AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg gjør det av og til. Godt å kunne legge seg under dyna og slappe av etter jobb, mens far ordner middag og har barna. En av grunnene er også for å slippe mas om sex senere på kvelden. Andre som gjør dette en sjelden gang? Anonymkode: 041d2...6f4 1
solsolsol Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Nei. Da sier jeg heller at jeg trenger å slappe av. Mine anfall varer uansett veldig lenge, så det hadde blitt ganske kjedelig å ligge i senga etter hvert om jeg ikke faktisk var dårlig. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Absolutt ikke. Har kronisk migrene og mer enn nok med å fake frisk. Men kan du ikke bare drite i det og si du har hodepine om du skal juge? Det er så slitsomt for oss som faktisk har migrene når gud og hvermann går rundt og tror det er "bare å ta en paracet." Anonymkode: ab0b2...165 4 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Ja. Når dama vil ha sex og jeg vil slappe av er det min go to-unnskyldning. Jeg bruker den selvsagt ellers også for at den skal ha troverdighet. Anonymkode: 45715...09f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Har kronisk migrene og mer enn nok med å fake frisk. Men kan du ikke bare drite i det og si du har hodepine om du skal juge? Det er så slitsomt for oss som faktisk har migrene når gud og hvermann går rundt og tror det er "bare å ta en paracet." Anonymkode: ab0b2...165 Har også kronisk migrene, da blir jeg liggende 2-3 dager. Har slike rundt 1 gang hver andre mnd. Jeg kaller disse "migrenene" for mild migrene eller at jeg begynner å få migrene kan jeg si, får litt dårlig samvittighet men ikke så mye egentlig, for det er oftest jeg som må lage middag og ha barna. Anonymkode: 041d2...6f4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Nei. Om jeg på lyve på meg sykdom for å slippe sexpress, så er ikke det en mann jeg ønsker å være i forhold med. Anonymkode: 6ac4a...855 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei. Om jeg på lyve på meg sykdom for å slippe sexpress, så er ikke det en mann jeg ønsker å være i forhold med. Anonymkode: 6ac4a...855 Ser den. Her er det noen perioder i året hvor han er noe innpåsliten og jeg må finne på unnskyldninger. Er gjerne i perioder hvor jeg ikke har lyst. Anonymkode: 041d2...6f4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser den. Her er det noen perioder i året hvor han er noe innpåsliten og jeg må finne på unnskyldninger. Er gjerne i perioder hvor jeg ikke har lyst. Anonymkode: 041d2...6f4 Hva med å si "enten respekterer du ett nei, eller så kan du reise til helvette"? Hadde jeg hatt en mann som kun godtok intense smerter som godkjent grunn til å ikke ha sex, så hadde jeg plutselig blitt veldig singel. En jævla drittsekk som ikke aksepterer at kvinner ikke alltid vil ha sex bør heller ikke ha noe som helst med oppdragelsen av barn å gjøre. Anonymkode: 38fda...17b 2 1
Gardkjærringa Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Absolutt ikke. Har kronisk migrene og mer enn nok med å fake frisk. Men kan du ikke bare drite i det og si du har hodepine om du skal juge? Det er så slitsomt for oss som faktisk har migrene når gud og hvermann går rundt og tror det er "bare å ta en paracet." Anonymkode: ab0b2...165 Dette var så bra skrevet! Det med å fake frisk, er akkurat hva jeg gjør, hvis jeg skal fake noe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva med å si "enten respekterer du ett nei, eller så kan du reise til helvette"? Hadde jeg hatt en mann som kun godtok intense smerter som godkjent grunn til å ikke ha sex, så hadde jeg plutselig blitt veldig singel. En jævla drittsekk som ikke aksepterer at kvinner ikke alltid vil ha sex bør heller ikke ha noe som helst med oppdragelsen av barn å gjøre. Anonymkode: 38fda...17b Det var vel litt i overkant, da tror jeg de fleste forhold vil reise til helvete også hvis alle gjorde slik. Forhold er ingen dans på roser og det er ikke meningen heller. Han blir usikker og utrygg hvis jeg ikke orker eller har overskudd til sex på 2-3 uker. Så han pusher ikke på men blir så mye pjatt og spm om at jeg ikke elsker han lengre eller ikke tenner på han. Han blir ikke sur og pusher på, men deprimert eller delvis engstelig. Anonymkode: 041d2...6f4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Bruker det for å slippe jobb av og til🙂 Anonymkode: 2993e...763 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 "Damer" som gjør det kan ikke ha mye sosial intelligens😅 Anonymkode: ee3f0...fec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt ikke. Har kronisk migrene og mer enn nok med å fake frisk. Men kan du ikke bare drite i det og si du har hodepine om du skal juge? Det er så slitsomt for oss som faktisk har migrene når gud og hvermann går rundt og tror det er "bare å ta en paracet." Anonymkode: ab0b2...165 Enig.. en jeg lå med iblant og våknet hos med migreneanfall etter en fuktig natt på byn, han mente at dette kjente han til, det var bare å ta en paracet og så hjalp det å pule fordi sex er smertestillende. Babe... da har du ikke migrene. Da har du vanlig hodepine. Ikke bruk det ordet. Anonymkode: b0f98...132
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 Ja, jeg liker ikke å ha sex. Anonymkode: 06b97...82d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 Nei, men har ofte faket at jeg er frisk. Nå har jeg kronisk migrene med mange anfall i måneden. Anonymkode: 1c01e...74b
c_buk Skrevet 23. oktober 2023 #16 Skrevet 23. oktober 2023 Nei. Er jeg sliten så sier jeg heller det, så lar samboeren min meg sove ut litt eller hvile. Vil jeg ikke ha sex så sier jeg bare at jeg ikke har lyst på sex. Problem løst.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #17 Skrevet 23. oktober 2023 Nei. Det hender en sjelden gang i blant at jeg er skikkelig sliten, småsyk og bare drømmer om å legge meg når jeg kommer hjem fra jobb, og da sier jeg det som det er og mannen sier at jeg skal gå og legge meg. Akkurat det med å lyve på meg migrene, har jeg en stor sperre mot. For jeg er alltid litt redd for at folk tror jeg faker de gangene migrenen kommer på et dumt tidspunkt. Nå senest skulle jeg egentlig vært i foreldremøte. Anonymkode: d7e58...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå