AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Noen ganger så elsker jeg han, andre dager vil jeg ikke engang bli sammen med han, det er ingenting galt han gjør de dagene jeg ikke vil bli sammen, får bare en slik følelse, andre dager har jeg sterke følelser for han mens noen ganger klarer jeg ikke engang å se han og vil spy, hva kommer dette av? Og hva kan jeg gjøre for at dette stopper? Anonymkode: 51488...658
Bombasi Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Uten at jeg vet: Høres ut som om at du vil elske han, noe du bare innimellom får til, og at det er ting ved han som ikke treffer deg som gjør at du plages og mistrives med han. Jeg tenker at kanskje det er på tide å avslutte det? For det er absolutt ikke slik det skal være.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Høres ut som du kunne trengt en utredning Anonymkode: f42b3...557 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Bombasi skrev (Akkurat nå): Uten at jeg vet: Høres ut som om at du vil elske han, noe du bare innimellom får til, og at det er ting ved han som ikke treffer deg som gjør at du plages og mistrives med han. Jeg tenker at kanskje det er på tide å avslutte det? For det er absolutt ikke slik det skal være. Ja 100% correct. Tror det også, jeg vil egentlig elske han, men jeg vet han er barnslig og kanskje ikke den rette for meg, og jeg klarer ikke å ignorere hans røde flagg lenger, han har vært utro før i sine forrige forhold og jeg prøvde å legge dette bak meg, men klarte ikke, det er også andre ting som kan har gjort før som irriterer meg, ville at det skulle bli kan, men ikke vits å være naiv, det kan jo ikke bli han, jeg er dum om jeg blir igjen i forholdet, men vanskelig å la det gå også. Anonymkode: 51488...658
Bombasi Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja 100% correct. Tror det også, jeg vil egentlig elske han, men jeg vet han er barnslig og kanskje ikke den rette for meg, og jeg klarer ikke å ignorere hans røde flagg lenger, han har vært utro før i sine forrige forhold og jeg prøvde å legge dette bak meg, men klarte ikke, det er også andre ting som kan har gjort før som irriterer meg, ville at det skulle bli kan, men ikke vits å være naiv, det kan jo ikke bli han, jeg er dum om jeg blir igjen i forholdet, men vanskelig å la det gå også. Anonymkode: 51488...658 Ja, det høres ut som om at dette ikke er vits i lenger. Dette vil du ikke klare å få til igjen. Det er for sent. Du vet hva du må gjøre nå. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 At du i det hele tatt føler du må stille det spørsmålet og få hjelp til å svare på det sier vel sitt. Er du ikke enig? Følg magefølelsen, den er oftest riktig! Anonymkode: db632...0e3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Det kan være nyttig å snakke med en betrodd venn eller en profesjonell terapeut for å få hjelp til å sortere ut disse følelsene og finne en løsning. Anonymkode: f11c6...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå