Gå til innhold

Sexleketøy i hjemmet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke ting som de fleste har i hjemmet kan brukes som dildo? 
Pga nysgjerrige barn ønsker jeg ikke å ha sexleketøy de kan finne. 
men hva med noe man likevel har i hjemmet? 
(ikke mat). 

Anonymkode: e7296...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjem det? 
Har womanizer på vaskerommet 🤷‍♀️

Anonymkode: 85a1f...c4c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsugeren på klitten er ganske deilig. Må treffe riktig slik at det blir litt vibrasjon :)

Anonymkode: 0c3a7...91b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har håndtaket på en del tannbørster en ganske grei utforming, spesielt de som er krummet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Støvsugeren på klitten er ganske deilig. Må treffe riktig slik at det blir litt vibrasjon :)

🤣

Anonymkode: 4132c...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske mye faktisk. Har en massasjemaskin for hudpleie. Ligger fremme på badet hele tiden og jeg bruker den før jeg legger meg. Ingen som merker at den blir med på soverommet. Elektrisk tannbørste. En massasjepistol som mannen bruker på fotballeggene sine. Champisflaske - rillene på tuten kan være deilige. Pyntelys. Ellers kan jeg kjøpe pyntegjenstander som passer. Sånn futreal til banan. Lommelykt. 

Anonymkode: d292d...608

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro  tip ; Kjøp deg en koffert som er hard på utsiden. Kjøp så en liten hengelås.  Det fungerer fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare kjøpe skikkelig sexleketøy og gjemme det ett sted om det er så krise om de blir funnet?

Bruke vanlige ting som hvem som helst kan plukke opp eller bruke til det de faktisk skal brukes til høres ekkelt ut. Vet jo aldri når noen andre bruker pyntegjenstanden , kjøkkenredskapet, matboksen eller miksmasteren dere har brukt 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosa Gnom said:

Pro  tip ; Kjøp deg en koffert som er hard på utsiden. Kjøp så en liten hengelås.  Det fungerer fjell.

Eller forklar barna er en ikke sniker i andres nattbord, klesskap osv 🤷‍♂️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Pga nysgjerrige barn ønsker jeg ikke å ha sexleketøy de kan finne

tro meg, når man som nysgjerrig barn finner leketøyene til mamma, så er det ikke så kult å være nysgjerrig lenger.....

Anonymkode: a37e8...5eb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være eklere å bruke random ting, som barn får tak i i det daglige. En å ha sexleketøy gjemt bort på soverommet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en lang periode en visp med et veldig deilig trehåndtak hehe. Ingen andre brukte den til noe da. Etterhvert begynte jeg å kjøpe sexleketøy på nettet, og har bare brukt det siden. Har heldigvis ikke så nysgjerrige familiemedlemmer så er nok å ha det i nattbordskuffen min.

Anonymkode: b45d7...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler også for å komme med en liten advarsel her. Man bør jo virkelig ikke bruke ting som ikke er beregenet som sexleketøy. Veldig mange tilfeldigvis ramler på ting nakne og får ting satt fast både her og der. Ikke så gøy å sitte på legevakten tenker jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ganske mye faktisk. Har en massasjemaskin for hudpleie. Ligger fremme på badet hele tiden og jeg bruker den før jeg legger meg. Ingen som merker at den blir med på soverommet. Elektrisk tannbørste. En massasjepistol som mannen bruker på fotballeggene sine. Champisflaske - rillene på tuten kan være deilige. Pyntelys. Ellers kan jeg kjøpe pyntegjenstander som passer. Sånn futreal til banan. Lommelykt. 

Neimen æsj. Håper dette er tull altså. Såklart er det mye eklere å bruke ting som ligger fremme for alle i huset, nedentil, kontra faktiske sexleketøy som du putter i en liten boks og LÅSER. 

Anonymkode: 02562...0d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Steike😲

Anonymkode: b5ab6...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte gulrot i maaange år før jeg turte å kjøpe dildo, det funka fjell. Masse forskjellige størrelser og fasonger. 

Venninna mi veit jeg bruker sånn ryggmassasjesak. 

Jeg selv hjemme gjemmer det jeg har i klesskuffen min. Kan hende det blir annerledes når barna mine blir eldre, men klarer ikke helt å se den største krisen om dem ser det jeg da? 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...