønt. Endte med å betale det hun ba om og holdt kjeft. Selv om jeg følte det veldig urettferdig. Videre har venninna mi snakket med de andre i gjengen og er tydeligvis sur. Selv om jeg trodde saken var ute av verden. På et vors med gjengen lurte jeg på om jeg kunne ta litt hårspray, hvorpå en annen sier at det er kanskje ikke så lurt å låne bort til meg! Plutselig har det blitt fler og fler kommentarer så jeg unngår å spørre om å låne noe som helst. Det er også andre episoder. Vi er jo studenter og jeg har ikke så mye penger til overs. Den mnd det gikk 600 kr til joggebukse takket jeg nei til å bli med på konsert, « jeg har ikke penger til det denne mnd» Venninna mi sendte melding etterpå og skrev at ikke bare ødelegger du klærne mine, men du prøver å gi meg dårlig samvittighet for det også! Jeg svarte at det ikke var i mine tanker. Senere fikk jeg snap fra konserten fra en annen venninne som skrev det er synd du ødelegger bukser for dette er dritbra! Jeg føler jeg mister vennene mine på studiet og fatter ikke at en bukse jeg til og med betalte for, skal ødelegge. Føler hun venninna får med seg resten av gjengen på en slags kampanje mot meg og at det ligger noe mer bak ingen vil si. Jeg blir fremdeles invitert på ting , men er liksom ikke med likevel, om noen skjønner. Høres ufattelig barnslig ut, men syns det ødelegger mye. Og så blir jeg helt målløs da jeg ikke fatter noen ting. Hva gjør jeg? Anonymkode: 910eb...ec3 Hva du gjør? Du kutter ut disse folkene og finner deg nye venner 😊 Det er det eneste riktige å gjøre. 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 Føler det er helt håpløst å komme inn i en annen gjeng, men må jo tydeligvis prøve. Eller bare godta å være loner. Anonymkode: 910eb...ec3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør jeg? Anonymkode: 910eb...ec3 Konsentrer deg om studiet ditt. Anonymkode: 4678e...e28 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #15 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Dette kommer sikkert til å høres dumt og unødvendig mye drama ut for ei bukse- jeg er i grunn enig. Jeg er student og har en gjeng jeg er mye med på fritiden fra studiet. Den ene venninna mi fra denne gjengen lurte på om jeg kunne farge håret hennes. Jeg lurte på om hun hadde en joggebukse og en T-skjorte å låne bort. Så tok jeg på dette og farget håret hennes. Noen dager senere fikk hun tilbake klærne som jeg hadde vasket og buksa hadde en flekk fra hårfargen på seg. Venninna krevde 600 kr for buksa og var tydelig sur. Jeg sa at det er jo fra da jeg farget håret ditt! Hun sa at det var ei dyr bukse og at hun ikke regnet med jeg ville søle på den. Jeg hadde jo hatt klærne i mange dager så hva visste hun om hva som hadde skjedd. Jeg ville jo låne klær som kunne søles på , men det hadde ikke hun skjønt. Endte med å betale det hun ba om og holdt kjeft. Selv om jeg følte det veldig urettferdig. Videre har venninna mi snakket med de andre i gjengen og er tydeligvis sur. Selv om jeg trodde saken var ute av verden. På et vors med gjengen lurte jeg på om jeg kunne ta litt hårspray, hvorpå en annen sier at det er kanskje ikke så lurt å låne bort til meg! Plutselig har det blitt fler og fler kommentarer så jeg unngår å spørre om å låne noe som helst. Det er også andre episoder. Vi er jo studenter og jeg har ikke så mye penger til overs. Den mnd det gikk 600 kr til joggebukse takket jeg nei til å bli med på konsert, « jeg har ikke penger til det denne mnd» Venninna mi sendte melding etterpå og skrev at ikke bare ødelegger du klærne mine, men du prøver å gi meg dårlig samvittighet for det også! Jeg svarte at det ikke var i mine tanker. Senere fikk jeg snap fra konserten fra en annen venninne som skrev det er synd du ødelegger bukser for dette er dritbra! Jeg føler jeg mister vennene mine på studiet og fatter ikke at en bukse jeg til og med betalte for, skal ødelegge. Føler hun venninna får med seg resten av gjengen på en slags kampanje mot meg og at det ligger noe mer bak ingen vil si. Jeg blir fremdeles invitert på ting , men er liksom ikke med likevel, om noen skjønner. Høres ufattelig barnslig ut, men syns det ødelegger mye. Og så blir jeg helt målløs da jeg ikke fatter noen ting. Hva gjør jeg? Anonymkode: 910eb...ec3 Enten så er de utrolig barnslige, eller så har du lånt og utnyttet litt vel mye, og at dette var dråpen. Når du låner tøy, skal det leveres tilbake like pent. Skal du farge håret hennes, må du gi beskjed at du ikke vil gjøre det i fare for å søle. Saken med buksa skal forøvrig også glemmes når du betaler for deg. Så her ligger det noe mer bak. Ta kontakt med en i gjengen din og si det du her sier til oss, akkurat så sårbart som det. Så får du svar, og saken blir antagelig glemt. Anonymkode: ed32d...ab0
BobbySocks Skrevet 24. oktober 2023 #16 Skrevet 24. oktober 2023 Hadde bare skrevet at beklager, men en bukse jeg lånte for p farge håret ditt OG betalte for er ikke verd å bli behandlet som dritt for. Ta kontakt når dere vokser opp. Så hadde jeg funnet meg nye venner. 11 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #17 Skrevet 24. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Dette kommer sikkert til å høres dumt og unødvendig mye drama ut for ei bukse- jeg er i grunn enig. Jeg er student og har en gjeng jeg er mye med på fritiden fra studiet. Den ene venninna mi fra denne gjengen lurte på om jeg kunne farge håret hennes. Jeg lurte på om hun hadde en joggebukse og en T-skjorte å låne bort. Så tok jeg på dette og farget håret hennes. Noen dager senere fikk hun tilbake klærne som jeg hadde vasket og buksa hadde en flekk fra hårfargen på seg. Venninna krevde 600 kr for buksa og var tydelig sur. Jeg sa at det er jo fra da jeg farget håret ditt! Hun sa at det var ei dyr bukse og at hun ikke regnet med jeg ville søle på den. Jeg hadde jo hatt klærne i mange dager så hva visste hun om hva som hadde skjedd. Jeg ville jo låne klær som kunne søles på , men det hadde ikke hun skjønt. Endte med å betale det hun ba om og holdt kjeft. Selv om jeg følte det veldig urettferdig. Videre har venninna mi snakket med de andre i gjengen og er tydeligvis sur. Selv om jeg trodde saken var ute av verden. På et vors med gjengen lurte jeg på om jeg kunne ta litt hårspray, hvorpå en annen sier at det er kanskje ikke så lurt å låne bort til meg! Plutselig har det blitt fler og fler kommentarer så jeg unngår å spørre om å låne noe som helst. Det er også andre episoder. Vi er jo studenter og jeg har ikke så mye penger til overs. Den mnd det gikk 600 kr til joggebukse takket jeg nei til å bli med på konsert, « jeg har ikke penger til det denne mnd» Venninna mi sendte melding etterpå og skrev at ikke bare ødelegger du klærne mine, men du prøver å gi meg dårlig samvittighet for det også! Jeg svarte at det ikke var i mine tanker. Senere fikk jeg snap fra konserten fra en annen venninne som skrev det er synd du ødelegger bukser for dette er dritbra! Jeg føler jeg mister vennene mine på studiet og fatter ikke at en bukse jeg til og med betalte for, skal ødelegge. Føler hun venninna får med seg resten av gjengen på en slags kampanje mot meg og at det ligger noe mer bak ingen vil si. Jeg blir fremdeles invitert på ting , men er liksom ikke med likevel, om noen skjønner. Høres ufattelig barnslig ut, men syns det ødelegger mye. Og så blir jeg helt målløs da jeg ikke fatter noen ting. Hva gjør jeg? Anonymkode: 910eb...ec3 Finn deg bedre venner!! Folk som behandler deg dårlig har du faktisk ikke bruk for i livet ditt. Anonymkode: 1f4bb...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 Denne tråden er vel defintionen på at det hadde kommet til å vært krig i verdens selv om kvinner styrte Anonymkode: aa297...321 1 3
Tantemor Skrevet 24. oktober 2023 #19 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Disse vennene er ikke gode, de mobber deg faktisk 😳 Hvis du faktisk ønsker å være med de fortsatt så ville jeg rådet deg til å samle alle og snakke ut en gang for alle. Påpek at det med buksa var en misforståelse, og at oppførselen deres i ettertid er vond og uforståelig. Mener de virkelig å være så ekle i all evighet spør du dem. Klem til deg 🤗 Endret 24. oktober 2023 av Tantemor Skrivefeil 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 Venninna di er komplett idiot og resten av gjengen like bak. Finn deg nye venner. Livet er for kort til å kaste det bort på folk som trykker deg ned. Anonymkode: b5318...8a8 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå