AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Dere som har pumpet opp melkeproduksjonen; hvor mye effekt hadde dette for dere? Jeg har en baby på straks 4 mnd som av ulike årsaker hovedsaklig har fått mme siste måneden, har delammet fra dag én før det, med ok hell. Men nå har altså produksjonen nådd et bunnpunkt og jeg vil øke den🙏🏼 Har det tatt mer enn tre dager å øke? Og vil jeg kunne se økning etter feks en dag, mer økning etter dag to osv? Har nesten ingen produksjon lenger siden babyen har fått ca 90% mme og skal i gang med pumping for å øke (annenhver time dagtid + en powerpumping, skal i første omgang unngå nattpumping, vet det har størst effekt men her er søvnen i høysetet for tiden), og er spent på hvor mye økning man kan forvente😅 Vil man få tilbake samme «overflod»/spreng som man hadde da melken først kom i gang? Alle erfaringer mottas med takk da jeg trenger å vite hva jeg kan forvente uten å miste motet underveis🥰 Anonymkode: 86027...930
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Powerpumping var effektivt her, tok flere enn en om dagen. Fikk effekt ganske raskt, var snakk om dager. Og det var mer enn nok til bebis. Anonymkode: 0b82c...a18
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Powerpumping var effektivt her, tok flere enn en om dagen. Fikk effekt ganske raskt, var snakk om dager. Og det var mer enn nok til bebis. Anonymkode: 0b82c...a18 Tusen takk for innspill!:) Delammet du også, eller fullammet du fra før av? Anonymkode: 86027...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå