AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Ble hastekeisersnitt for 6 mnd siden. Var i god form før, trente variert 3-5 dager i uka. De første 3 mnd trente jeg ikke, bare vanlig mosjon, tur og baby-aktiviteter som svømming og sang. Har også trent bekkenbunnen gjennom svangerskapet og etterpå. Trente i mnd 4 og 5, men kjente at bekkenet ble vondt igjen så jeg roet ned. Hele tiden har jeg hatt litt vondt i magen. Ikke i snittet, men under huden. Kjennes ut som noe organ som er "løst". Altså at organer "krasjet" inn i hverandre på en måte. Smertene er ikke store, men de er der og "dunker" når jeg nyser, ler litt mye eller jogger. Tror også jeg har fått mindre blære enn før fødsel, for jeg må tisse oftere og har mindre terskel før jeg kjenner at "nå kan jeg ikke holde meg lenger". Har ikke uhell, men er litt plagsomt. Noen som vet hva det kan være? Bør jeg oppsøke fastlege eller vente enda lenger? Det er jo ikke akutt eller ekstremt vondt, så har ikke lyst å presse helsevesenet enda mer. Samtidig så er det noe som tar av livskvaliteten min.. Anonymkode: 287a2...53e
IkkeStudentLenger Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg ville tatt det opp med fastlegen, jeg var øm i arret en god stund, men ikke vondt slik du beskriver det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Det er dessverre veldig vanlig med sammevoksninger etter bukoperasjoner. Tror rundt 90% får det, men samtidig er de fleste sammenvoksninger av ubetydelig art og merkes ikke. Høres ut som om du bør få sjekket dette opp. Anonymkode: 554c2...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå