Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige trådløse ørepropper som feks "vanlige" airpods. De pleier å slutte å virke etter 1-2 år. De pleier feks å slutte å lade, mister kontakt med telefonen e.l. Regner med at dette er slitasje. Disse pleier å koste rundt  Ca 1500 - 2500. 

Er det noen som vet om hvis jeg skulle kjøpe de mye dyrere airpods max eller andre trådløse høretelefoner er disse bedre? Dvs holder de lenger? Er de mer robuste liksom? Opplever de de samme problemene?

De pleier jo å være en del dyrere derfor er det jo greit å undersøke andres erfaringer før jeg eventuelt kjøper.

Noen her som vet noe om dette?

Anonymkode: a42d7...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett trådløst headsett jeg kjøpte tilbake i 2020. Funker som bare det enda.

Har brukt det så og si hver eneste dag, trener ukentlig (nesten daglig) med det, vi snakker mye svette, bevegelse etc.. 
Det eneste som har begynt å gå på headsettet er trekket til putene. Altså at det har begynt å flasse. Men generelt er det ingenting feil med headsettet. 

Så ja, jeg vil si headsett er mer robuste. 

Anonymkode: 39a1a...1c6

Skrevet

Airpods max vil nok vare lenger enn propper. Men de er trådløse og har derfor et batteri som kommer til å bli dårlig etter hvert. Men byggekvaliteten er bra og robust.

Skrevet

Tror det handler mye om hvordan man behandler hodetelefoner. Pakke dem ned når de ikke er i bruk, være litt restriktiv i 15 minusgrader, ta de av og pakk ned i sekken når det regner osv. Jeg har et Bose QC15 som nå har passert 10 år, og jeg har et Sony MDR1000X hodetelefoner som jeg har hatt i rundt 7 år. Trådløse propper legges pent ned i boksen igjen etter bruk, ikke stappe dem nederst i sekken eller i bukselomma

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ett bose qc35 headset fra 2017, som har vært med meg på mange lange reiser, og de har fungert helt flott frem til for en måned siden. Har fått meg trådløse ørepropper nå i ettertid, men støydempingen kan ikke sammenlignes. Så jeg hadde valgt ett godt headset over ørepropper.

Anonymkode: 1d643...447

• Liker 1
Skrevet

TS her igjen. Synes ihvertfall selv at jeg har vært forsiktig med airpodsene mine,.Men de blir vel sikkert slitte uansett. Tusen takk for alle svarene. Da spørs det nok om ikke jeg går for et headset etterhvert  ja. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her igjen. Synes ihvertfall selv at jeg har vært forsiktig med airpodsene mine,.Men de blir vel sikkert slitte uansett. Tusen takk for alle svarene. Da spørs det nok om ikke jeg går for et headset etterhvert  ja. 

Men om de slutter å virke etter ett-to år tar du dem med tilbake til butikken og reklamerer på dem. Eller bruker garantien som følger med. Om du selv mener at de er behandlet slik produsenten mener at du skal bruke dem (eller i tråd med hva Forbrukerrådet mener er "normal bruk").  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...