AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har kompleks ptsd, depresjon, leddgikt og migrene og er mye sykemeldt fra jobb. Jeg er nok borte minst to dager i måneden i snitt. Dette gjør at jeg føler meg så mislykket. Samtidig vil jeg gjerne jobbe, jeg bare klarer ikke å være der hele tiden. Jeg har vurdert deltid, men siden jeg ikke vet hvilke dager jeg er dårlig på forhånd føles det ikke som noen vits. Hva gjør dere andre med kroniske sykdommer? Har noen innspill på hva jeg kan gjøre? Eller bør jeg bare akseptere situasjonen og tåle at jeg nok er en veldig upopulær ansatt. Anonymkode: f5e40...37d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 To dager per måned med disse alvorlige tilstandene? Jeg synes du bør være stolt, jeg. Det er jo kjempebra jobbet. ❤️ Anonymkode: 99123...f3c 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kompleks ptsd, depresjon, leddgikt og migrene og er mye sykemeldt fra jobb. Jeg er nok borte minst to dager i måneden i snitt. Dette gjør at jeg føler meg så mislykket. Samtidig vil jeg gjerne jobbe, jeg bare klarer ikke å være der hele tiden. Jeg har vurdert deltid, men siden jeg ikke vet hvilke dager jeg er dårlig på forhånd føles det ikke som noen vits. Hva gjør dere andre med kroniske sykdommer? Har noen innspill på hva jeg kan gjøre? Eller bør jeg bare akseptere situasjonen og tåle at jeg nok er en veldig upopulær ansatt. Anonymkode: f5e40...37d Syns du skal være stolt av det du får til, og ikke gå ned til deltid. Viser det seg å være for mye er sykemelding og en eventuell uføre rad veien å gå. Ha åpen dialog med lege og arbeidsgiver om det er mulig. Det er og mulig å søke nav om dekning av arbeidsgiverperioden av sykepenger ved kronisk sykdom. Anonymkode: 7702c...932
Grüner Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns du skal være stolt av det du får til, og ikke gå ned til deltid. Viser det seg å være for mye er sykemelding og en eventuell uføre rad veien å gå. Ha åpen dialog med lege og arbeidsgiver om det er mulig. Det er og mulig å søke nav om dekning av arbeidsgiverperioden av sykepenger ved kronisk sykdom. Anonymkode: 7702c...932 Etter sykemelding, må ts inn på AAP. Å få innvilget uføretrygd er en lang prosess.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Det er ikke mye fravær! Jeg har mer, og har ikke sykdommer. Men barn…. Anonymkode: d11d0...88d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Oi! Nå ble jeg veldig overrasket. Hadde forventet å få kjeft fordi jeg er lat og udugelig. Takk ♥️ Anonymkode: f5e40...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå