AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Hvilken? (Btw anbefaler du datings apper eller holder du deg unna) Er det noen som har gode historier fra datings apper som vil dele? Eller negative erfaringer Anonymkode: 650d8...a51
K.B. Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Nå er så og si alle dating apper strukturert omtrent likt. Jeg tror fortsatt på å først møte folk i det virkelige liv og så ta det videre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har sletta di og bruker "venn" appen i stedet. Mye bedre☺️ Datet 2 jeg har møtt på venne treff eller sosiale arrangementer. Mye mer low Key og naturlig måte å bli kjent ☺️ Verfall for meg som trenger å se hele mennesket og personlighet. Å bare se et bilde som på tinder gir meg lite. Når man blir kjent i sosiale grupper føles det mer som når jeg var ung og før Internett begynte å dominere folk sitt kjærlighetsliv❤️ Anonymkode: adda8...811 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Det avhenger nok i stor grad hvor du bor (på små steder er det for få folk på de mindre appene), ditt kjønn og din alder. Hvis du er mann så avhenger det og av utseende og høyde i stor grad, det blir fort umulig på apper hvor man er avhengig av å få likes. Anonymkode: 6f943...09f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det avhenger nok i stor grad hvor du bor (på små steder er det for få folk på de mindre appene), ditt kjønn og din alder. Hvis du er mann så avhenger det og av utseende og høyde i stor grad, det blir fort umulig på apper hvor man er avhengig av å få likes. Anonymkode: 6f943...09f Er kvinne 20 år Anonymkode: 650d8...a51
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Er du en kvinne eller blant landets mest populære menn og kun vil ha betydningsløs sex? Egentlig hvilken som helst, gjerne Tinder. Er du en kvinne som søker forhold eller blant 90% av helt vanlige menn uavhengig av ønske? Ingen av dem. Anonymkode: 62b6e...b2f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har slettet alle apper og har tatt kontakt med to matchmakingselskaper. Kun seriøse single og mye bedre opplegg. Anonymkode: fd3c1...4ae
DeLorean Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Hun siste som liket meg på Tinder heter Blandine Myriam. Kan nesten ikke vente med å prate med henne! 1
visp Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 DeLorean skrev (13 minutter siden): Hun siste som liket meg på Tinder heter Blandine Myriam. Kan nesten ikke vente med å prate med henne! Jeg tror jeg dauer! 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 DeLorean skrev (16 minutter siden): Hun siste som liket meg på Tinder heter Blandine Myriam. Kan nesten ikke vente med å prate med henne! Vet dette sikkert er ironi, men det hadde jo vært veldig gøy om det ble deg og Blandine! Anonymkode: 6b494...abd
miss summers Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Bruker bare tinder. Men syns det er et pes.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet dette sikkert er ironi, men det hadde jo vært veldig gøy om det ble deg og Blandine! Anonymkode: 6b494...abd Tenker også at det er en vits her jeg ikke skjønner. Hvis det er hun eneste som dukker opp i søk, så er det jo en nydelig dame. Anonymkode: 915ee...197 1
DeLorean Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet dette sikkert er ironi, men det hadde jo vært veldig gøy om det ble deg og Blandine! Anonymkode: 6b494...abd Hvis det blir oss skal jeg spandere en bedre middag på deg. Lover! 😁 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 DeLorean skrev (3 minutter siden): Hvis det blir oss skal jeg spandere en bedre middag på deg. Lover! 😁 Håper ikke Blandine er sjalu, for da blir det jo kanskje fort trøbbel i paradiset 😂 Anonymkode: 6b494...abd 1
Fru2020 Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har ikke hatt lyst til å bruke penger på datingapper så da stod jeg igjen med Tinder. Mange rare henvendelser og endel som ikke var interessante etter å ha pratet litt. Men så dukket plutselig han ene opp og vi er kjærester nå. Det er en litt rar måte å møtes på så jeg var ganske stresset i starten, men det gikk jo fint. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 facebook har jeg best erfaring med. De andre må du betale for, for å se hvem som liker deg. Så kommer det så mange rare meldinger, fra folk jeg overhodet ikke er interessert i. Selv om jeg har skrevet aldersspennet, så får jeg melinger fra menn som er 10+ eldre enn meg. På facebook dating, trenger jeg ikke å få meldinger før jeg har matchet med noen. Så det fungerer fint synes jeg Anonymkode: 905b5...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå