AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Hva mener dere? 🤔 Anonymkode: 70264...0d6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Ikke nødvendigvis? Føler mer at det litt 'pick-me'. Anonymkode: 9b100...2d6 18 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Nei... man klarer ikke å bygge meningsfulle relasjoner med kvinner, og bygger vennskapene sine på at det motsatte kjønn vil ligge med en. Trist. Anonymkode: 56f96...14b 14 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Kompliment? Fra hvem..? Jeg synes nok ofte de kvinnene som ikke klarer å bevare vennskap med andre kvinner kan være litt krevende personer. Tror menn har større toleranse fordi muligheten for sex ligger der. Sånn for å være helt ærlig.. Og dette gjelder kun de som synes andre damer hater dem. Ikke kvinner som har både mannlige og kvinnelige venner Anonymkode: 3df85...39d 13 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Nei, det er aldri positivt å bli hatet av andre jenter, da er det på tide å reflektere over handlingene sine. Anonymkode: af91a...17f 14
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er aldri positivt å bli hatet av andre jenter, da er det på tide å reflektere over handlingene sine. Anonymkode: af91a...17f Jeg har blitt hatet av andre jenter helt siden slutten av barneskolen, men ikke av alle andre jenter. Jeg er, helt oppriktig, snill mot andre. Jeg liker å ha det gøy, men ikke stikke meg fram. Jeg drikker ikke, fester ikke, og trives jeg best hjemme med mann og barn. Hva jeg har gjort feil? Jeg er født med et søtt ansikt, og har en personlighet som tiltrekker seg mannfolk. For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter. Og derfor hates jeg. Anonymkode: 10490...10b 1 5
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt hatet av andre jenter helt siden slutten av barneskolen, men ikke av alle andre jenter. Jeg er, helt oppriktig, snill mot andre. Jeg liker å ha det gøy, men ikke stikke meg fram. Jeg drikker ikke, fester ikke, og trives jeg best hjemme med mann og barn. Hva jeg har gjort feil? Jeg er født med et søtt ansikt, og har en personlighet som tiltrekker seg mannfolk. For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter. Og derfor hates jeg. Anonymkode: 10490...10b Sikker på at du ikke er litt dramatisk nå? Hat er jo ett veldig sterkt ord og det du beskriver her går da vel ikke ann å hate? Er vel ingen som hater noen bare fordi de tiltrekker seg mannfolk? Forstår ikke det jeg. 19
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Å gå rundt og tro at folk flest hater og elsker en, er bare dramatisk og barnslig. Så nei, ingen kompliment. Innbilning, stort sett. Eller slitsom omgangskrets. Anonymkode: 50127...577 16 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 Hatet av kvinner? Hvorfor skulle det liksom være et kompliment at man ikke klarer å etablere vennskap? Jeg tipper det ligger en dramatiserende personlighetsforstyrrelse eller noe sånt under her, for jeg har aldri opplevd at alle kvinner «hater» en og samme kvinne. Anonymkode: d6b97...bc4 16
Gjest Refreng Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har blitt hatet av andre jenter helt siden slutten av barneskolen, men ikke av alle andre jenter. Jeg er, helt oppriktig, snill mot andre. Jeg liker å ha det gøy, men ikke stikke meg fram. Jeg drikker ikke, fester ikke, og trives jeg best hjemme med mann og barn. Hva jeg har gjort feil? Jeg er født med et søtt ansikt, og har en personlighet som tiltrekker seg mannfolk. For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter. Og derfor hates jeg. Anonymkode: 10490...10b https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Pick-me girl
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg trives jevnt over bedre med menn enn kvinner, og har flest mannlige venner. Menn ute i det virkelige liv gir et helt annet inntrykk enn menn her inne, hadde jeg vokst på på kg hadde jeg vel aldri turt omgås menn. 😅 Anonymkode: b2212...57f 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 Nei, da er man som regel bare pick-me deluxe. Har du så mange relasjonsproblemer så er det nok noe du burde ta seriøst tak i også. Anonymkode: 0a122...b9b 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 "For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter." TS tar ikke feil, det hun beskriver er konemateriale. Lukter misunnelse i lang vei. Kvinner er kvinner verst, det at du blir kallt pick-me er fordi du stjeler "deres" menn 😂 Anonymkode: 8f60d...cca 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: "For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter." TS tar ikke feil, det hun beskriver er konemateriale. Lukter misunnelse i lang vei. Kvinner er kvinner verst, det at du blir kallt pick-me er fordi du stjeler "deres" menn 😂 Anonymkode: 8f60d...cca det var ikke ts, altfor kjapp i svingene, men poenget står. Anonymkode: 8f60d...cca
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter." TS tar ikke feil, det hun beskriver er konemateriale. Lukter misunnelse i lang vei. Kvinner er kvinner verst, det at du blir kallt pick-me er fordi du stjeler "deres" menn 😂 Anonymkode: 8f60d...cca Det der er jo helt feil. menn er alle verst, spesielt kvinner. Jeg er også lik som ts/den du siterer beskriver seg som, og jeg er "likt av alle". Er noe galt med vedkommende om hun føler maneg misliker hun. Anonymkode: 0a122...b9b 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #16 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har blitt hatet av andre jenter helt siden slutten av barneskolen, men ikke av alle andre jenter. Jeg er, helt oppriktig, snill mot andre. Jeg liker å ha det gøy, men ikke stikke meg fram. Jeg drikker ikke, fester ikke, og trives jeg best hjemme med mann og barn. Hva jeg har gjort feil? Jeg er født med et søtt ansikt, og har en personlighet som tiltrekker seg mannfolk. For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter. Og derfor hates jeg. Anonymkode: 10490...10b Nei, du hates ikke fordi du er søt og hjemmekjær. Anonymkode: 8d5f7...8cb 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #17 Skrevet 23. oktober 2023 Det er selvfølgelig ikke positivt å bli hatet av halvparten av alle du kjenner. Da må du gå litt inn i deg selv her ... (da snakker jeg om voksne mennesker, sånn barne/ungdomsskole/mobbing-hat er et litt annet fenomen som kan slå ut mer eller mindre tilfeldig uten at man selv har gjort noe "galt"). Selv er jeg populær blant begge kjønn Anonymkode: 602e2...ab9 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #18 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har blitt hatet av andre jenter helt siden slutten av barneskolen, men ikke av alle andre jenter. Jeg er, helt oppriktig, snill mot andre. Jeg liker å ha det gøy, men ikke stikke meg fram. Jeg drikker ikke, fester ikke, og trives jeg best hjemme med mann og barn. Hva jeg har gjort feil? Jeg er født med et søtt ansikt, og har en personlighet som tiltrekker seg mannfolk. For mannfolk liker visst søte, kjedelige og hjemmekjære jenter, fremfor sprudlende, festglade skjønnheter. Og derfor hates jeg. Anonymkode: 10490...10b Det er holdningen din som er problemet. Du sier, alle liker meg bedre enn deg. Det er rett å slett ikke sannt. Unn andre å bli likt, så liker de deg. Livet trenger ikke være en konkurranse, har du uansett mann og familie, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal kverulere så mye over at alle skal like deg heller. Å det finns mer til folk enn om de liker å være hjemme eller om de liker å feste, folk er ikke så endimensjonale som det. Du høres bitter ut på festglade jenter. Anonymkode: 0f67f...389 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #19 Skrevet 23. oktober 2023 Det er ikke et kompliment å hates av noen. Å det skal også mye til for at det er sannt, tror det somregel er noe folk går å føler på, og skaper med oppførselen sin heller enn at det var sannt fra starten. Folk er ulike, så det krever ulike fremgangsmåter av at de skal misslike deg, og like deg. Handler nok heller om at dere vil bli likt av gutter, og at det er naturens konkurranseinstinkt som trer frem. Anonymkode: 0f67f...389
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #20 Skrevet 23. oktober 2023 Tror ikke at andre jenter hater meg, men jeg synes i hemmelighet at mange, om ikke de fleste, kvinner er slitsomme og intetsigende, og i verste fall slu og falske. Føler meg tryggere på menn, tross den sex-biten. Føler mange (ikke alle! ) kvinner er misunnelige og nevrotiske. Sikkert noe i veien med meg siden jeg sliter med typisk kvinnelig kommunikasjonsform. Kan ta et eksempel. Sjefen kom inn på kontoret med en skål julebakst. Oppi skåla var det lagt noen konfektbiter. Så digg, tenkte jeg. Koselig. Men da var det en av damene: «Nå har hun sittet på kontoret og spist halve og så får bare vi ti biter elns» Er for dum til å tenke sånn jeg.. en enkel sjel. 😇😂 Anonymkode: 70646...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå