AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Synes dere det er kjedelig å vil bytte på partner eller liker dere å ha lang varig forhold, og klarer å holde interessen fortsatt oppe etter så mange år sammen? Og hvordan gjør dere det isåfall? Anonymkode: 452f8...ba2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Ikke kjedelig. Hadde håpet jeg kunne si at det bare var oss. Men det syntes hun ble for kjedelig. Da jeg har forsøkt å kose sier hun at vi ikke er nyforelsket lenger. Nå vil hun gjøre det slutt fordi hun vil prøve noe annet etter 20 år. Anonymkode: 8900d...1f3 1 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Overhodet ikke. Å være singel er kjedelig, så jeg håper jo helst på å finne ei jeg kan være sammen med livet ut. Anonymkode: 90229...3e0 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Ifølge mannen min går det ikke på redsel for at ting skal bli kjedelig, heller redsel for at vi skal begynne å krangle eller såre hverandre ved å ikke tørre å ta opp ting. Heldigvis er jeg ikke særlig kranglevorden men heller ikke konfliktsky. Så vi sårer hverandre lite og får samtidig tatt problemer underveis. Han har ikke syntes singellivet har vært spennende, mer frustrerende å date ulike damer. Han vil heller ha ei han matcher med og kan bygge noe med. Anonymkode: 4d17e...4b0 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg er i et godt forhold med jenta mi. Vi har vært sammen i 12 år,gift 11 år. Elsker henne mer enn noe annet,og hun sier det samme❤️både med kroppsspråk og verbalt. Kunne ikke hart det bedre enn jeg har idag❤️ Anonymkode: 43293...f2e 3 5 1
LadeJarl Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes dere det er kjedelig å vil bytte på partner eller liker dere å ha lang varig forhold, og klarer å holde interessen fortsatt oppe etter så mange år sammen? Og hvordan gjør dere det isåfall? Anonymkode: 452f8...ba2 Nei frøken...det finnes ikke " dere menn" i denne saken heller..Alle menn er akkurat like forskjellige som alle kvinner er. 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke kjedelig. Hadde håpet jeg kunne si at det bare var oss. Men det syntes hun ble for kjedelig. Da jeg har forsøkt å kose sier hun at vi ikke er nyforelsket lenger. Nå vil hun gjøre det slutt fordi hun vil prøve noe annet etter 20 år. Anonymkode: 8900d...1f3 Det blir vanskelig, men pass på å aldri ta henne tilbake når hun kommer krypende kort tid etterpå. Tro meg, ikke verdt det. Behold selv-respekten. Anonymkode: 7d68d...04e 2
KallePils Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 Ikke nødvendigvis "kjedelig" som er problemet. Men norske kvinner er ikke forholdsmateriale.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 KallePils skrev (9 minutter siden): Ikke nødvendigvis "kjedelig" som er problemet. Men norske kvinner er ikke forholdsmateriale. Så dra til Sverige og slutt å mas. Anonymkode: 25cbf...433 2 9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #12 Skrevet 26. oktober 2023 KallePils skrev (11 minutter siden): Ikke nødvendigvis "kjedelig" som er problemet. Men norske kvinner er ikke forholdsmateriale. Kan du beskrive hva som ER forholdsmateriale, og hvorfor norske kvinner i dine øyne ikke er det? Anonymkode: c76f4...517 2 2
KallePils Skrevet 26. oktober 2023 #13 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så dra til Sverige og slutt å mas. Anonymkode: 25cbf...433 Sverige er enda verre. Men slapp av, jeg er ikke interessert i forpliktelser. Og norske damer er i verdensklasse når det gjelder litt "løs og ledig" innstilling til uformell hygge. Der tar dere gull! ❤️
KallePils Skrevet 26. oktober 2023 #14 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du beskrive hva som ER forholdsmateriale, og hvorfor norske kvinner i dine øyne ikke er det? Anonymkode: c76f4...517 Det kan jeg. Men da må du først fortelle meg hva en mann ønsker seg i en kvinne. Kan du det?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 KallePils skrev (14 minutter siden): Det kan jeg. Men da må du først fortelle meg hva en mann ønsker seg i en kvinne. Kan du det? Hvorfor må jeg gjøre det? Anonymkode: c76f4...517 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 Nei. Tvertimot. Det er ikke til å unngå at sexlivet blir litt kjedelig lengden, men de viktige tingene -tilknytningen, vennskapet og kjærligheten - varer. Anonymkode: 8d2a3...57e 1 1
KallePils Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor må jeg gjøre det? Anonymkode: c76f4...517 Fordi det å være forholdsmateriale er å prøve å være det beste du kan være for den andre (uansett om du er mann eller kvinne). Noe som er prinsipielt umulig hvis man ikke tar utgangspunkt i hva den andre vil ha. Og svaret ditt er norske kvinner anno 2023 i et nøtteskall. Spør deg selv: Hvordan kunne jeg vite at du ville svare noe ett eller annet i den gaten?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 KallePils skrev (17 minutter siden): Fordi det å være forholdsmateriale er å prøve å være det beste du kan være for den andre (uansett om du er mann eller kvinne). Noe som er prinsipielt umulig hvis man ikke tar utgangspunkt i hva den andre vil ha. Og svaret ditt er norske kvinner anno 2023 i et nøtteskall. Spør deg selv: Hvordan kunne jeg vite at du ville svare noe ett eller annet i den gaten? Mhm, ALLE norske kvinner er håpløse. Snakk for deg selv. Har du kun negativ erfaring kan du kanskje se innover, er det mulig at du velger feil type dame? Du skriver du går etter de du kaller "løs og ledig". Man høster det man sår. Anonymkode: 5dc98...d2f 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #19 Skrevet 27. oktober 2023 KallePils skrev (7 timer siden): Det kan jeg. Men da må du først fortelle meg hva en mann ønsker seg i en kvinne. Kan du det? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor må jeg gjøre det? Anonymkode: c76f4...517 KallePils skrev (28 minutter siden): Fordi det å være forholdsmateriale er å prøve å være det beste du kan være for den andre (uansett om du er mann eller kvinne). Noe som er prinsipielt umulig hvis man ikke tar utgangspunkt i hva den andre vil ha. Og svaret ditt er norske kvinner anno 2023 i et nøtteskall. Spør deg selv: Hvordan kunne jeg vite at du ville svare noe ett eller annet i den gaten? Fordi du ba om et generelt svar på noe som egentlig er veldig subjektivt? Du ber om svar på hva «en menn ønsker seg i en kvinne», og antar på grunnlag av dette at personen du siterer ikke skjønner hva en potensiell partner vil ha. Noe som er en massiv feilslutning, ettersom det er forskjell på «alle menn» og den mannen man faktisk dater. Og de liksom-retoriske spørsmålene dine hjelper ikke. Du viser jo at du bare er villig til å ha en diskusjon dersom du setter premissene, og kan komme med antagelser om andre på tynt grunnlag. Min påstand: En relasjon krever at begge parter er innstilt på å forstå og imøtegå hverandre. Dersom man ikke klarer å få til en varig kjærlighetsrelasjon, kan det være lurt å vurdere hvor skoen trykker. Anonymkode: 16874...c44 3 2
KallePils Skrevet 27. oktober 2023 #20 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Mhm, ALLE norske kvinner er håpløse. Snakk for deg selv. Har du kun negativ erfaring kan du kanskje se innover, er det mulig at du velger feil type dame? Du skriver du går etter de du kaller "løs og ledig". Man høster det man sår. Anonymkode: 5dc98...d2f Jeg vet ikke om alle norske kvinner er håpløse. Tviler faktisk på at det ikke finnes unntak. Men det har ikke noe å si. For det finnes ingen pålitelig måte å sile ut de som fremdeles måtte være bra. Dersom halvparten av smågodtet er forgiftet, hvilken rolle spiller det om den andre halvparten er helt OK? Hvis du så ikke kan se forskjell er du jo komplett idiot hvis du "fokuserer på det positive" og bare forsyner deg? Endret 27. oktober 2023 av KallePils 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå