Sofakona Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 sønnen min går på kickboxing 2 ganger i uka... nå har han gått i over 1 år der. Men problemet er at det kommer alltid nye folk inn...og folk slutter ..dermed kommer det inn barn som aldri har kick boxet før. og sønnen føler at han aldri kommer fremover da han ikke får brukt for det han lærer og har lært når han hele tiden skal settes sammen med barn som ikke har brukt hansker etc . Jeg er ikke imot ar barn skal begynne på noe nytt, men er dette vanlig at folk kan begynne på fotball, turning etc når som helst? trodde det var vanlig at de begynte i august -desember og januar-juni???
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Ja, det er ganske vanlig, ihvertfall i "små" idretter der man gjerne sliter med økonomien og derfor tar imot alt som kan betale for seg. Jeg trenge karate i mange år, og økonomi var et kjempeproblem - og derfor godtok vi også folk som ville begynne midt i semesteret, utenom nybegynner-kursene. Man lærer mye av å lære vekk, så han får se på det slik. Anonymkode: f4f03...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 For de yngste er det normalt ja. Anonymkode: 359eb...efc 1
Furstina Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Normalt ja. Snakk med trenere og spør om de kan se så sønnen får de utfordringer han trenger, så som å trene med erfarne barn. Han kan regne med å få trene med nye emellom, men det bør gå på rotasjon så alle får trene med erfarne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå