AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Hei! Dette kommer sikkert til å høres dumt og unødvendig mye drama ut for ei bukse- jeg er i grunn enig. Jeg er student og har en gjeng jeg er mye med på fritiden fra studiet. Den ene venninna mi fra denne gjengen lurte på om jeg kunne farge håret hennes. Jeg lurte på om hun hadde en joggebukse og en T-skjorte å låne bort. Så tok jeg på dette og farget håret hennes. Noen dager senere fikk hun tilbake klærne som jeg hadde vasket og buksa hadde en flekk fra hårfargen på seg. Venninna krevde 600 kr for buksa og var tydelig sur. Jeg sa at det er jo fra da jeg farget håret ditt! Hun sa at det var ei dyr bukse og at hun ikke regnet med jeg ville søle på den. Jeg hadde jo hatt klærne i mange dager så hva visste hun om hva som hadde skjedd. Jeg ville jo låne klær som kunne søles på , men det hadde ikke hun skjønt. Endte med å betale det hun ba om og holdt kjeft. Selv om jeg følte det veldig urettferdig. Videre har venninna mi snakket med de andre i gjengen og er tydeligvis sur. Selv om jeg trodde saken var ute av verden. På et vors med gjengen lurte jeg på om jeg kunne ta litt hårspray, hvorpå en annen sier at det er kanskje ikke så lurt å låne bort til meg! Plutselig har det blitt fler og fler kommentarer så jeg unngår å spørre om å låne noe som helst. Det er også andre episoder. Vi er jo studenter og jeg har ikke så mye penger til overs. Den mnd det gikk 600 kr til joggebukse takket jeg nei til å bli med på konsert, « jeg har ikke penger til det denne mnd» Venninna mi sendte melding etterpå og skrev at ikke bare ødelegger du klærne mine, men du prøver å gi meg dårlig samvittighet for det også! Jeg svarte at det ikke var i mine tanker. Senere fikk jeg snap fra konserten fra en annen venninne som skrev det er synd du ødelegger bukser for dette er dritbra! Jeg føler jeg mister vennene mine på studiet og fatter ikke at en bukse jeg til og med betalte for, skal ødelegge. Føler hun venninna får med seg resten av