Gå til innhold

Samboer ler hvis jeg sier hun er pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det bety? Tror ikke jeg har sagt det mer en 3-4 ganger i år eller noe sånt. Hver gang ler hun og nå i går sånn skikkelig. Gjorde ikke det for 6 år siden. 

Anonymkode: 3214d...49b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ler av at du er barnslig? 
Kanskje hun synes du har dårlig smak.
Hvorfor sier du sånt til kjæresten din?

Anonymkode: ab10b...b37

Skrevet

Usikkerhet.

Anonymkode: 3e06d...d75

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, hun synes det er vanskelig å ta imot et kompliment. Det er en kunst. Det kan godt hende hun er veldig misfornøyd med eget utseende.

Anonymkode: e3f36...c19

• Liker 5
Skrevet

Det var en merkelig reaksjon fra henne, ja. Bare ler uten å si noe? Ikke takk en gang? Kan tyde på at hun er usikker på eget utseende, kanskje, så hun ler av nervøsitet når det blir snakk om det?

Anonymkode: f9135...1e4

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje fordi hun hører det så sjeldent fra deg at hun ikke tror på det selv? 5 ganger i år er da ikke mye. Det er mindre enn ett kompliment i mnd.m det. Og da er det ikke så vanskelig å skjønne at hun ikke tror på dem. 

Jeg selv hater tomme komplimenter, kanske hun ikke er så glad i det heller?

Du kan jo gjøre komplimentet ditt litt mer konstruktivt. Altså ikke bare "du er så pen" men begrunne det. Hva er det som gjør at dubsynes hun er pen? Hået? Klærne? Smilet, personligheten? Type: du er så pen når håret ditt er flettet slik/satt opp sånn, du er så pen i den buksa, du er så utrolig vakker når du kaster hodet bakover når du ler. 

Anonymkode: 4874e...ba4

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...