Elise98 Skrevet 23. oktober 2023 #1 Del Skrevet 23. oktober 2023 Noen som har vileda turbo smart mopp? Har brukt den en gang og selve moppen har tovet seg sammen, det var ikke rart at det var vanskelig å vaske med den når det var store klumper i moppen. Noen som har opplevd det? Har jeg gjort noe feil, og er den reddbar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 25. oktober 2023 #2 Del Skrevet 25. oktober 2023 Nei, det har jeg ikke opplevd. Hadde klagd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 25. oktober 2023 #3 Del Skrevet 25. oktober 2023 Dette har jeg ikke opplevd og har 3 stk jeg rullerer på, ville klaget . Med mindre du har kokt den i vask eller hatt denne tørketrommel. Det tror jeg ødelegger den , ikke prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Skaftet på min knakk. Går det an p få tak i bare staven? Anonymkode: b953e...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå