iskaffe_87 Skrevet 23. oktober 2023 #1 Del Skrevet 23. oktober 2023 har slik blafring i øret hver gang jeg raper. kjenes ut som en dott som går inn og ut eller blafring. Øre nese hals legen mente det var leamus i øret. Går på 2 md nå. Og hvorfor nesten kunn når jeg raper? noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe_87 Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 23. oktober 2023 akkurat etter jeg skrev dette innlegget fikk jeg blafring uavhengig av raping også...som vedvarte hele ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har mye blafring i øret, men jeg har mye ørebetennelse så tenker at det har med det å gjøre. Har du ingen andre plager fra øret? Anonymkode: 74836...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe_87 Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 23. oktober 2023 nei, og har hatt det i over en md nå. Først trodde legen d kunne være ørevoks å fjernet den og det ble ikke bedre. så jeg har det av og på hver dag. Komner oftere om jeg raper, utrolig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå