Gå til innhold

Loop earplugs erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Earblocks.. De sitter godt i øret og følger med 2 størrelser. Brukt dem både på reise og for søvn.
earblocks.no 

Anonymkode: 274e0...de1

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg Quiet 2. De demper godt, men er litt ubehagelige å sove med, når man som jeg er sidesover. Skjønner ikke helt hvorfor for pluggene er egentlig ganske behagelige i seg selv. Den store fordelen er at de sitter i øret og skvetter ikke ut slik skumøreplugger kan finne på å gjøre (jeg har åpenbart trange ører...). 

Satser på at det bare er startvansker og at jeg får justert dem inn etterhvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Funker disse dere nevner også når man sover på rom med en som snorker? 

Anonymkode: 13f19...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lydsensitiv, og har lyst på noe sånt. Men jeg er skeptisk til at man kan høre 'egne' lyder så godt. Har på følelsen av at det kan bli like slitsomt 🙉

Anonymkode: 4ff3a...306

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er lydsensitiv, og har lyst på noe sånt. Men jeg er skeptisk til at man kan høre 'egne' lyder så godt. Har på følelsen av at det kan bli like slitsomt 🙉

Anonymkode: 4ff3a...306

Samme her 🫣 

jeg har akkurat fått quiet 2 og liker de bedre enn «vanlige» skumpropper. Følte ikke jeg hørte min egen pust mer. Lett å sette i og å ta ut.  
Har bare prøvd de to netter, og har hatt for liten størrelse. De falt for lett ut, og jeg hørte også mannens snorking. Tror en størrelse opp vil funke bra 👍 

ønsker meg de andre som kan brukes ute blant folk, på venterom og sånn.

Endret av lin
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Earblocks ørerpopper. De er av myk silikon og behagelige å sove med. Norsk nettbutikk... fikk dem etter 2 dager. 

Anonymkode: 274e0...de1

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det noen som har switch? Sikkert praktisk med 3 i 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...